Darmowe WiFi na pokładach samolotów Emirates
Na pokładzie 106 samolotów w barwach Emirates jest dostępny bezpłatny dostęp do internetu.
Każdego miesiące liczba maszyn z darmowym dostępem do sieci WiFi powiększać się będzie o 2 – 3.
Linie Emirates przeznaczają ponad 20 mln USD rocznie na instalację i obsługę systemów łączności pokładowej, które zapewniają dostęp do bezprzewodowego Internetu w trakcie lotu. Na najdłuższych trasach długodystansowych Emirates (ponad 14 godzin lotu) ponad 30 proc. pasażerów korzysta z sieci Wi-Fi, a podczas niedawnego lotu do Nowego Jorku odsetek ten wyniósł aż 66 proc..
Obecnie sieć bezprzewodowa jest dostępna na pokładzie wszystkich 59 Airbusów A380 i 47 Boeingów 777, ponad 60 proc. samolotów wyposażonych w usługę, pakiet pierwszych 10MB danych jest bezpłatny, co wystarczy, aby przejrzeć portale społecznościowe czy przesłać wiadomość za pomocą komunikatora. Później (a także w pozostałych samolotach) użytkownicy mogą wykupić pakiet 500MB danych za jednego dolara amerykańskiego.
Patrick Brannelly, Divisional Vice President for Customer Experience (Inflight Entertainment & Connectivity), powiedział: „Jako linie łączące ludzi i miasta na całym świecie Emirates dążą do wprowadzenia Wi-Fi w całej flocie. Klienci poszukują darmowego Wi-Fi w czasie pracy, szczególnie w podróży, w związku z czym sieć bezprzewodowa powoli staje się normą dla większości ludzi, którzy chcą mieć też stały dostęp do portali społecznościowych i komunikatorów. Linie Emirates dopłacają lub w całości pokrywają wysoki koszt zakupu danych. Sądzimy, że w przyszłości darmowa sieć Wi-Fi na pokładzie stanie się w oczach wszystkich naszych klientów normą, i nie będzie podlegać opłatom oraz ograniczeniom .”
W 2014 r. na pokładach samolotów linii Emirates z bezprzewodowego Internetu skorzystało 650 tys. klientów, a na początku marca bieżącego roku było to ponad 350 tys. osób.
Według danych przewoźnika, pasażerowie na pokładzie Emirates najczęściej wchodzą na takie strony jak Facebook czy Google oraz korzystają z komunikatorów, takich jak Skype i WhatsApp, co oddaje silną potrzebę utrzymywania kontaktu za pośrednictwem portali społecznościowych nawet w trakcie podróży.
POWIĄZANE WPISY
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 stycznia 2025
Podróżuj teraz, zapłać później. LOT wprowadza płatności odroczone z PayPo
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z PayPo. Od teraz podróżujący mogą…
0 Komentarzy3 Minuty
17 stycznia 2025
Wizz Air: 71 proc. pasażerów wierzy w potencjał SAF
Wizz Air, Airbus, a także Moeve i lotnisko Charleroi poinformowały o pomyślnym…
0 Komentarzy6 Minuty
16 stycznia 2025
Ryanair uruchamia loty z Lublina do Barcelony
Ryanair poinformował o letnim rozkładzie lotów na sezon 2025, obejmującym pięć kierunków,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty