Czego potrzeba hotelarzom z Gdańska?
Jeśli masz hotel w Trójmieście, jesteś z pewnością przyzwyczajony do wysokich wymagań ze strony klientów. Sprawdź, jak zaoferować im wyjątkowy pakiet dodatkowych usług.
Gdańsk jest wyjątkowo popularnym kierunkiem na wypady typu city break, co przyczynia się do rozwoju infrastruktury turystycznej i noclegowej w Trójmieście. Wymagania klientów ciągle jednak rosną. Każdy z nich chce przeżyć coś wyjątkowego i dostosowanego do swoich potrzeb, nie martwiąc się o szczegóły. Turyści są przyzwyczajeni do tego, że dodatkowe pakiety usług są na wyciągnięcie jego ręki. Jeśli chcesz, by Twój hotel zapewniał kompleksową obsługę gości, wypróbuj współpracę z Travelgdansk.pl.
Zaczęło się od organizowania transferów z gdańskiego lotniska. Aby zaistnieć na rynku, właściciel Travel Group Paweł Czeczko, stwierdził, że przejazd z lotniska do wybranego hotelu musi być odpowiednio bezpieczny także dla najmłodszych i wymaga zapewnienia fotelików dla dzieci w każdym samochodzie. Spełniając ten wymóg, poszedł o krok dalej i dodał kolejne usługi, które można zamawiać w pakietach.
Dziś Travelgdansk.pl, oprócz przejazdów oferuje również rezerwację noclegu, zwiedzanie, kompleksową obsługę wieczoru kawalerskiego lub panieńskiego, a także wycieczki indywidualne. Oferta może zawierać usługę przewodnika, atrakcje dla dzieci typu zoo lub aquapark oraz SPA oczyszczające i regenerujące organizm. Ponadto w ofercie jest też zwiedzanie okolic Trójmiasta, np. zamku w Malborku.
„Naszą ofertę zbudowaliśmy na fali popularności produktów typu city break, które wymagają indywidualnego podejścia do turysty i dostosowania pakietu do jego potrzeb. Rozwojowi tego typu produktu sprzyja charakter miasta Gdańska i jego wyjątkowość. Aby pomóc klientom zaoszczędzić czas i w najlepszy sposób wykorzystać pobyt w mieście, najlepiej jest do noclegu dodać usługi połączone w pakiet” – wyjaśnia Paweł Czeczko.
Tym, co wyróżnia Travelgdansk.pl jest również wysokiej jakości flota wykorzystywana do transferu turystów. Została ostatnio uzupełniona i zawiera dziś najnowsze modele marki Mercedes, np. Vito dziewięcioosobowe. Firma dysponuje też nowoczesnymi modelami aut do przewozów grupowych.
Travel Group zaprasza do współpracy hotele i apartamenty. Oferuje reklamę na jednej ze swoich stron internetowych poświęconych turystyce w Trójmieście, wewnątrz samochodów lub na wizytówkach. Gościom oferuje profesjonalne transfery, fakultatywne wycieczki i wiele innych.
„Jestem pewien, że jeśli podejmiemy działania wspólnie z hotelarzami i właścicielami apartamentów, Gdańsk ze swoją ofertą będzie zawsze o krok dalej niż konkurencja. Jeśli połączymy siły, turyści z pewnością docenią wyjątkowość Marki Gdańsk i następnym razem również wybiorą nasze usługi. Gdy zaoferuje się coś lepszego i wyjątkowego, klient zawsze wróci” – przekonuje Paweł Czeczko.
Artykuł powstał we współpracy z Travelgdansk.pl.
POWIĄZANE WPISY
17 października 2024
Pullman Hotels & Resorts otwiera pierwszy hotel w Chorwacji
Pullman Hotels & Resorts, marka premium z portfela sieci hotelowej Accor, ogłosiła…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty
1 października 2024
Karpacz walczy o odbudowę ruchu turystycznego
Po powodzi w południowej Polsce turystyka w regionie stanęła przed dużym wyzwaniem.…
0 Komentarzy3 Minuty
27 września 2024
Mercure Katowice Centrum świętuje trzecie urodziny
Hotel Mercure Katowice Centrum obchodzi trzecią rocznicę działalności podkreślając swoje…
0 Komentarzy3 Minuty
24 września 2024
Nowi dyrektorzy w hotelach B&B Hotels Polska
Sieć hotelowa B&B Hotels Polska stawia na wzrost liczby hoteli i kadrę zarządzającą. Do…
0 Komentarzy4 Minuty
24 września 2024
IGHP: hotelarze zadowoleni z wakacji. Sierpień lepszy od lipca
3/4 ankietowanych hotelarzy oceniło sezon wakacyjny dobrze – wynika z ankiety Izby…
0 Komentarzy6 Minuty
24 września 2024
Pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech
Radisson Hotel Group otworzyła pierwszy hotel Radisson RED w Niemczech. Nowy obiekt tej…
0 Komentarzy2 Minuty
20 września 2024
„Go get it” – ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci ibis
Sieć hoteli ibis na swoje 50. urodziny rusza z nową globalną kampanią „Go get it”, która…
0 Komentarzy3 Minuty
13 września 2024
Accor wprowadza markę Swissôtel do Rumunii
Grupa Accor otworzyła pierwszy hotel marki Swissôtel w Rumunii. Obiekt powstał w…
0 Komentarzy2 Minuty