Dominika Jurkowska na czele marketingu Exim Tours

Dominika Jurkowska/fot. archiwum Exim Tours

Dominika Jurkowska, odpowiedzialna do tej pory w Exim Tour za rozwój sieci agencyjnej, będzie obecnie odpowiedzialna za marketing touroperatora.

Jurkowska swoją przygodę z turystką rozpoczęła w 2012 roku w biurze podróży Alfa Star. Po upadku firmy zdecydowała się na przeprowadzkę do Warszawy rozpoczynając pracę w biurze Best Reisen Group. Od 2018 roku dołączyła do zespołu Eximu, gdzie zajmowała się rozwojem sieci agencyjnej.

Obecnie stanęła na czele całego działu marketingu

Dominika Jurkowska powiedziała: „Marketing to jeden z kluczy do sukcesu. Przez kilka lat w firmie mogłam poznać w pełni strukturę i funkcjonowanie biura. Cieszę się, że zostałam obdarzona zaufaniem otrzymując tak odpowiedzialne zadanie jakim jest rozwój działu marketingu. Dzisiejsze czasy to nie tylko walka biur na poziomie ofert, to również rywalizacja na polu rozpoznawalności brandu, budowania zaufania wśród klientów, jak również dotarcia do jak największej liczby odbiorców poszukujących wakacji.

Przed nami dużo pracy ponieważ konkurencja nie śpi, ale wierzę, że wraz z całym zespołem odniesiemy sukces”.

Exim Tours na polskim rynku jest piątym touroperatorem w rankingach sprzedaży. Specjalizuje się w organizacji wyjazdów opartych na dynamicznym pakietowaniu, jak również ofertach czarterowych. W ostatnich latach duży nacisk położył również na sprzedaż wyjazdów na dojeździe własnym w tym Polski.