Brussels Airlines z nową identyfikacją wizualną
Belgijski przewoźnik rozpoczyna nowy rozdział i zaprezentował nową identyfikacje wizualną. Odświeżone kolory, nowe logo i kolorystyka samolotów to wizualne symbole linii lotniczych, które potwierdzają jej gotowość na przyszłe wyzwania i ponownie podkreślają znaczenie belgijskiej marki. Rozdział ten ma skoncentrować się na doświadczeniach klientów, niezawodności i zrównoważonym rozwoju.
W następstwie kryzysu COVID-19, Brussels Airlines przyspieszyły i zintensyfikowały w 2020 r. plan transformacji Reboot Plus. Mającego na celu utorowania drogi do stworzenia przedsiębiorstwa odpornego na przyszłe wyzwania. Takiego, które będzie w stanie sprostać działaniom konkurencji.
Po przeprowadzeniu restrukturyzacji przedsiębiorstwo rozpoczęło drugą fazę planu Reboot Plus: fazę rozbudowy i udoskonalania. Brussels Airlines koncentruje się obecnie na przyszłości, dokonując strategicznych inwestycji w poprawę jakości obsługi klienta, nowe technologie, cyfryzację, nowe metody pracy oraz rozwój pracowników.
Belgijska firma przekształca się w rentowną linię lotniczą, która oferuje szerokie perspektywy swoim klientom, partnerom i pracownikom. Linia lotnicza również stale koncentruje się na środowisku i zmniejszaniu swojego śladu ekologicznego.
„Chcemy wyraźnie zaznaczyć początek Nowej Linii Lotniczej Brussels Airlines. Dla naszych klientów, którzy zasługują na to, co najlepsze, ale także dla naszych pracowników, którzy są zaangażowani w transformację, którą forsujemy i do której przyczyniają się każdego dnia. Dlatego też dziś przedstawiamy wizualne tłumaczenie naszego nowego startu. Z nową tożsamością marki, jesteśmy gotowi pokazać naszym klientom, naszym pracownikom, naszym partnerom i wszystkim innym interesariuszom, że rozpoczynamy nowy etap. Jako jedna z czterech sieciowych linii lotniczych Lufthansa Group, budujemy drogę ku obiecującej przyszłości. Postrzegamy tę nową tożsamość marki jako symbol zaufania do naszej firmy, ponownie podkreślający naszą tożsamość jako belgijskiego przewoźnika krajowego.”- Peter Gerber, prezes zarządu Brussels Airlines
Identyfikacja wizualna obejmuje nową wersję charakterystycznych dla Brussels Airlines kolorów czerwonego i niebieskiego. Teraz jest to głębsza czerwień i ciemniejszy odcień niebieskiego. Kropkowaną literę „b”, która zdobiła ogon floty, zastąpiono 9 kropkami różnej wielkości w formie kwadratu, co ma symbolizować różnorodność klientów, miejsc docelowych i pracowników. Żadna kropka nie jest taka sama. W zaktualizowanym logo zastosowano również nową, bardziej nowoczesną czcionkę. Dwa słowa nazwy marki są teraz ułożone jeden na drugim, przy czym słowo „brussels” zyskuje na znaczeniu dzięki większemu rozmiarowi, aby podkreślić belgijską tożsamość linii lotniczej. Nowa linia lotnicza pokazuje powiększenie kropkowanego logo na ogonie, świeży biały korpus i kontynuację kropek w różnych odcieniach niebieskiego i szarego.
Obok nowej identyfikacji wizualnej pojawił się też nowy tagline: „Jesteś w dobrym towarzystwie”.
„Zdecydowaliśmy się na hasło, które podkreśla nasz najcenniejszy atut; gościnność, jaką oferują naszym pasażerom nasi niesamowici pracownicy. Ich sposób pracy, zarówno na scenie, jak i za kulisami, gwarantuje, że nasi pasażerowie są w dobrych rękach. Zobowiązując się do przejrzystości, inwestując w bardziej ekologiczną i komfortową flotę, będąc dostępnymi 24/7 i upewniając się, że nasi pasażerowie siedzą razem bez dodatkowych opłat, chcemy zaoferować naszym klientom to, co naprawdę jest dla nich ważne. Bez drobnego druku, po prostu zdrowo rozsądkowo.”- Michel Moriaux, szef marketingu w Brussels Airlines.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty