Ceremonia parzenia herbaty, degustacja wina ryżowego i pokaz przyrządzania kimchi z Logos Tour
Wysoki standard wycieczek, noclegi w pięciogwiazdkowych hotelach i pobyt na wyspie Czedżu to tylko kilka elementów, które zawiera oferta przygotowana przez biuro podróży Logos Tour. Obecnie do wyboru możliwe są dwa programy wyjazdu, prezentujące najciekawsze zakątki Korei Południowej.
Podczas dwunastodniowego pobytu odwiedzane będą wioski z tradycyjnymi domami, zabytkowe pawilony i kunsztownie zdobione pagody. Zaprezentowana zostanie sztuka ceramiczna, a także będzie możliwość spróbowania koreańskich specjałów: lodów herbacianych i żeń-szeń.
Miejsca uprawy herbaty i królestwo ziół
Pierwszy dzień wyjazdu rozpoczyna się zwiedzaniem Ganghwa Dolmen Sites (kamienne konstrukcje neolityczne) uznawane za ślady pierwszych kultur na Półwyspie Koreańskim. Następnie zwiedzanie stolicy, Parku Narodowego Seoraksan, Pusan czy też wyspy Czedżu. To, co wyróżnia produkt Logos Tour, to przede wszystkim zwiedzanie Boseong – miejsca słynącego z uprawy herbaty. Można tam skosztować wielu rodzajów herbat oraz herbacianych lodów. Drugim wyróżniającym się w ofercie miejscem jest Daegu, znane jako królestwo ziół. W programie zaplanowane jest przejście słynną ulicą, gdzie w licznych sklepach sprzedaje się zioła stosowane w tradycyjnej medycynie oraz możliwość zakupu unikalnych roślin leczniczych m.in.: herbaty z dodatkiem korzenia żeń-szeń. Podróż kończy się zwiedzaniem miasta Suwon. Po drodze w programie jest zwiedzanie grobowców królewskich, a także postój przy twierdzy Hwaseong, która jest przykładem tradycyjnej architektury obronnej dawnej Korei i spacer wzdłuż fortyfikacji oraz zwiedzanie kilku baszt obronnych.
W tym roku dostępne są dwa terminy wyjazdu, które zostały zaplanowane na wrzesień.
Degustacja koreańskiego napoju z ryżu
Dziesięciodniowy program wycieczki skupiony jest na zwiedzaniu nowoczesnej potęgi gospodarczej z zabytkowymi pawilonami i tradycyjnymi wioskami. Zwiedza się stolicę Korei, największy bazar Gwangjang, gdzie w stylowych halach targowych można podziwiać m.in. kolorowe stragany z żywnością i działy z tekstyliami (jedwab, satyna, len). Na klientów czeka też wizyta w Daegang Makgeoli Brewery. Makgeoli jest popularnym koreańskim napojem alkoholowym robionym z ryżu i wody zmieszanej ze środkiem fermentacyjnym zwanym nuruk. Następnie można zapoznać się z procesem produkcji oraz spróbować trunku. Wycieczkę kończy zwiedzanie miasta Suwon – otoczonego potężnymi murami obronnymi zbudowanymi w XVIII wieku. Obecnie otaczają one współczesne centrum miasta, gdzie stoi również pałac króla Jeonjo, twórcy potężnych fortyfikacji.
Biuro z 41-letnią tradycją
Logos Tour już od wielu lat zabiera swoich klientów do zaskakujących i zachwycających miejsc, dbając przy tym o każdy najdrobniejszy szczegół. Ich priorytetem jest komfort, bezpieczeństwo i zapewnienie niepowtarzalnych przeżyć. W wycieczkach do Korei Południowej kładą duży nacisk na wyjątkowe lokalizacje noclegowe, a także wyselekcjonowane restauracje. Więcej o wycieczkach z biurem podróży Logos Tour do Korei znajdziemy na stronie biura, są tam też ciekawostki i fakty dotyczące tego kierunku podróży.
POWIĄZANE WPISY
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy5 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty
26 listopada 2024
Travelplanet.pl: Egipt i Turcja liderami świątecznych wyjazdów Polaków
Wyjazdy świąteczne i sylwestrowe organizowane przez biura podróży cieszą się coraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Joanna Wiśniewska nową dyrektorką sprzedaży i marketingu w Exim Tours
Biuro podróży Exim Tours ma nową dyrektorkę sprzedaży i marketingu. Od listopada funkcję…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Gotowy na Wakacje – technologiczny Skok w Przyszłość wielu biur podróży
W świecie, gdzie technologia nieustannie pędzi naprzód, firma Sykon znana z…
0 Komentarzy3 Minuty
19 listopada 2024
Raport GfK i eSky.pl: Polacy stawiają na Azję, Amerykę Północną i Afrykę
Coraz więcej Polaków wybiera podróże poza tradycyjnym sezonem turystycznym, doceniając…
0 Komentarzy6 Minuty
18 listopada 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych na lato 2025 z lekkim wzrostem
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty