Bolt dostosuje przejazd do opóźnień lotów

Bolt uruchamia nową funkcję śledzenia lotów, umożliwiającą synchronizację szczegółów przylotu z rezerwacją przejazdu z lotniska. Dzięki temu pasażerowie mogą liczyć na automatyczne dostosowanie godziny odbioru w przypadku opóźnień lub anulowanie przejazdu bez dodatkowych kosztów.

Nowa funkcja śledzenia lotów jest już dostępna na kilkudziesięciu lotniskach na całym świecie, w tym w Polsce – na krakowskim lotnisku im. Jana Pawła II.

Dzięki funkcji śledzenia lotów dla zarezerwowanych przejazdów, użytkownicy oraz klienci Bolt Business mogą teraz synchronizować szczegóły swojego lotu podczas planowania przejazdu z lotniska. Jeśli ich lot zostanie opóźniony lub odwołany, automatycznie dostosujemy godzinę odbioru lub anulujemy przejazd bez dodatkowych kosztów. To oznacza mniej czasu spędzonego na lotnisku i gwarancję dostępnego przejazdu nawet w godzinach szczytu” – powiedział Paweł Kuncicki, general manager Bolt w Polsce.

Nowa funkcja śledzenia lotów to kolejna aktualizacja rezerwowanych przejazdów Bolt, które w ubiegłym roku zyskały możliwość rezerwacji nawet z 90-dniowym wyprzedzeniem. Usługa ta jest stale rozwijana i dostosowywana do lokalnych potrzeb. We Francji i Polsce użytkownicy mogą rezerwować przejazdy na stoki narciarskie, a na Cyprze dostępne są minibusy dla grup wycieczkowych.

Lotniska są jednymi z najczęściej wybieranych punktów docelowych przejazdów Bolt, dlatego platforma nieustannie ulepsza swoje usługi w tym obszarze. W aplikacji dostępne są szczegółowe wskazówki dotyczące lokalizacji stref odbioru, a dodatkowe oznakowanie na lotniskach ułatwia znalezienie wyznaczonych miejsc dla pasażerów. W wybranych lokalizacjach wdrażane są także kody odbioru, które pozwalają na szybkie przypisanie pasażera do pierwszego dostępnego kierowcy w kolejce.