Coral Travel wyśle klientów do Turcji z Zielonej Góry
Coral Travel jako pierwszy na rynku wprowadza wyloty do Turcji z lotniska w Zielonej Górze.
W 2018 roku Turcję odwiedziło 380 tys. Polaków z czego prawie 40 proc. to klienci podróżujący z Coral Travel.
Na 2019 rok touroperator zaplanował wzrost sprzedaży tego kierunku o 22 proc. Na razie notuje o 25 proc. większą sprzedaż niż rok temu o tej samej porze.
Kaan Ergun, dyrektor generalny Coral Travel Poland, powiedział: „Jesteśmy liderem w sprzedaży wakacji w Turcji. W poprzednim roku, 40 proc. polskich turystów wypoczywających na Riwierze Tureckiej to nasi klienci, którzy wylecieli z Coral Travel. To cieszy, ale przede wszystkim zobowiązuje.
Rok 2019 zapowiada się kolejnym rokiem wakacji w Turcji. To oznacza, że klientów jest coraz więcej, ale i ich oczekiwania ciągle rosną. Trzeba pamiętać, że gro turystów to goście rokrocznie powracający do Turcji. Szukają więc nowości, różnorodności, bogatszej oferty. W sezonie latamy codziennie z 11 głównych lotnisk w Polsce a z Warszawy i Katowic nawet dwa razy dziennie. Dostępność naszej oferty jest więc bardzo szeroka. Niemniej jednak, już dzisiaj, najbardziej popularne terminy wylotów są wyprzedane, mimo tak wielu lotnisk i tak częstych przelotów. Lotniska mają też swoje limity i dodawanie kolejnych rejsów nie jest takie łatwe.Rozszerzamy zatem ofertę o kolejne, lokalne lotniska, w tym o Zieloną Górę. Zresztą takie też było zapotrzebowanie Klientów i sieci sprzedaży w regionie. Antalya jest tu obecnie najpopularniejszym celem wakacyjnych podróży stąd dla większej wygody naszych Klientów i większej dostępności wprowadziliśmy wyloty do Antalyi z Zielonej Góry.”
Piotr Rudzki, z Biura Prasowego PPL, dodał: „Bardzo cieszymy się z tego połączenia, które świadczy o rosnącym potencjale regionu, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę, duże oferowanie rejsów z Wrocławia czy Poznania. Uważamy, że Zielona Góra jest doskonałą alternatywą i uzupełnieniem oferty dla turystów z zachodniej Polski, jak również z regionu przygranicznego Niemiec. Antalya była najpopularniejszym kierunkiem ubiegłego roku z Warszawy, liczymy na to, że jej popularność powtórzy się również w przypadku Zielonej Góry.”
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty