Czy Lotnisko Warszawa-Radom ma szansę na sukces? Porozmawiamy o tym na XI Forum Promocji Turystycznej
Jak przedstawiciele biur podróży widzą szanse lotniska radomskiego? Czy nowy port lotniczy będzie ważny dla Kielc i Radomia? O przyszłości lotniska porozmawiają uczestnicy debaty podczas XI Forum Promocji Turystycznej organizowanego przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl, które odbędzie się 12 października w Terminalu Lotniska Warszawa-Radom.
12 października w Terminalu Lotniska Warszawa-Radom odbędzie się XI Forum Promocji Turystycznej organizowane przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl.
O tym kto i gdzie będzie latał z radomskiego lotniska, czy jest ono szansą na rozwój turystyki przyjazdowej na południowym Mazowszu i w świętokrzyskim a także jak mogą na nim skorzystać Kielc i Radom, porozmawiają uczestnicy debaty “Lotnisko Warszawa-Radom – potencjał, szanse i wyzwania” podczas XI Forum Promocji Turystycznej.
Wezmą w niej udział:
Semir Hamouda – dyrektor generalny Sun&Fun Holidays
Andrzej Mochoń – prezes zarządu Targów Kielce
Mariusz Piotrowski – ekspert rynku lotniczego portalu Fly4free.pl
Izabela Stelmańska – zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie
Bożena Szczypiór – pierwszy zastępca prezydenta Kielc
Grzegorz Tuszyński – dyrektor Portu Lotniczego Warszawa-Radom
Mateusz Tyczyński, wiceprezydent Radomia
Małgorzata Wilk-Grzywna – dyrektor Regionalnej Organizacji Turystycznej Województwa Świętokrzyskiego,
Organizatorem Forum jest redakcja portalu branżowego WaszaTurystyka.pl.
Współorganizatorami są: Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” i Lotnisko Warszawa-Radom
Złotymi Partnerami są: Centrum Archeologii Śródziemnomorskiej UW, Województwo Podkarpackie, Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Narodowe Przedstawicielstwo Turystyczne Bułgarii
Partnerami są: Chorwacka Wspólnota Turystyczna, Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki – IGTO, Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna „Gromada”, MerlinX, Tourist Polska, Izraelskie Rządowe Centrum Turystyki, Sykon.pl, UNIQA, Polski Holding Hotelowy, Miasto Radom
Patronem Honorowym jest Ministerstwo Sportu i Turystyki
Patronami są: AM Art Media Agencja PR, Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego, Instytut ESG, Krakowska Izba Turystyki, Polska Izba Turystyki, Pracodawcagodnyzaufania.pl, RaportCSR.pl
Program i rejestracja TUTAJ
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
Przerwa w czasie lotu w Warszawie? Poznaj atrakcje niedaleko Okęcia!
Warszawa to miasto, które warto poznać, nawet jeśli masz jedynie krótką przerwę między…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
XV Forum Promocji Turystycznej: jak będzie wyglądała turystyka w Polsce za 30 lat?
Już tylko pięć dni dzieli nas od XV Forum Promocji Turystycznej. Jednym z punktów…
0 Komentarzy2 Minuty
21 października 2024
Jak skutecznie wytłumaczyć klientowi, że powinien kupić odpowiednie ubezpieczenie turystyczne?
Już 29 października 2024 r. podczas XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się dyskusja…
0 Komentarzy1 Minuty
18 października 2024
Miasto Stołeczne Warszawa − Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej
Warszawa została oficjalnym Partnerem XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
17 października 2024
Arche Fabryka Samolotów Mielno świętuje rok działalności
Na początku października Arche Fabryka Samolotów Mielno obchodził swoje pierwsze…
0 Komentarzy1 Minuty
17 października 2024
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami. Jak dostosować obiekty do potrzeb wszystkich?
Turystyka dostępna dla osób z niepełnosprawnościami to kolejny temat, który będzie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
O tym jak tworzyć kampanie, które przyciągają klientów porozmawiamy na XV Forum Promocji Turystycznej
Neuromarketing to metoda, która pozwala firmom lepiej zrozumieć decyzje konsumentów i…
0 Komentarzy2 Minuty