Czy w kryzysie można mówić o turystycznym sukcesie promocyjnym? [PODCAST #42]

marta-chelkowska-prot-podcast

PROT skupia ponad 500 firm w województwie i jej sukces powinien przekładać się na sukces branży. „Promocja jest tylko jednym z elementów. W minionym roku głównym celem było wsparcie. Widzieliśmy, jak cierpią atrakcje turystyczne, Trójmiasto bywało puste. Stąd działania wspierające zainteresowanie turystów krajowych tym miejscem – pokazanie dynamiki, wydarzeń” – mówi Marta Chełkowska, prezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Miniony rok to był zmasowany atak kampanii promocyjnych. Jedną z nich była ta poświęcona kulinariom, z udziałem Roberta Makłowicza. Mamy wspaniałą kuchnię, wiele rozwijających się obiektów gastronomicznych i chcieliśmy je wesprzeć, pokazując to bogactwo. To były działania o milionowych zasięgach.

W Nowym Roku i na Sylwestra turystów zagranicznych było dużo, z różnych względów, choćby z uwagi na atrakcyjność regionu. Jednak w nowy rok wszyscy wchodzą z obawami. Już nie tylko spowodowanymi pandemią, ale pogarszającymi się warunkami ekonomicznymi.