Chorwacja kontynuuje kampanię on line #CroatiaLongDistanceLove

Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała 4 nowe filmy przeznaczone do promocji w mediach społecznościowych. Materiały dotyczą gastronomii, piękna przyrody, turystyki aktywnej i dziedzictwa kulturowego. W najbliższym czasie komunikacja będzie skupiona w 4 wymienionych segmentach.
Pierwszy opublikowany film poświęcony jest oszałamiającej chorwackiej przyrodzie: https://www.youtube.com/watch?v=qXNnxiZdajk
Kristjan Staničić, dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej, skomentował: „Ogromnie mi miło, że nasz koncept komunikacyjny #CroatiaLongDistanceLove przynosi wspaniałe rezultaty. Zachęceni dotychczasowymi wynikami rozpoczęliśmy drugi etap kampanii. Tym razem zdecydowaliśmy się na promocję określonych produktów turystycznych. Dzięki krótkim filmikom chcemy przypominać naszym fanom o wyjątkowym pięknie Chorwacji“
Pierwsza część akcji promocyjnej #CroatiaLongDistanceLove dotarła do ponad 1,5 miliona użytkowników na świecie. W ostatnim czasie Chorwacka Wspólnota Turystyczna odnotowała wzrost liczby fanów i ich interakcji na wszystkich kanałach Croatia Full of life w mediach społecznościowych.
Agnieszka Puszczewicz, dyrektor Przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce, podkreśliła: „Chorwacja czeka na swoich gości! Staramy się cały czas utrzymywać bliski kontakt z naszymi przyjaciółmi w mediach społecznościowych. Mam szczerą nadzieję, że już niedługo Polacy będą się mogli cieszyć pięknem Chorwacji na żywo” powiedziała.”
Przypomnijmy, że Chorwacka Wspólnota Turystyczna przygotowała specjalną akcję promocyjną prezentującą Chorwację gościom i mediom na swoich najważniejszych rynkach pod hasłem #CroFact.
POWIĄZANE WPISY
19 grudnia 2025
Stworzono cyfrowe archiwum polskiej turystyki. Instytut Turystyki udostępnia 80 tys. zdigitalizowanych materiałów
Stowarzyszenie na Rzecz Badania, Rozwoju i Promocji Turystyki wraz z Instytutem Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2025
CzechTourism Polska: Polacy coraz chętniej odwiedzają Czechy. Liczba pobytów wzrosła o 14,9 proc.
Rok 2025 przynosi zwiększoną aktywność polskich turystów w Czechach. Po trzech kwartałach…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty










