Brytyjczycy z nową akcją promocyjną
Visit Britain uruchomiło nową kampanię promującą turystykę do Wielkiej Brytanii. Opiera ją na badaniach dotyczących motywów, którymi kierują się podróżni.
Na potrzeby kampanii stworzono film promocyjny „I travel for…”, który podkreśla najważniejsze powody, dla których turyści udają się w podróż oraz atrakcje, które czekają na nich w mniej znanych i odwiedzanych częściach kraju. Obok nich pojawiają się też znane i rozpoznawane na całym świecie krajobrazy i miejsca.
Najważniejsze rynki
Akcja internetowa, będąca częścią rządowej kampanii „Great Britain” ruszyła na całym świecie wraz z premierą filmu na Facebooku i Instagramie. W oficjalnych kanałach społecznościowych Visit Britain pojawiły się też zdjęcia promujące konkretne atrakcje turystyczne w kraju i kolejne filmy.
Akcja promocyjna potrwa do kwietnia i skoncentruje się na największych i najważniejszych dla Wielkiej Brytanii rynkach przyjazdowych, w tym: Australii, Francji, Niemczech i Stanach Zjednoczonych. Skierowana jest też do tych, którzy na podróże wydają najwięcej: do mieszkańców Chin i Indii oraz krajów Półwyspu Arabskiego.
Wyścig po zyski
“Turystyka jest dla Wielkiej Brytanii jedną z najważniejszych gałęzi przemysłu, która napędza wzrost gospodarczy i tworzy miejsca pracy w całym kraju. Jest to też dziedzina, w której jesteśmy bardzo konkurencyjni, wykorzystujemy więc każdą możliwość, by spowodować duży wzrost w tej dziedzinie. Wielka Brytania to kraj pełen atrakcji, nieoczekiwanych przeżyć i przygód, dobrze się go zwiedza o wszystkich porach roku” – komentuje prezes Visit Britain Sally Balcombe.
„Podkreślając szczegóły i opowiadając o współczesnej kulturze Wielkiej Brytanii, jej innowacyjności, pięknej przyrodzie, tętniących życiem miastach i kuchni, chcemy zainspirować jeszcze więcej zagranicznych turystów do zarezerwowania wycieczki już teraz” – dodaje.
Czym kieruje się turysta
Podstawą do przyjętej strategii były przeprowadzone przez Visit Britain globalne badania dotyczące motywacji stojących za decyzją o podróży. Wynika z nich, że turyści szukają przygody, rozrywki, wypoczynku, kultury, kuchni oraz pragną przeżyć coś nieoczekiwanego. Te najważniejsze inspiracje do podróży zostały dostosowane do profilu przewidywanych odbiorców kampanii w mediach społecznościowych. W ramach kampanii Visit Britain współpracuje z partnerami prywatnymi, w tym z Expedią i British Airways.
Według prognoz, przyjazdy zagraniczne do Wielkiej Brytanii mają w tym roku po raz pierwszy przekroczyć 40 mln i wzrosnąć o 4,4 proc. w porównaniu z 2017 r. Wydatki turystów zagranicznych mają osiągnąć wartość 26,9 mld funtów i wzrosnąć o 6,8 proc. Pośrednio turystyka przynosi gospodarce Wielkiej Brytanii ok 127 mld funtów rocznie.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty