Chorwacka Wspólnota Turystyczna rozpoczęła nową kampanię promocyjną
„Twoje Życie, Twoje Chwile, Twoje Doświadczenie” jest główną kampanią promocyjną Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej. Działania obejmują 14 kluczowych rynków, w tym Polskę i mają na celu promocję głównego sezonu turystycznego, zachęcając gości zagranicznych do odwiedzenia Chorwacji latem. Czas trwania kampanii zaplanowany został do końca lipca.
„Działania w ramach kampanii przeprowadzamy na każdym z rynków w najchętniej oglądanych kanałach telewizyjnych oraz na najpopularniejszych portalach i w prasie. W skład komunikacji marketingowej wchodzą także media społecznościowe, reklama zewnętrzna na bilbordach, panele cyfrowe oraz reklamy w komunikacji miejskiej. W maju i w czerwcu planujemy wydarzenia i prezentacje, które w połączeniu z kampanią zapewnią dodatkową widoczność i promocję Chorwacji w okresie poprzedzającym główny sezon letni” – powiedział Kristjan Staničić, dyrektor generalny Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej.
Aktywny wypoczynek w Chorwacji
Na potrzeby kampanii powstało 14 filmów promocyjnych trwających 30 sekund, które zostaną wykorzystane w reklamie online. Promowane produkty turystyczne zostały specjalnie dopasowane do preferencji poszczególnych rynków, czyli są to jednocześnie najczęstsze motywy przyjazdu gości do Chorwacji. Na rynku polskim to obok słońca i morza piękno przyrody i aktywny wypoczynek.
„Chorwacja to róg obfitości nie tylko ze względu na swoją różnorodność, ale i na możliwości spędzania wolnego czasu. Bardzo mnie cieszy, że Polacy od lat korzystają z całego wachlarza atrakcji, jaki oferuje Chorwacja. Od relaksu na plaży, poprzez zwiedzanie zabytków kultury do delektowania się specjałami kuchni chorwackiej. Jednak to poza słońcem i morzem piękno przyrody i aktywny wypoczynek są szczególnie bliskie sercom Polaków” – powiedziała Agnieszka Puszczewicz, dyrektor przedstawicielstwa Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej w Polsce.
Zrównoważony rozwój chorwackiej turystyki
We wszystkich formach reklamowych obecny będzie logotyp zrównoważonego rozwoju chorwackiej turystyki, Croatia, naturally yours. Swoim kształtem przypomina słoje drzewa, czyli harmonię i przenikanie się niebieskiej i zielonej Chorwacji w zrównoważonej turystyce.
„Wierzę, że ta kampania dodatkowo zmotywuje gości, aby wybrali w nadchodzących miesiącach właśnie Chorwację na swoje idealne wakacje. Na potrzeby każdego z rynków przygotowaliśmy specjalnie dostosowaną kampanię promocyjną, która poza już dobrze znaną ofertą dodatkowo podkreśli wszystkie te atuty, które sprawią, że goście będą mogli doświadczyć autentycznej Chorwacji – od kulinarnych przysmaków po lokalne zwyczaje i dziedzictwo kultury” – podsumowała Minister Turystyki i Sportu Republiki Chorwacji.
POWIĄZANE WPISY
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Rezerwacje Ryanair dla firm dostępne na platformie Concur Travel
Ryanair ogłosił dostępność swoich połączeń w systemie Concur Travel, umożliwiając firmom…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
W Sofii odbędzie się spotkanie ECTAA
Spotkanie Europejskiej Organizacji Związków Agentów Turystycznych i Biur Podróży Unii…
0 Komentarzy2 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
22 października 2024
Niemcy podsumowują sezon letni: liczba zagranicznych turystów wyższa o 8,1 proc. niż w 2023
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) podsumowała sezon letni 2024, wskazując na silne…
0 Komentarzy3 Minuty