Czy w kryzysie można mówić o turystycznym sukcesie promocyjnym? [PODCAST #42]
PROT skupia ponad 500 firm w województwie i jej sukces powinien przekładać się na sukces branży. „Promocja jest tylko jednym z elementów. W minionym roku głównym celem było wsparcie. Widzieliśmy, jak cierpią atrakcje turystyczne, Trójmiasto bywało puste. Stąd działania wspierające zainteresowanie turystów krajowych tym miejscem – pokazanie dynamiki, wydarzeń” – mówi Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Miniony rok to był zmasowany atak kampanii promocyjnych. Jedną z nich była ta poświęcona kulinariom, z udziałem Roberta Makłowicza. Mamy wspaniałą kuchnię, wiele rozwijających się obiektów gastronomicznych i chcieliśmy je wesprzeć, pokazując to bogactwo. To były działania o milionowych zasięgach.
W Nowym Roku i na Sylwestra turystów zagranicznych było dużo, z różnych względów, choćby z uwagi na atrakcyjność regionu. Jednak w nowy rok wszyscy wchodzą z obawami. Już nie tylko spowodowanymi pandemią, ale pogarszającymi się warunkami ekonomicznymi.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
29 listopada 2024
Członkowie zarządu LOT odwołani. Michał Fijoł pozostaje na stanowisku prezesa?
PLL LOT oficjalnie poinformował o zmianach w zarządzie i radzie nadzorczej spółki.…
1 Komentarz2 Minuty
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
7 października 2024
Łukasz Habaj: kupując Thomasa Cooka nabyliśmy rozpoznawalność marki. Konkurujemy z touroperatorami o tego samego klienta
Kupując Thomasa Cooka po atrakcyjnej cenie eSky nabył rozpoznawalność na rynkach Europy…
0 Komentarzy24 Minuty
5 października 2024
Afera dziennikarza BBC. Brak wózków pokładowych dotyczy większości przewoźników
Frank Gardner, dziennikarz BBC podróżując z Warszawy do Londynu spotkał się z brakiem…
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty