Coral Travel wyśle klientów do Turcji z Zielonej Góry

Coral Travel jako pierwszy na rynku wprowadza wyloty do Turcji z lotniska w Zielonej Górze.

W 2018 roku Turcję odwiedziło 380 tys. Polaków z czego prawie 40 proc. to klienci podróżujący z Coral Travel.

Na 2019 rok touroperator zaplanował wzrost sprzedaży tego kierunku o 22 proc. Na razie notuje o 25 proc. większą sprzedaż niż rok temu o tej samej porze.

 

Kaan Ergun, dyrektor generalny Coral Travel Poland, powiedział: „Jesteśmy liderem w sprzedaży wakacji w Turcji. W poprzednim roku, 40 proc. polskich turystów wypoczywających na Riwierze Tureckiej to nasi klienci, którzy wylecieli z Coral Travel. To cieszy, ale przede wszystkim zobowiązuje.
Rok 2019 zapowiada się kolejnym rokiem wakacji w Turcji. To oznacza, że klientów jest coraz więcej, ale i ich oczekiwania ciągle rosną. Trzeba pamiętać, że gro turystów to goście rokrocznie powracający do Turcji. Szukają więc nowości, różnorodności, bogatszej oferty. W sezonie latamy codziennie z 11 głównych lotnisk w Polsce a z Warszawy i Katowic nawet dwa razy dziennie. Dostępność naszej oferty jest więc bardzo szeroka. Niemniej jednak, już dzisiaj, najbardziej popularne terminy wylotów są wyprzedane, mimo tak wielu lotnisk i tak częstych przelotów. Lotniska mają też swoje limity i dodawanie kolejnych rejsów nie jest takie łatwe.

Rozszerzamy zatem ofertę o kolejne, lokalne lotniska, w tym o Zieloną Górę. Zresztą takie też było zapotrzebowanie Klientów i sieci sprzedaży w regionie. Antalya jest tu obecnie najpopularniejszym celem wakacyjnych podróży stąd dla większej wygody naszych Klientów i większej dostępności wprowadziliśmy wyloty do Antalyi z Zielonej Góry.”

Piotr Rudzki, z Biura Prasowego PPL, dodał: „Bardzo cieszymy się z tego połączenia, które świadczy o rosnącym potencjale regionu, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę, duże oferowanie rejsów z Wrocławia czy Poznania. Uważamy, że Zielona Góra jest doskonałą alternatywą i uzupełnieniem oferty dla turystów z zachodniej Polski, jak również z regionu przygranicznego Niemiec. Antalya była najpopularniejszym kierunkiem ubiegłego roku z Warszawy, liczymy na to, że jej popularność powtórzy się również w przypadku Zielonej Góry.”