Brytyjscy touroperatorzy spotykają się we Wrocławiu
Od 21 do 24 listopada 2019 roku we Wrocławiu spotkają się przedstawiciele Stowarzyszenia Niezależnych Touroperatorów AITO (The Association of Independent Tour Operators). Coroczna konferencja AITO to największe wydarzenie brytyjskiej branży turystycznej. Gromadzi nie tylko samych delegatów stowarzyszenia operatorów turystycznych, którzy specjalizują się w tematycznych pakietach wakacyjnych, ale także kilkudziesięciu wpływowych dziennikarzy (łącznie ok. 150 osób).
Wybór lokalizacji na organizację konferencji to nie tylko wyróżnienie dla miasta goszczącego, ale przede wszystkim unikalna szansa do nawiązania kontaktów biznesowych i tym samym uzyskania możliwości wprowadzenia swojego produktu na rynek brytyjski oraz jego szerokiej promocji. Co roku o miano gospodarza walczy kilka miast, zarówno z Europy, jak i całego świata (w zeszłym roku konferencja odbyła się w Zjednoczonych Emiratach Arabskich). Tym bardziej cieszy wybór Wrocławia na miejsce wydarzenia.
Uczestnicy będą nie tylko brać udział w sesjach plenarnych, ale także spotkają się z polską branżą turystyczną, wezmą udział w siedmiu wycieczkach tematycznych po Wrocławiu, jak również zapoznają się z bogatą ofertą kulinarną miasta poprzez udział w tzw. Dine Arounds, którego partnerami są znane wrocławskie restauracje.
Iwona Białobrzycka, dyrektor ZOPOT w Londynie, powiedziała: „Przyjazd brytyjskich touroperatorów to ogromna szansa Polski na dotarcie z ofertą turystyczną do nowych klientów. Polska ma wiele do zaoferowania zagranicznym turystom, zwłaszcza w kontekście turystyki miejskiej oraz kulturowej, która cieszy sie na Wyspach dużym powodzeniem.”
Przedstawicielka AITO, Gemma Antrobus, dodała: „Agenci AITO i ich klienci pokochają Wrocław, niezależnie od tego, czy szukają zabytków i gotyckiej architektury, pięknych ogrodów i pałaców, teatrów i festiwali, czy tętniącego nocnym życiem miasta”.
Partnerami wydarzenia są: Miasto Wrocław, Polska Organizacja Turystyczna, Convention Bureau – Wrocław, Muzeum Architektury, Winnica Adoria, Browar Stu Mostów, Restauracja Jasna, Restauracja Pod Fredrą, Hint Food&Drinks, Restauracja Art, Restauracja Lwia Brama2, Menu Motto.
POWIĄZANE WPISY
20 stycznia 2025
Biura podróży – po dużym wzroście, ceny zaczęły powoli spadać
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty