Dobre wyniki programu lojalnościowego easyJet
Brytyjska linia lotnicza easyJet, odnotowała wzrost o 7 punktów procentowych, w ciągu czterech lat, liczby rezerwacji dokonywanych przez klientów, którzy wcześniej korzystali już z jej usług osiągając poziom 57 proc.. Oznacza to, że po udanym locie ponad 37 mln pasażerów dokonuje ponownych rezerwacji, podczas gdy w 2010 roku było to 25 mln osób, co oznacza 50 proc. wzrost. Lojalność klientów biznesowych jest jeszcze większa – ponad 62 proc. wybiera ponownie usługi przewoźnika. Linie rozpoczęły testowanie programu lojalnościowego, który ma na celu nagradzanie najbardziej aktywnych pasażerów. Trzymiesięczne testy objęły grupę ponad 15 tys. podróżujących z Wielkiej Brytanii, Francji i Szwajcarii. Nowy program został bardzo dobrze przyjęty, znajdując uznanie w oczach aż 91 proc. uczestników. Korzyści płynące z udziału w programie lojalnościowym to większa elastyczność rezerwacji, gwarancja ceny oraz dedykowany numer telefonu do kontaktu.
Carolyn McCall, prezes easyJet powiedziała: „Coraz więcej osób korzysta z usług easyJet i wraca do nas przy kolejnych podróżach. To dowód na to, że polityka niskich cen, przyjaznej i serdecznej obsługi oraz bezkonkurencyjna siatka połączeń są receptą na sukces w tej branży. Wprowadzenie do naszej oferty usług dodatkowych, np. możliwości wyboru miejsca w samolocie, również przyciągnęło do nas wielu nowych klientów. Podczas testów analizowaliśmy opinie pasażerów, aby zrozumieć co jest dla nich najważniejsze, a wdrażany program przygotowaliśmy zgodnie z zebranymi w ten sposób informacjami. W odróżnieniu od trudnych do wykorzystania bonusów w ramach programów lojalnościowych tradycyjnych przewoźników, program easyJet zapewnia pasażerom korzyści, których oczekują i jest bardziej przejrzysty dla użytkownika.”
W całej Europie liczba osób korzystających z programu lojalnościowego wzrosła na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy o 14 proc.. Co więcej, linii udało się utrzymać ponad 30 proc. klientów programu, co jest efektem jego rosnącej popularności, szczególnie wśród klientów z Hiszpanii i Portugalii.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty