Czego potrzeba hotelarzom z Gdańska?
Jeśli masz hotel w Trójmieście, jesteś z pewnością przyzwyczajony do wysokich wymagań ze strony klientów. Sprawdź, jak zaoferować im wyjątkowy pakiet dodatkowych usług.
Gdańsk jest wyjątkowo popularnym kierunkiem na wypady typu city break, co przyczynia się do rozwoju infrastruktury turystycznej i noclegowej w Trójmieście. Wymagania klientów ciągle jednak rosną. Każdy z nich chce przeżyć coś wyjątkowego i dostosowanego do swoich potrzeb, nie martwiąc się o szczegóły. Turyści są przyzwyczajeni do tego, że dodatkowe pakiety usług są na wyciągnięcie jego ręki. Jeśli chcesz, by Twój hotel zapewniał kompleksową obsługę gości, wypróbuj współpracę z Travelgdansk.pl.
Zaczęło się od organizowania transferów z gdańskiego lotniska. Aby zaistnieć na rynku, właściciel Travel Group Paweł Czeczko, stwierdził, że przejazd z lotniska do wybranego hotelu musi być odpowiednio bezpieczny także dla najmłodszych i wymaga zapewnienia fotelików dla dzieci w każdym samochodzie. Spełniając ten wymóg, poszedł o krok dalej i dodał kolejne usługi, które można zamawiać w pakietach.
Dziś Travelgdansk.pl, oprócz przejazdów oferuje również rezerwację noclegu, zwiedzanie, kompleksową obsługę wieczoru kawalerskiego lub panieńskiego, a także wycieczki indywidualne. Oferta może zawierać usługę przewodnika, atrakcje dla dzieci typu zoo lub aquapark oraz SPA oczyszczające i regenerujące organizm. Ponadto w ofercie jest też zwiedzanie okolic Trójmiasta, np. zamku w Malborku.
„Naszą ofertę zbudowaliśmy na fali popularności produktów typu city break, które wymagają indywidualnego podejścia do turysty i dostosowania pakietu do jego potrzeb. Rozwojowi tego typu produktu sprzyja charakter miasta Gdańska i jego wyjątkowość. Aby pomóc klientom zaoszczędzić czas i w najlepszy sposób wykorzystać pobyt w mieście, najlepiej jest do noclegu dodać usługi połączone w pakiet” – wyjaśnia Paweł Czeczko.
Tym, co wyróżnia Travelgdansk.pl jest również wysokiej jakości flota wykorzystywana do transferu turystów. Została ostatnio uzupełniona i zawiera dziś najnowsze modele marki Mercedes, np. Vito dziewięcioosobowe. Firma dysponuje też nowoczesnymi modelami aut do przewozów grupowych.
Travel Group zaprasza do współpracy hotele i apartamenty. Oferuje reklamę na jednej ze swoich stron internetowych poświęconych turystyce w Trójmieście, wewnątrz samochodów lub na wizytówkach. Gościom oferuje profesjonalne transfery, fakultatywne wycieczki i wiele innych.
„Jestem pewien, że jeśli podejmiemy działania wspólnie z hotelarzami i właścicielami apartamentów, Gdańsk ze swoją ofertą będzie zawsze o krok dalej niż konkurencja. Jeśli połączymy siły, turyści z pewnością docenią wyjątkowość Marki Gdańsk i następnym razem również wybiorą nasze usługi. Gdy zaoferuje się coś lepszego i wyjątkowego, klient zawsze wróci” – przekonuje Paweł Czeczko.
Artykuł powstał we współpracy z Travelgdansk.pl.
POWIĄZANE WPISY
20 listopada 2024
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętuje swoje 25-lecie
Hotel HP Park Plaza we Wrocławiu świętował jubileusz 25-lecia swojej działalności.…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty