Czy homeit wyprze Airbnb z polskiego rynku?
System homeit rozbudowuje narzędzia oferowane dotychczas przez Airbnb, czyniąc całą operację jeszcze prostszą i bardziej funkcjonalną.
Portugalski homeit odmienia charakter branży turystycznej i krótkoterminowego wynajmu lokali.
Mobilne rozwiązanie pozwala właścicielowi na stworzenie własnego unikalnego klucza elektronicznego, za pośrednictwem którego cyfrowo umożliwi najemcom dostęp do lokalu. Turysta otworzy mieszkanie, korzystając z dedykowanej aplikacji, wpisania kombinacji cyfr na zainstalowanej obok klawiaturze lub prostego SMS-a. Po upływie terminu wynajmu wygenerowany kod automatycznie przestanie działać, a globtroter będzie mógł kontynuować swoją przygodę w momencie zamknięcia za sobą drzwi. To prawdziwa innowacja, której do tej pory nie wykorzystywano na tak szeroką skalę.
Patryk Rutkowski, Country Manager w Polsce, powiedział: „Homeit to nowoczesna aplikacja, która łączy potrzeby turystów i wynajmujących. Dla pierwszych to znaczna oszczędność czasu, możliwość zameldowania czy wymeldowaniu o dowolnej porze, bez konieczności aranżowania niepotrzebnych już wizyt z właścicielem mieszkania. Zarządzający nieruchomością z pewnością ucieszą się zaś z eliminacji ryzyka dorobienia kluczy do mieszkania oraz spersonalizowanego panelu sterowania gospodarza, który skontroluje wszystkie wynajmowane lokale.”
Czy to się przyjmie?
Zeszłoroczne badanie CBOS mówi, że już ponad połowa Polaków korzysta ze smartfonów, a co piąty aktywnie używa ich do rezerwacji hotelu lub kupna biletów. Na ich potrzeby może odpowiedzieć właśnie oparty o publiczny interfejs programowania aplikacji homeit, który łatwo zintegrować z systemem do zarządzania rezerwacjami, w pełni automatyzując proces tworzenia i wydawania kluczy. Wygodę platformy docenią zarówno turyści, jak i właściciele mieszkania. Zdalny panel sterowania umożliwiający kontrolę nad nawet kilkunastoma lokalami jednocześnie to eliminacja niebezpieczeństw wynikających z przekazywania tradycyjnego klucza oraz oszczędność czasu.
W przeciwieństwie do możliwości dostępnych dotychczas, homeit rozwiązuje wszystkie potencjalne trudności logistyczne wynikające z konieczności organizacji przynajmniej dwóch spotkań między wynajmującym a najemcą. Aplikacja systemu to pożegnanie z problemem obustronnych spóźnień czy niedogodnych pór zakwaterowania. Ponadto homeit jest zintegrowany z większością zamków i domofonów, otwierając nie tylko drzwi do samego lokalu, ale i do budynku, w którym się znajduje. To funkcja, która wyróżnia portugalską firmę spośród konkurencyjnych ofert na rynku. Wszystkie te walory pozwalają na osiągnięcie dodatkowego efektu, jakim jest zwiększenie atrakcyjności mieszkań, a dobrze oceniane przez gości lokale są lepiej pozycjonowane na stronach takich jak Airbnb.
POWIĄZANE WPISY
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty
21 października 2024
IGHP: wrześniowe wyniki hoteli poniżej oczekiwań
Wyniki września były na dobrym poziomie, choć hotele biznesowe wypadły poniżej oczekiwań,…
0 Komentarzy5 Minuty
18 października 2024
W Brennej powstanie nowy hotel. Obiekt u podnóża wzniesienia Stary Groń pomieści 180 osób
W Brennej powstanie nowy hotel, zlokalizowany u podnóża wzniesienia Stary Groń. Obiekt…
0 Komentarzy3 Minuty
17 października 2024
Pullman Hotels & Resorts otwiera pierwszy hotel w Chorwacji
Pullman Hotels & Resorts, marka premium z portfela sieci hotelowej Accor, ogłosiła…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów
Mercure, sieć hotelowa należąco do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat…
0 Komentarzy2 Minuty