Coral Travel zaprosił 200 agentów do Turcji. Na wakacje wyśle do tego kraju pół miliona klientów

Spotkanie Synergia Coral Travel 2024
Spotkanie Synergia Coral Travel 2024 / fot. materiały prasowe

Coral Travel Poland gościł blisko 200 przedstawicieli współpracujących z nim biur podróży z całej Polski na spotkaniu wyjazdowym w Turcji egejskiej. Sprzedaż tego regionu w ofercie touroperatora wzrosła o 45 proc. w sezonie lato 24. Spotkanie odbywało się w połowie maja w hotelach Anda Barut Collection Didim oraz Mirada Exclusive Bodrum. Było połączeniem rozmów i prezentacji partnerów z wypoczynkiem oraz zwiedzaniem Turcji. Ta jest wiodącym produktem turystycznym w portfolio touroperatora.

Coral Travel zaplanował, że w sezonie 2024 roku z jego oferty wakacji w Turcji skorzysta 515 tys. klientów. Touroperator specjalizuje się w organizacji wakacyjnych pakietów do Turcji i ma w tym kraju jedną z najszerszych ofert na polskim rynku.

„Od 2000 roku mamy niezmienną strategię partnerską: być operatorem przyjaznym biurom podróży. W pełni szanujemy i wspieramy istniejące na rynku biura podróży. Zachowujemy równowagę dając możliwość współpracy z nami każdemu kanałowi sprzedaży, szczególnie, że nasz rosnący potencjał i różnorodność miejsc docelowych zaspakajają potrzeby wszystkich. Jakość naszego działania (właściwe planowanie lotów, dobre ceny hoteli, obsługa na miejscu) daje sieci sprzedaży pewność i spokój, że obsługiwani przez nich klienci będą wracać z wakacji zadowoleni. My też jesteśmy lojalni wobec naszych biur podróży, ponieważ wspólnie wyznaczamy sobie cele i przyszłość. Jednocześnie oczekujemy tego samego od naszych partnerów, lojalności i wspólnego osiągania celów w długiej perspektywie” – mówi Erdem Fidan, zastępca dyrektora generalnego Coral Travel Poland.

Wzrost sprzedaży Turcji egejskiej

Podczas wyjazdu touroperator zaprosił partnerów do wizytacji hoteli w regionie Didim i Bodrum, których wzrost sprzedaży obecnie wynosi 45 proc. Na sezon lato 2024 Coral Travel lata z 13 polskich lotnisk oferując dziewięć regionów turystycznych w Turcji. W swoich propozycjach ma ponad 600 hoteli, głównie w standardzie pięciu gwiazdek i premium. Wyloty odbywają się codziennie, bądź kilka razy dziennie, jak np. z lotnisk Warszawa i Katowice.

Spotkanie „Synergia 2024” było okazją, by zapoznać sieć ofertą polskiej spółki Coral Travel, a także przybliżyć kolejne plany i cele touroperatora przez pryzmat współpracy z siecią sprzedaży. Istotnym punktem spotkania Synergia24 była prezentacja, podczas której zapoznano partnerów z ofertą turystyczną Coral Travel na sezon „Zima 2024/25”. Nowością jest w niej hiszpańska Teneryfa.

Coral Travel nagrodził najlepsze hotele. „W 2023 roku obsłużyliśmy ponad 2,7 mln turystów”