Cykl marketingowych spotkań TravelCamp odbędzie się 22 czerwca w Krakowie

fot. materiały prasowe

Cykl marketingowych spotkań TravelCamp ponownie zawita do Krakowa. Najbliższa edycja barcampu odbędzie się w Browarze Lubicz w czwartek, 22 czerwca. Wydarzenie adresowane jest do hotelarzy, restauratorów i travel managerów.

Uczestnicy TravelCamp od 2010 roku dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu digital marketingu, rozmawiają o nowych trendach, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.

Eksperci tym razem będą rozmawiać o neuromarketingu, automatyzacji i wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nie zabraknie też wskazówek, jak analizować dane i zwiększać widoczność stron turystycznych i hotelowych w wyszukiwarkach internetowych. Poza dawką wiedzy zaplanowano również czas na networking.

„Chciałbym odkurzyć nieco ideę TravelCampu. Z każdą kolejną edycją będę wprowadzał też zmiany w formule spotkania, tak by jeszcze bardziej uatrakcyjnić wydarzenie i zaangażować do czynnego udziału jego uczestników” – mówi Piotr Kasperczak, pomysłodawca eventu.

TravelCamp jest spotkaniem nieformalnym i niezależnym. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich, którzy pracują w branży travel lub sektorze horeca. Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie rejestracji na stronie travelcamp.pl. Najbliższa 32. edycja spotkania rusza w czwartek, 22 czerwca, o g. 13.30 w Browarze Lubicz w Krakowie.