Cyfrowy Parking przy Gdańskiej Starówce
Firma NaviParking we współpracy z hotelem Novotel Gdańsk Centrum otworzyły pierwszy Cyfrowy Parking w Gdańsku. Parking zlokalizowany w samym centrum miasta przy ul. Pszennej 1 jest już dostępny dla użytkowników aplikacji NaviPay i umożliwia sprawdzenie dostępności miejsc parkingowych za pomocą smartfona, komfortowe parkowanie i wygodne płatności mobilne.
Inauguracja projektu Cyfrowego Parkingu ma na celu udostępnienie niewykorzystanej przestrzeni parkingowej hotelu Novotel Gdańsk Centrum użytkownikom aplikacji NaviPay. Obiekt obejmujący 44 miejsca parkingowe wyposażony jest w innowacyjne rozwiązania m.in. możliwość sprawdzenia dostępności miejsc parkingowych, nawigację na wybrany parking, otwieranie szlabanu za pomocą przycisku w aplikacji NaviPay oraz wygodne płatności mobilne.
Udostępnienie dodatkowych możliwości parkowania dla kierowców poruszających się po Gdańsku jest odpowiedzią na potrzeby turystów i mieszkańców miasta, związane z ograniczoną liczbą miejsc parkingowych w okolicy Wyspy Spichrzów, Długiego Targu i Starego Miasta.
Marek Stawiński, prezes NaviParking, powiedział: „Z uwagi na atrakcyjną pod względem turystycznym lokalizację parkingu oraz otwartość dyrekcji Hotelu na innowacje w zakresie Inteligentnego Parkowania, postanowiliśmy uzupełnić parking przy ul. Pszennej o nasze nowatorskie rozwiązania i tym samym podkreślić obecność firmy NaviParking w Trójmieście. Mamy nadzieję, że w ślad za Hotelem pójdą inne obiekty zainteresowane udostępnieniem niewykorzystanych miejsc parkingowych. Sumarycznie pozwoli to na zwiększenie liczby parkingów w aplikacji i ułatwi kierowcom znalezienie odpowiedniego miejsca do parkowania. Wprowadzenie tego typu rozwiązań przyniesie również wymierne korzyści dla mieszkańców centrum miasta wpływając na ograniczenie ruchu ulicznego wynikającego z poszukiwania parkingu przez kierowców oraz zmniejszenie liczby samochodów zaparkowanych w miejscach niedozwolonych – tłumaczy
Jacek Biały, dyrektor Hotelu Novotel Gdańsk Centrum, dodał: „Implementacja projektu jest wyrazem zainteresowania Novotel Gdańsk Centrum rozwojem idei Smart City oraz otwartością naszego hotelu na nowe technologie. Dzięki współpracy z firmą NaviParking możemy nie tylko zoptymalizować przychód z niewykorzystanej przestrzeni parkingowej, ale również tworzyć nowe trendy w branży hotelarskiej, wdrażając innowacyjne rozwiązania parkingowe dla naszych gości. Automatyzacja procesu parkowania ma również na celu zmniejszenie obciążenia operacyjnego recepcji kwestiami związanymi z parkingiem na rzecz obsługi gościa hotelowego i zwiększenia jego satysfakcji. Od tej chwili, parking nie będzie służył wyłącznie turystom przebywającym w hotelu, ale również gościom okolicznych restauracji i lokali usługowych. Jesteśmy przekonani, że innowacyjne rozwiązania parkingowe pozytywnie wpłyną na doświadczenia naszych gości, a sam parking będzie stanowił wygodną alternatywę dla kierowców poszukujących wolnych miejsc parkingowych w centrum Gdańska.”
Korzystanie z parkingu jest niezwykle proste – wystarczy pobrać bezpłatną aplikację NaviPay ze sklepu Google Play lub App Store, zarejestrować się, a następnie skierować na parking hotelu Novotel Gdańsk Centrum. Z aplikacją zintegrowana jest nawigacja prowadząca użytkowników na wybrany parking. Cyfrowy Parking przy ulicy Pszennej jest pierwszym tego typu obiektem w Gdańsku i stanowi istotny element długoterminowej strategii firmy NaviParking ukierunkowanej na popularyzację cyfrowych, mobilnych rozwiązań parkingowych.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
[…] Cyfrowe Parkingi dostępne w aplikacji NaviPay: IPI PAN w Warszawie przy ul Jana Kazimierza 5 oraz Novotel Gdańsk Centrum. W miarę jak rośnie baza parkingów korzystamy na tym wszyscy – kierowcy, właściciele […]