Campanile stawia na zrównoważoną gastronomię. Powstaną sezonowe dania i quiz dla gości
Należąca do Louvre Hotels Group marka Campanile rozpoczęła kampanię pod hasłem: „W czerwcu radujmy się wspólnie zrównoważoną gastronomią!”. Akcja objęła hotele marki w całej Europie, a każdy z krajów przygotował dla swoich gości lokalne atrakcje. Nie inaczej jest w Polsce, gdzie w dziewięciu miastach w czerwcowej kampanii weźmie udział 10 hoteli brandu z zieloną kropką.
„W Campanile wierzymy, że zrównoważona gastronomia to jedyny słuszny kierunek na przyszłość. Chcemy zapewnić naszym gościom wyjątkowe doświadczenia kulinarne, a zarazem dać im możliwość wyboru dań, które są dobre również dla naszej planety. Już wkrótce wprowadzimy do naszego bufetu śniadaniowego jeszcze więcej zielonych opcji, a przy tym szczególnie chcemy się skupić na propozycjach przygotowanych z myślą o naszych najmłodszych smakoszach” – mówi Danuta Marcinkowska, marketing & PR coordinator, Louvre Hotels Group.
Restauracje Campanile stawiają na sezonowość i dbałość o regionalne tradycje kulinarne. Załogi dbają również o ograniczanie generowanych odpadów, zmniejszają wykorzystanie plastiku i wystrzegają się marnowania żywności.
Z okazji czerwcowej kampanii szefowie kuchni hotelowych restauracji Campanile wspólnie opracowali przepis na sezonowe danie, które ma w sobie łączyć smak z troską o zrównoważoną gastronomię. Nowa propozycja będzie dostępna w restauracjach hoteli biorących udział w kampanii przez cały sezon szparagowy, oznaczona specjalną ikoną w menu.
Aby zwiększyć świadomość w zakresie zrównoważonej gastronomii, w hotelowych restauracjach Campanile trwa również akcja komunikacyjna, która promuje sezonowość, lokalność i walkę z marnowaniem żywności. Nośniki informacyjne wyposażono w kody QR prowadzące do specjalnie przygotowanego quizu internetowego. Dzięki niemu goście będą mogli sprawdzić swoją wiedzę na temat zrównoważonej gastronomii i dowiedzieć się, jakie korzyści niesie ze sobą wybór takiego podejścia do jedzenia.
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Aleksandra Prędka nową dyrektorką regionalną IGHP w woj. łódzkim
Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego ma nową przedstawicielkę w centralnej Polsce.…
0 Komentarzy2 Minuty
17 stycznia 2025
13. Dzień Turystyki bez Barier 5 marca na ITB
5 marca 2025 roku w City Cube na terenie Targów Berlińskich (Messe Berlin) odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Jan Wróblewski odznaczony za zasługi dla polskiej turystyki
Podczas Balu Hotelarza 11 stycznia 2025 r. organizowanego przez Fundację Polskie Hotele…
0 Komentarzy1 Minuty
15 stycznia 2025
Lodowi rzeźbiarze będą rywalizować na Hrebienku
Najlepsi lodowi rzeźbiarze spotkają się w Tatrach Wysokich. W weekend 18–19 stycznia 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Tribe debiutuje w Polsce. Trwa nabór do zespołu nowego hotelu
Tribe designerska i lifestylowa marka hotelarska grupy Accor przygotowuje swój debiut w…
0 Komentarzy1 Minuty
14 stycznia 2025
Travelist.pl: grudzień rekordowym miesiącem rezerwacji
Koniec roku sprzyjał planowaniu, w tym także podróży. Jak pokazują dane portalu…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
1000 lat tradycji w jednym miejscu. Gniezno zaprasza turystów na obchody jubileuszu
W roku 2025 obchodzimy 1000. rocznicę koronacji Bolesława Chrobrego i Mieszka II na…
0 Komentarzy6 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
31 grudnia 2024
Gniezno stawia na HerStory. Pierwsza żeńska figura na Trakcie Królewskim
Pierwsza żeńska figura została odsłonięta w wigilijny poranek na Trakcie Królewskim w…
0 Komentarzy1 Minuty