Dentsu X i Must Be Loud wesprą Exim tours w działaniach promocyjnych
Biuro podróży Exim tours nawiązało partenrestwo z agencją mediową dentsu X oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Współpraca obejmuje zakres od badań rynku poprzez strategie marketingowe do kreacji reklamowych, tworząc podstawy dla nowej kampanii Exim tours, która będzie dostępna tej jesieni.
Współpraca biura podróży z agencją mediową i kreatywną będzie obejmować cały proces od badań rynkowych po stworzenie kreacji reklamowych. Wszystko to stanowi podstawę dla przewidywanej na tę jesień kampanii Exim tours.
„Te strategiczne współprace wzmacniają nasze perspektywy rozwoju i pozycji na rynku” –mówi Marcin Małysz, prezes zarządu Exim tours Polska.
W sierpniu, firma pogłębi swoją wiedzę o rynku oraz klientach, poprzez badania jakościowe i ilościowe. Zebrane wnioski posłużą do stworzenia strategii marketingowej i mediowej, a także platformy komunikacyjnej, co ma przyczynić się do redefinicji marki oraz skutecznej promocji i sprzedaży touroperatora.
„Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać Exim tours w dalszym, dynamicznym rozwoju na polskim rynku poprzez wykorzystanie innowacyjności i potencjału grupy dentsu” – mówi Nicolette Senye, client service director, dentsu Polska.
„Branża turystyczna daje ogromny potencjał do stworzenia mocnych kreacji. Postaramy się znaleźć takie rozwiązania, które będzie można podpisać naszym firmowym hashtagiem #mustbeloud” – dodaje Marta Samsonov, współzałożycielka Must Be Loud.
Na jesień zaplanowana została nowa odsłona kampanii Exim tours, przygotowana we współpracy z nowymi partnerami.
„Nasi partnerzy mają bogate doświadczenie. Wiem, że współpraca pozwoli nam osiągnąć nową jakość komunikacji i pokaże, że lubimy się z innowacyjnymi rozwiązaniami” – podsumowuje Marcin Tobiasz, marketing manager Exim tours.
Wsparcie dla Rodos. Grupa Der Touristik i Exim Tours przekazują środki na odbudowę wyspy
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas której wyróżniono…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025
Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe podsumowała rok 2024 podczas 29.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Biura podróży – rosną ceny imprez turystycznych
Średnia cena wyjazdów zaplanowanych na pierwszy tydzień sierpnia wzrosła w ostatnim…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Bachledka Ski & Sun: nowości na zimę w słowackich Tatrach
Bachledka Ski & Sun, całoroczny ośrodek górski w Bachledovej Dolinie na północy Słowacji,…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty