Click&Go wchodzi na polski rynek
Irlandzkie biuro podróży Click&Go rozpoczęło swoją działalność na polskim rynku. Procesu wprowadzenia marki podjął się Michał Głowa, były prezes 7islands. Polska jest pierwszym zagranicznym rynkiem, na którym to nietypowe biuro podróży wprowadziło swoje usługi.
Jak podała PAP, Click&Go ma swoje korzenie w Irlandii, gdzie w 2010 roku Paul Hackett stworzył innowacyjne biuro podróży, które dostosowuje ofertę wakacyjną do potrzeb swoich klientów.
Michał Głowa w wypowiedzi dla PAP, podkreślił: „Click&Go to idealne rozwiązanie dla osób, które do tej pory samodzielnie planowały urlop – osobno rezerwowały hotele, loty, transfery, wybierały ubezpieczenie. Teraz mogą zrobić to samo, ale w jednym miejscu i czasie. Wszystkie najlepsze oferty zostaną zebrane i przedstawione w dynamiczny sposób. W czasie rzeczywistym pobierane są ostateczne stawki na dany termin od hoteli i linii lotniczych. Klient otrzyma zawsze najlepszą propozycję. Serwis dodatkowo podpowie, jeżeli znajdzie tańszy wyjazd w najbliższym terminie. Tym samym klient zachowuje niezależność i elastyczność, których jest pozbawiony w tradycyjnym biurze podróży. Click&Go oferuje atrakcyjne ceny, pozwalając oszczędzić czas i pieniądze, ponieważ wszystkie elementy podróży załatwia w 1 miejscu – na stronie www.clickandgo.com/pl. A dodatkowo, ponieważ korzystamy z regularnych linii lotniczych, a nie czarterów, nie grozi nam niezaplanowane zwiedzanie lotniska, przez np. 18 godzin.”
Click&Go oferuje nieograniczony zakres dat lotów. To klienci decydują o terminie oraz długości wyjazdu, dowolnie go komponując. W przeciwieństwie do standardowych biur podróży, które w swojej ofercie posiadają zazwyczaj wyloty 7/14-dniowe, a na najbardziej popularne kierunki 10/11-dniowe, Click&Go umożliwia zorganizowanie wylotu od 2 do nawet 30 dni.
Klienci mają również szansę na zmianę rodzaju transferu, który mogą dobrowolnie wybrać z dostępnych opcji. Sami podejmują decyzję czy będzie to transfer busem, taksówką czy prywatną limuzyną.
Szanując czas naszych klientów korzystamy tylko z lotów rejsowych, których punktualność jest na nieporównywalnie wyższym poziomie niż rejsów czarterowych. Rezerwując wyjazd w oparciu o loty rejsowe klient otrzymuje od razu godziny lotu, które pozostają praktycznie niezmienne do momentu rozpoczęcia wakacji. W przypadku wyjazdów opartych o loty czarterowe, zwłaszcza rezerwując je z dużym wyprzedzeniem, klient niestety musi liczyć się ze zmianą godzin wylotu, czego nie doświadczy w Click&Go.
Klient może dokonać rezerwacji poprzez stronę internetową www.clickandgo.com/pl lub poprzez call center. Odpowiednio dobrana grupa wakacyjnych doradców zapewnia pomoc w wyborze najlepszego wyjazdu.
Od 20 czerwca klienci w Polsce mają możliwość zarezerwowania wycieczki przez Click&Go. Obecnie firma oferuje polskim turystom wypoczynek w starannie dobranych hotelach i apartamentach na 12 kierunkach: Teneryfa, Gran Canaria, Majorka, Costa Brava, Costa Dorada, Costa Blanca, Costa del Sol, Kreta, Korfu, Cypr, Malta, Burgas. Oferta będzie sukcesywnie rozszerzana o nowe kierunki, także poza europejskie. Jeszcze w tym roku w planowane jest wprowadzenie wyjazdów typu „city-break”.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty