Coral Travel wręczył w Turcji nagrody najlepszym agentom
Od 9 do 16 października Coral Travel Poland gościło ponad 100 najlepszych biur podróży z całej Polski. Każdego roku wszystkie marki OTI Holding, w tym Coral Travel, zapraszają najlepszych partnerów do swojej rodzimej Turcji, by podziękować za kolejny rok współpracy i uhonorować najlepszych podczas Gali Starway’ 21. Wręczono też 44 statuetki i 4 globy za najwyższą sprzedaż sezonu 2020 oraz 2021.
Tegoroczny program pobytu zakładał zarówno część wypoczynkową, wycieczkową jak i oficjalną z Galą Starway’ 21.
Zaproszeni partnerzy wypoczywali w tym roku hotelach Riwiery Tureckiej: Club Megasaray w Belek, Club Grand Side oraz Rixos Sungate w Kemer. Mieli także do wyboru różne atrakcje, w tym wycieczkę na Pamukkale czy dzień pełen wrażeń w jednym z największych Parków Rozrywki ,,The Land of Legends’’ oraz spacer ze zwiedzaniem pięknej starówki Antalyi.
Uczestnicy wzięli też udział w Targach OTI workshop, gdzie prezentowało się ponad 70 tureckich hoteli specjalnie dla 1000 najlepszych partnerów i sieci sprzedaży Coral Travel na całym świecie.
Zwieńczeniem pobytu była uroczysta Gala Starway Awards 2021 Coral Travel, która miała miejsce 14 października w hotelu Rixos Sungate w Kemer.
Kaan Ergün dyrektor generalny Coral Travel Poland, powiedział: „To wyjątkowa Gala, ponieważ miałem przyjemność złożyć podziękowania i wręczyć nagrody za dwa ostatnie lata. Jakże inne jak dotąd lata – trudny sezon 2020 i bardzo owocny 2021. Niepewność tego czasu pokazała nam, że możemy liczyć na siebie nawzajem również w trudnych momentach. Wspieraliśmy się na linii touroperator – biuro sprzedaży, rozumieliśmy, bo i pracy przy obsłudze Klienta było więcej jak zazwyczaj. Zmienność zasad, obostrzeń, wprowadzanie kwarantanny, zmiany ustaw, wymagania dot. testów – to wszystko powodowało właśnie wzrost natężenia pracy i to w szybko zmieniających się warunkach. Daliśmy radę, razem.
Mijający sezon 2021 był bardzo dobry. Skupialiśmy się na zrealizowaniu sprzedaży zbliżonej do tej, którą zrobiliśmy w 2019 roku, przed pandemią, czyli około 355 tys. Klientów a nasze szacunki pokazują, że ta realizacja będzie nawet większa, bo 370 tys. klientów. Mogę powiedzieć, że sezon 2021 to był najlepszy rok w naszej historii.
Co nas szczególnie cieszy, to fakt, że ten wzrost w dużej mierze zrobiliśmy na kierunku Turcja. I sezon zakończymy umacniając naszą pozycję jako lidera w sprzedaży pakietów do Turcji, z udziałem w rynku 47 proc.. A to oznacza, że co drugi turysta wylatujący na zorganizowane wakacje z Polski do Turcji to Klient Coral Travel. Tak więc mamy co świętować i za co dziękować naszym partnerom, których z przyjemnością gościmy w Turcji.”
Podczas uroczystej Gali Starway’21 wręczone zostały dyplomy w różnych kategoriach jako uznanie i podziękowanie za największe sprzedaże i zaangażowanie w promocję turystyki i marki Coral Travel.
Wręczono też 44 statuetki i 4 globy za najwyższą sprzedaż sezonu 2020 oraz 2021. Wyróżnienia przyznawane były w kilku kategoriach: Autoryzowany Agent, Salon franczyzowy, Biuro Niesieciowe oraz Portale i Biura Sieciowe.
Podczas Gali, ale i w czasie całego pobytu, istotne miejsce w rozmowach biznesowych zajmowały dalsze plany touroperatora i rola sieci sprzedaży. Biura agencyjne i franczyzowe są dla Coral Travel niezwykle ważnymi partnerami biznesowymi i wciąż jednym z głównych kanałów sprzedaży, z udziałem 60 proc. Na najbliższy rok touroperator zaplanował rozwój tej sieci, szczególnie kanału biur franchisingowych planując, że na koniec 2022 roku będzie ich już 50 (obecnie jest 9 takich biur).
Na 2022 rok Coral Travel ma podobne plany jak na 2021 licząc przy tym na większe zainteresowanie podróżowaniem, jeśli tylko warunki ku temu będą dobre i mniej zmienne. Dalej koncentruje się na dostępności dla Klientów i np. uruchamia wyloty wakacyjne z kolejnego lokalnego lotniska – z Lublina. Na nadchodzący sezon, który już wystartował z ofertą ,,Premiera Lata 22’’ zwiększona jest liczba miejsc zarówno w Turcji jak i Grecji, Bułgarii, Egipcie i Tunezji.
POWIĄZANE WPISY
15 listopada 2024
Marcin Siudy nowym dyrektorem finansowym PHH
Marcin Siudy 4 listopada objął stanowisko dyrektora finansowego Polskiego Holdingu…
0 Komentarzy1 Minuty
15 listopada 2024
Wakacje 2025: niższe ceny i wyższe zainteresowanie wczesnymi rezerwacjami
Zeszłoroczny wzrost wczesnych rezerwacji wakacyjnych przyniósł rekordowe zyski dla branży…
0 Komentarzy6 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
15 listopada 2024
Langkawi czeka na Polaków. Itaka uruchomiła bezpośrednie czartery na egzotyczną wyspę
Pierwszy czarter Itaki na Langkawi, zrealizowany Dreamlinerem PLL LOT, zainaugurowano 28…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2024
50 proc. więcej klientów i nowe kierunki w ofercie – biuro podróży Nekera planuje dynamiczny rozwój
Wzrost przychodów, nowe destynacje i innowacyjne usługi – biuro podróży Nekera świętuje…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Rainbow Tours S.A. umacnia swoją pozycję w Grecji. Nowy hotel White Olive z Aquaparkiem na Kos dołącza do oferty
13 listopada 2024 należąca do Rainbow Tours S.A. spółka White Olive A.E. zakupiła 100…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Górna Austria zaprasza Polaków. Atrakcje dla całej rodziny, zimowe szlaki i zabytki UNESCO
Na początku listopada odbyło się spotkanie dla dziennikarzy z przedstawicielami Górnej…
0 Komentarzy5 Minuty
13 listopada 2024
Malta stawia na turystykę militarną
Maltańska Organizacja Turystyczna, we współpracy z Heritage Malta oraz Commonwealth War…
0 Komentarzy2 Minuty
12 listopada 2024
Fundacja Happy Kids i Rainbow wysyłają mamy zastępcze na wakacje
Pracują 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Bez urlopów, bez L4, bez wolnych…
0 Komentarzy3 Minuty