Dobre wyniki programu lojalnościowego easyJet
Brytyjska linia lotnicza easyJet, odnotowała wzrost o 7 punktów procentowych, w ciągu czterech lat, liczby rezerwacji dokonywanych przez klientów, którzy wcześniej korzystali już z jej usług osiągając poziom 57 proc.. Oznacza to, że po udanym locie ponad 37 mln pasażerów dokonuje ponownych rezerwacji, podczas gdy w 2010 roku było to 25 mln osób, co oznacza 50 proc. wzrost. Lojalność klientów biznesowych jest jeszcze większa – ponad 62 proc. wybiera ponownie usługi przewoźnika. Linie rozpoczęły testowanie programu lojalnościowego, który ma na celu nagradzanie najbardziej aktywnych pasażerów. Trzymiesięczne testy objęły grupę ponad 15 tys. podróżujących z Wielkiej Brytanii, Francji i Szwajcarii. Nowy program został bardzo dobrze przyjęty, znajdując uznanie w oczach aż 91 proc. uczestników. Korzyści płynące z udziału w programie lojalnościowym to większa elastyczność rezerwacji, gwarancja ceny oraz dedykowany numer telefonu do kontaktu.
Carolyn McCall, prezes easyJet powiedziała: „Coraz więcej osób korzysta z usług easyJet i wraca do nas przy kolejnych podróżach. To dowód na to, że polityka niskich cen, przyjaznej i serdecznej obsługi oraz bezkonkurencyjna siatka połączeń są receptą na sukces w tej branży. Wprowadzenie do naszej oferty usług dodatkowych, np. możliwości wyboru miejsca w samolocie, również przyciągnęło do nas wielu nowych klientów. Podczas testów analizowaliśmy opinie pasażerów, aby zrozumieć co jest dla nich najważniejsze, a wdrażany program przygotowaliśmy zgodnie z zebranymi w ten sposób informacjami. W odróżnieniu od trudnych do wykorzystania bonusów w ramach programów lojalnościowych tradycyjnych przewoźników, program easyJet zapewnia pasażerom korzyści, których oczekują i jest bardziej przejrzysty dla użytkownika.”
W całej Europie liczba osób korzystających z programu lojalnościowego wzrosła na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy o 14 proc.. Co więcej, linii udało się utrzymać ponad 30 proc. klientów programu, co jest efektem jego rosnącej popularności, szczególnie wśród klientów z Hiszpanii i Portugalii.
POWIĄZANE WPISY
22 listopada 2024
Ryanair i ESN: 10 proc. zniżki oraz darmowy bagaż dla europejskich studentów
Ryanair ogłosił kontynuację współpracy z Erasmus Student Network. Dzięki partnerstwu,…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Ryanair uruchamia promocje na Cyber Week 2024
Od 25 listopada do 2 grudnia Ryanair zaprasza na największą wyprzedaż roku w ramach Cyber…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2024
Startuje nowe połączenie kolejowe z Pragi do Gdyni
Podczas konferencji „Polski Dzień Logistyki 2024” w Pradze ogłoszono uruchomienie Baltic…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2024
Katowice Airport: Wizz Air uruchamia loty do Madrytu, Agadiru, Pizy i Kiszyniowa
Wizz Air ogłosił cztery nowe kierunki, które będzie realizował w 2025 roku z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
19 listopada 2024
Lotnisko Chopina: blisko 15 proc. wzrost liczby pasażerów w październiku
Lotnisko Chopina w Warszawie odnotowało znaczny wzrost liczby pasażerów w październiku.…
0 Komentarzy4 Minuty
19 listopada 2024
Costa Cruises prezentuje specjalne rejsy „Costa Voyages”
Costa Cruises zaprasza na rejsy „Costa Voyages Special Edition” na pokładzie statku Costa…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2024
Ryanair połączy Bydgoszcz z Alicante
Ryanair uruchamia nowe połączenia z lotniska w Bydgoszczy. Od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
18 listopada 2024
Ryanair uruchamia rozkład lotów na lato 2025
15 listopada linie lotnicze Ryanair poinformowały o uruchomieniu rozkładu lotów na lato…
0 Komentarzy1 Minuta
14 listopada 2024
Ryanair połączy Katowice z Brukselą
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska, od 1 kwietnia 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty