Branża spotkań dostała od POT nowe narzędzie
Polska Organizacja Turystyczna uruchomiła na swojej stronie internetowej nowe narzędzie przeznaczone dla branży spotkań o nazwie Poland: Online Site Inspection. Będzie to katalog online miejsc do organizacji spotkań i wydarzeń w Polsce.
Wirtualny katalog Polskiej Organizacji Turystycznej powstał we współpracy z miejskimi i regionalnymi convention bureaux i zawiera wyselekcjonowane informacje na temat potencjału przemysłu spotkań w Polsce, między innymi: o centrach konferencyjno-kongresowych, hotelach, restauracjach oraz obiektach unikatowych. Dodatkowo przedstawione są tzw. „wizytówki miast”, czyli informacje zaprezentowane w postaci infografik na temat najważniejszych obiektów i atrakcji turystycznych, propozycje programów incentive oraz materiały multimedialne miast, w tym interaktywne mapy, dzięki którym obiekty można podziwiać z lotu ptaka. Materiały mają na celu zachęcenie do planowania, a następnie organizowania spotkań i wydarzeń w Polsce.
Zbiór kontaktów
Oprócz wyszukiwarki obiektów, ważnym elementem narzędzia Poland: Online Site Inspection są kontakty do miejskich i regionalnych convention bureaux, rekomendowanych przez POT profesjonalnych organizatorów kongresów (PCO) oraz do profesjonalnych organizatorów podróży motywacyjnych (ITC), którzy zajmują się lokalną sprzedażą produktów i budowaniem doświadczeń.
Poland: Online Site Inspection to narzędzie technologicznie oparte o stronę internetową POT i przygotowane w języku angielskim. Zawiera informacje o ponad pół tysiącu obiektów i atrakcji w Polsce – informacje te podzielone są na kategorie. Dzięki dalszej współpracy z lokalnymi partnerami branżowymi narzędzie będzie sukcesywnie uzupełniane i rozwijane.
Pierwsza 9 chętna do współpracy
Do tej pory do projektu przystąpiły: Bydgoszcz Convention Bureau, Gdańsk Convention Bureau, Kraków Convention Bureau, Lubelskie Convention Bureau, Łódź Convention Bureau, Poznań Convention Bureau, Toruń Convention Bureau, Warsaw Convention Bureau oraz Convention Bureau – Wrocław.
W najbliższych tygodniach i miesiącach na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych m.in za pośrednictwem zagranicznych ośrodków, Polska Organizacja Turystyczna będzie prowadzić komunikację sygnowaną hasztagiem #PolandOnlineSiteInspection.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Tajlandia numerem jeden na zimowe wakacje. Rezerwacje wzrosły o ponad 43 proc.
W tym roku, według Kiwi.com, kierunki w Azji Wschodniej i Południowo-Wschodniej…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
MROT kontynuuje akcję promocyjną #PamięćiHistoria
Listopad, miesiąc zadumy i refleksji nad historią oraz pamięcią narodową, stał się…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty