Darmowe WiFi na pokładach samolotów Emirates
Na pokładzie 106 samolotów w barwach Emirates jest dostępny bezpłatny dostęp do internetu.
Każdego miesiące liczba maszyn z darmowym dostępem do sieci WiFi powiększać się będzie o 2 – 3.
Linie Emirates przeznaczają ponad 20 mln USD rocznie na instalację i obsługę systemów łączności pokładowej, które zapewniają dostęp do bezprzewodowego Internetu w trakcie lotu. Na najdłuższych trasach długodystansowych Emirates (ponad 14 godzin lotu) ponad 30 proc. pasażerów korzysta z sieci Wi-Fi, a podczas niedawnego lotu do Nowego Jorku odsetek ten wyniósł aż 66 proc..
Obecnie sieć bezprzewodowa jest dostępna na pokładzie wszystkich 59 Airbusów A380 i 47 Boeingów 777, ponad 60 proc. samolotów wyposażonych w usługę, pakiet pierwszych 10MB danych jest bezpłatny, co wystarczy, aby przejrzeć portale społecznościowe czy przesłać wiadomość za pomocą komunikatora. Później (a także w pozostałych samolotach) użytkownicy mogą wykupić pakiet 500MB danych za jednego dolara amerykańskiego.
Patrick Brannelly, Divisional Vice President for Customer Experience (Inflight Entertainment & Connectivity), powiedział: „Jako linie łączące ludzi i miasta na całym świecie Emirates dążą do wprowadzenia Wi-Fi w całej flocie. Klienci poszukują darmowego Wi-Fi w czasie pracy, szczególnie w podróży, w związku z czym sieć bezprzewodowa powoli staje się normą dla większości ludzi, którzy chcą mieć też stały dostęp do portali społecznościowych i komunikatorów. Linie Emirates dopłacają lub w całości pokrywają wysoki koszt zakupu danych. Sądzimy, że w przyszłości darmowa sieć Wi-Fi na pokładzie stanie się w oczach wszystkich naszych klientów normą, i nie będzie podlegać opłatom oraz ograniczeniom .”
W 2014 r. na pokładach samolotów linii Emirates z bezprzewodowego Internetu skorzystało 650 tys. klientów, a na początku marca bieżącego roku było to ponad 350 tys. osób.
Według danych przewoźnika, pasażerowie na pokładzie Emirates najczęściej wchodzą na takie strony jak Facebook czy Google oraz korzystają z komunikatorów, takich jak Skype i WhatsApp, co oddaje silną potrzebę utrzymywania kontaktu za pośrednictwem portali społecznościowych nawet w trakcie podróży.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty