Courtyard by Marriott nagrodzony za działalność CSR

materiały prasowe

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, należący do Chopin Airport Development, został wyróżniony za działalność Corporate Social Responsibility (CSR), a Aneta Stępkowska otrzymała nagrodę dla najlepszego dyrektora hotelu franczyzowego w Europie w zakresie CSR.

Nagroda przyznawana jest przez korporację Marriott International.

Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development (CAD), powiedział: „Cieszymy się, że wśród naszej kadry zarządzającej hotelami mamy najwyższej klasy menadżerów, których praca jest również dostrzegana i nagradzana przez międzynarodowe sieci hotelowe. Nagroda, którą otrzymał Courtyard by Marriott to z jednej strony dowód na to, że nasi dyrektorzy są na najwyższym, światowym poziomie, a z drugiej docenienie wielkiego zaangażowania wszystkich pracowników hotelu w zakresie szeroko pojętej odpowiedzialności społecznej.”

Hotel Courtyard by Marriott od samego początku swojego funkcjonowania prowadzi wiele działań CSR.

Aneta Stępkowska, dyrektor Courtyard by Marriott Warsaw Airport, skomentowała: „Zaangażowanie pracowników hotelu w działalność społeczną jest oczywiste, robimy to od 15 lat, czyli od otwarcia hotelu. Często inicjatywa działań charytatywnych wychodzi od samych pracowników, co świadczy o ich wielkiej wrażliwości i chęci pomagania innym.”

Hotel Courtyard by Marriott pomaga m.in. fundacjom dziecięcym, takim jak SOS Wioski Dziecięce, Dziecięca Fantazja czy Integrujące Stowarzyszenie Jeden Świat im. prof. Zbigniewa Religi w Białymstoku. Opiekuje się również Domem Dziecka w Równem koło Warszawy, wspomaga Dom Pomocy Społecznej na Woli oraz schronisko dla zwierząt Na Paluchu.

Stępkowska dodała: „Sponsorujemy również niezwykłą imprezę grudniową „Mikołajki z Fantazją” dla około 200 bardzo ciężko chorych dzieci, które przyjeżdżają do naszego hotelu z całej Polski na zaproszenie Fundacji Dziecięca Fantazja. Cały rok czekamy na uśmiech i radość tych dzieciaków. Cieszę się, że zgodnie z myślą przewodnią działalności korporacyjnej CSR – „Spirit to Serve”, Marriott dostrzegł tego „ducha” w naszym hotelu i jego pracownikach.”