Brussels Airlines powraca z lotami na festiwal Tomorrowland

fot. materiały prasowe

Po dwuletniej przerwie przewoźnik powraca do organizacji transportu prawie 25 tys. festiwalowiczów z ponad 130 narodowości na festiwal Tomorrowland w Boom. Od 13 lipca ponad 175 lotów odbędzie się z 69 różnych lotnisk na lotnisko w Brukseli, gdzie pasażerowie będą mogli poczuć klimat festiwalu.

Podczas 16. edycji festiwalu muzycznego na świecie 600 tys. festiwalowiczów z ponad 200 różnych krajów zjednoczy się w Boom na trzy weekendy podczas Tomorrowland. W tym roku motywem przewodnim „The Reflection of Love”. Ponad 700 artystów weźmie udział na 14 scenach.

Linie lotnicze sprzedały prawie 13 tys. pakietów lotniczych fanom muzyki wylatującym z 69 różnych lotnisk do Belgii na festiwal, co stanowi prawie 25 tys. pasażerów Tomorrowland podróżujących do i z Brukseli na ponad 350 lotów Brussels Airlines. Dziesięć lotów zostanie zamienionych w loty #TMLpartyflights z setem DJ-ów na żywo. Pierwszy imprezowy lot przywiózł pierwszych festiwalowiczów z Oslo do Brukseli wczoraj wieczorem (13 lipca) w towarzystwie brytyjskiego duetu DJ-ów Goodboys.

Po raz czwarty firma Amare sprowadza na Tomorrowland miłośników muzyki z całego świata. Amare to jedna z pięciu belgijskich ikon Brussels Airlines, Airbus A320 dedykowany Tomorrowland. Samolot jest pomalowany na zewnątrz gigantycznym orłem, a także wprowadza atmosferę Tomorrowland do środka dzięki nastrojowemu oświetleniu i systemowi muzycznemu Bose.

Po raz czwarty firma Amare sprowadza na Tomorrowland miłośników muzyki z całego świata. Amare to jedna z pięciu belgijskich ikon Brussels Airlines, Airbus A320 dedykowany na Tomorrowland. Samolot pomalowany jest z zewnętrznej strony gigantycznym orłem, a także wprowadza atmosferę Tomorrowland do środka dzięki nastrojowemu oświetleniu i systemowi muzycznemu Bose.

„Jako rodzimy belgijski przewoźnik jesteśmy bardzo dumni, że już od dziesięciu lat jesteśmy partnerem znanego na całym świecie belgijskiego festiwalu Tomorrowland. W 2012 roku zorganizowaliśmy pierwsze 25 lotów na imprezę. W tym samym roku stworzyliśmy również pakiety Global Journey, pozwalające międzynarodowym festiwalowiczom połączyć festiwal zarówno z pobytem w hotelu lub na kempingu, jak i z transportem autobusem, pociągiem lub samolotem. W 2017 roku odsłoniliśmy Amare, samolot ze specjalną liberią Tomorrowland, w całości dedykowany festiwalowi. I jesteśmy przekonani, że przyszłość przyniesie jeszcze więcej pięknych wspólnych realizacji” – powiedział Michel Moriaux, szef marketingu Brussels Airlines.

W sumie 46 tys. pakietów Global Journey zostało sprzedanych festiwalowiczom ze 133 narodowości. Pięć najczęściej występujących narodowości to amerykańska (prawie 12 proc.), niemiecka (10,5 proc.), hiszpańska (ponad 7 proc.), francuska i brytyjska (obie nieco ponad 6 proc.). Na uwagę zasługuje fakt, że 2 proc. podróżnych jest narodowości belgijskiej.

Lotnisko w Brukseli w rytmie Tomorrowland

Niepowtarzalna atmosfera Tomorrowlandu trwa już po przylocie na lotnisko w Brukseli i po wylocie z niego. Od połowy czerwca na obszarze pomiędzy halą odlotów a parkingiem ustawiono kulę ziemską Tomorrowland, która świeci w nocy.

Pracownicy linii lotniczych będą również obecni w punkcie obsługi na terenie festiwalu, aby pasażerowie mogli uzyskać odpowiednie informacje na temat swojej podróży od razu na festiwalu.

„Po dwóch przełożonych edycjach, dziesiątki pracowników Brussels Airlines przez wiele miesięcy ciężko pracowały, aby zapewnić miłośnikom muzyki wyjątkowe wrażenia. Dodatkowo, podczas festiwalowych weekendów możemy liczyć na prawie trzystu wolontariuszy, którzy zadbają o to, by festiwalowicze mieli beztroski weekend. Zaczyna się to od zamówienia ich biletów, wyjazdu z kraju, podczas samego festiwalu aż do powrotu do domu. Cieszymy się, że możemy przyczynić się do przeżywania doświadczeń festiwalowych” – powiedział Hind Hameurlaine, manager strategic partnersh.

Brussels Airlines poprawiły wyniki w I kwartale. Wzrost EBIT o 11 proc. w stosunku do 2021