Debata o ofercie polskiej na VIII Forum Promocji Turystycznej

fot. Christiann Koepke / Unsplash

Pandemia i brak możliwości wyjazdów zagranicznych spowodowały, że najwięksi touroperatorzy łaskawszym okiem spojrzeli na ofertę polską umieszczając ją w swoich katalogach. Zbiegło się to z wprowadzeniem pierwszego w historii polskiej turystyki bonu. O tym, czy i jak zmieniła się obecność polskiego produktu w ofercie rodzimych biur podróży i czy bon turystyczny pomógł w jego sprzedaży, porozmawiają eksperci podczas VIII Forum Promocji Turystycznej.

Około 1,5 mln bonów przyznano polskim rodzinom. W puli pozostało więc 2,5 mln bonów. Jak realizacja programu bonu koordynowanego przez Polską Organizację Turystyczną wygląda z punktu widzenia przedsiębiorców z branży turystycznej? Czy oferta polska w katalogach touroperatorów, to tylko uzupełnienie ich oferty, czy liczący się fragment? Jak wzbogacić ofertę polską, a przede wszystkim, jak ją skuteczniej promować w kraju i za granicą? Porozmawiają o tym eksperci podczas VIII Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 6 czerwca 2021 roku w Warszawie.

W debacie udział wezmą:

Anna Salamończyk-Mochel, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej,
Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego,
Piotr Henicz, wiceprezes Itaki,
Witold Markow, wiceprezes zarządu PolskiePortale.pl,
Maciej Nykiel, prezes Nekera,
Andrzej Olszewski, twórca Żywego Muzeum Piernika
Izabela Stelmańska, zastępca dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie

Program i rejestracja: TUTAJ

Przyszłość spotkań: online czy offline? Pojedynek na VIII Forum Promocji Turystycznej

Adam Gąsior

Redaktor naczelny portalu branżowego WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center