Dentsu X i Must Be Loud wesprą Exim tours w działaniach promocyjnych
Biuro podróży Exim tours nawiązało partenrestwo z agencją mediową dentsu X oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Współpraca obejmuje zakres od badań rynku poprzez strategie marketingowe do kreacji reklamowych, tworząc podstawy dla nowej kampanii Exim tours, która będzie dostępna tej jesieni.
Współpraca biura podróży z agencją mediową i kreatywną będzie obejmować cały proces od badań rynkowych po stworzenie kreacji reklamowych. Wszystko to stanowi podstawę dla przewidywanej na tę jesień kampanii Exim tours.
„Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku” –mówi Marcin Małysz, prezes zarządu Exim tours Polska.
W sierpniu, firma pogłębi swoją wiedzę o rynku oraz klientach, poprzez badania jakościowe i ilościowe. Zebrane wnioski posłużą do stworzenia strategii marketingowej i mediowej, a także platformy komunikacyjnej, co ma przyczynić się do redefinicji marki oraz skutecznej promocji i sprzedaży touroperatora.
„Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać Exim tours w dalszym, dynamicznym rozwoju na polskim rynku poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu” – mówi Nicolette Senye, client service director, dentsu Polska.
„Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych kreacji. Postaramy się znaleźć takie rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud” – dodaje Marta Samsonov, współzałożycielka Must Be Loud.
Na jesień zaplanowana została nowa odsłona kampanii Exim tours, przygotowana we współpracy z nowymi partnerami.
„Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami” – podsumowuje Marcin Tobiasz, marketing manager Exim tours.
Wsparcie dla Rodos. Grupa Der Touristik i Exim Tours przekazują środki na odbudowę wyspy
POWIĄZANE WPISY
17 stycznia 2025
Chorwacja: Polacy na czwartym miejscu wśród turystów w 2024 roku
Według danych systemu eVisitor od 1 stycznia do 31 grudnia 2024 roku, do Chorwacji…
0 Komentarzy5 Minuty
16 stycznia 2025
Innowacyjna współpraca Coigdzie i Jakdojade. Nowe partnerstwo ułatwi planowanie czasu
Platforma Coigdzie.pl nawiązała strategiczną współpracę z Jakdojade. Dzięki temu…
0 Komentarzy3 Minuty
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
15 stycznia 2025
Anastazja Szerkus nową prezeską Site Poland
Tradycyjne noworoczne spotkanie członków stowarzyszenia, które odbyło się w hotelu Grand…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty