Criteo Engine usprawnia pracę marketerów turystycznych
Criteo, firma technologiczna działająca w branży marketingu wydajnościowego, ogłosiła duże uaktualnienie silnika reklamowego, które umożliwi firmom docieranie do klientów w oparciu o kwotę, jaką prawdopodobnie są w stanie wydać na rezerwacje podróży i usług wakacyjnych.
Silnik Criteo Engine przypisuje teraz każdemu internaucie przewidywaną wartość rezerwacji, kalkulowaną w oparciu o szeroki zakres danych. Wartość ta brana jest pod uwagę podczas licytacji reklamy. Te dodatkowe informacje pozwalają osobom odpowiedzialnym za marketing stron internetowych z branży Travel, np. linii lotniczych, hoteli czy działających online agencji podróży, skupić się na wykorzystaniu budżetów do zdobycia najbardziej cennych klientów – takich, którzy z największym prawdopodobieństwem dokonają zakupu. Dane pozwalają także optymalizować kampanie w celu zwiększenia przychodów online przy danym koszcie sprzedaży. Aktualizacja silnika została już wprowadzona u ponad 300 klientów na całym świecie, zwiększając ich całkowitą wartość rezerwacji średnio o 20 procent.
Najnowsze wydanie silnika Criteo automatycznie ocenia chęć dokonania rezerwacji przez klienta oraz prawdopodobną wartość zakupu, indywidualnie dla każdego wyświetlenia reklamy. W trakcie ewaluacji, Criteo Engine bierze pod uwagę szereg danych, takich jak wzorce nawigacji po stronie, cel podróży czy dane wprowadzane na stronie w trakcie wyszukiwania rezerwacji. Wszystkie dane przetwarzane są w czasie rzeczywistym, dzięki czemu silnik Criteo jest w stanie optymalizować wydatki reklamowe przez skupienie się na odpowiednim użytkowniku; identyfikując najlepszy moment do wyświetlenia reklamy i adaptując się do sezonowości podróży w każdym kraju.
Dodatkowo, firma Criteo wprowadziła nowy zestaw layoutów reklamowych dla branży podróżniczej, przygotowanych specjalnie pod kątem urządzeń mobilnych. Pomogą one zwłaszcza liniom lotniczym osiągnąć cele związane z efektywnością, pozostając w zgodzie z wszystkimi regulacjami prawnymi.
Jonathan Wolf, Chief Product Officer at Criteo, powiedział: „Branża Travel posiada jedno z najbardziej rozmyślnych audytoriów online, decyzje zakupowe najczęściej poprzedzone są szerokim researchem na różnych urządzeniach, często na wielu różnych stronach internetowych. Usprawniając silnik Criteo skupiliśmy się na tej branży. Reklamodawcy są teraz w stanie dotrzeć do klientów, którzy na wakacje są skłonni wydać więcej, a zmniejszyć wydatki reklamowe na tych, u których wartość rezerwacji będzie niższa. W rezultacie nasi kliencie z branży Travel na całym świecie obserwują średnio 20-proc wzrost wartości rezerwacji uzyskanej dzięki marketingowi Criteo.”
Gretlies Ringe, Senior Campaign Manager Marketing, TUIfly.com, dodał: „Dzięki uruchomieniu Criteo-COS-Optimizer – funkcji, która zwiększa prawdopodobieństwo konwersji opierając się na danych, takich jak czas podróży czy długość okresu od rezerwacji do usługi – byliśmy w stanie zoptymalizować KPI naszych kampanii. W rezultacie obniżyliśmy koszt sprzedaży o 29 proc. a CPO – o 10 proc. Dodatkowo, zwiększyliśmy wskaźnik konwersji o 11 proc. Dzięki temu, że Criteo regularnie dostarcza nowe funkcje i możliwości pomagające w optymalizacji naszych wysiłków związanych z reklamą display obserwujemy ciągły wzrost naszej efektywności.”
Z kolei Andrew Booth, Chief Revenue Officer w LateRooms.com, ocenił: „Usprawniony silnik Criteo przeniósł nasze kampanie na wyższy poziom i umożliwił nam budowanie głębszych relacji z klientami. Jako, że zmierzamy do interakcji na żywo z naszymi klientami, zrozumienie wzorców wydatków oznacza, że możemy zaproponować bardziej odpowiednią ofertę co w rezultacie prowadzi do istotnego zwiększenia KPI.”
www.criteo.com
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty