Courtyard by Marriott nagrodzony za działalność CSR
Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport, należący do Chopin Airport Development, został wyróżniony za działalność Corporate Social Responsibility (CSR), a Aneta Stępkowska otrzymała nagrodę dla najlepszego dyrektora hotelu franczyzowego w Europie w zakresie CSR.
Nagroda przyznawana jest przez korporację Marriott International.
Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development (CAD), powiedział: „Cieszymy się, że wśród naszej kadry zarządzającej hotelami mamy najwyższej klasy menadżerów, których praca jest również dostrzegana i nagradzana przez międzynarodowe sieci hotelowe. Nagroda, którą otrzymał Courtyard by Marriott to z jednej strony dowód na to, że nasi dyrektorzy są na najwyższym, światowym poziomie, a z drugiej docenienie wielkiego zaangażowania wszystkich pracowników hotelu w zakresie szeroko pojętej odpowiedzialności społecznej.”
Hotel Courtyard by Marriott od samego początku swojego funkcjonowania prowadzi wiele działań CSR.
Aneta Stępkowska, dyrektor Courtyard by Marriott Warsaw Airport, skomentowała: „Zaangażowanie pracowników hotelu w działalność społeczną jest oczywiste, robimy to od 15 lat, czyli od otwarcia hotelu. Często inicjatywa działań charytatywnych wychodzi od samych pracowników, co świadczy o ich wielkiej wrażliwości i chęci pomagania innym.”
Hotel Courtyard by Marriott pomaga m.in. fundacjom dziecięcym, takim jak SOS Wioski Dziecięce, Dziecięca Fantazja czy Integrujące Stowarzyszenie Jeden Świat im. prof. Zbigniewa Religi w Białymstoku. Opiekuje się również Domem Dziecka w Równem koło Warszawy, wspomaga Dom Pomocy Społecznej na Woli oraz schronisko dla zwierząt Na Paluchu.
Stępkowska dodała: „Sponsorujemy również niezwykłą imprezę grudniową „Mikołajki z Fantazją” dla około 200 bardzo ciężko chorych dzieci, które przyjeżdżają do naszego hotelu z całej Polski na zaproszenie Fundacji Dziecięca Fantazja. Cały rok czekamy na uśmiech i radość tych dzieciaków. Cieszę się, że zgodnie z myślą przewodnią działalności korporacyjnej CSR – „Spirit to Serve”, Marriott dostrzegł tego „ducha” w naszym hotelu i jego pracownikach.”
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty