DoubleTree by Hilton Łódź świętuje 100-lecie sieci
Z okazji okrągłego jubileuszu sieci Hilton przed budynkiem DoubleTree by Hilton Łódź już na początku tygodnia pojawił się przestrzenny, podświetlany napis #HILTON100.
Wpisując się w misję Hiltona, którą jest bycie najbardziej gościnną firmą na świecie, zespół łódzkiego hotelu, w ramach spontanicznej akcji, przygotował i zawiózł śniadanie strażakom z pobliskiej jednostki.
Dokładnie 100 lat temu – 31 maja 1919 roku – Conrad Hilton kupił swój pierwszy hotel, dając początek hotelowemu imperium, które dziś obejmuje 5750 obiektów i 17 marek w 113 krajach.
Z kolei DoubleTree by Hilton Łódź to pierwszy hotel marki w Polsce. Za niespełna dwa miesiące – dokładnie 18 lipca – minie sześć lat od otwarcia obiektu, który na stałe wpisał się w krajobraz miasta.
Dominik Chrapek, dyrektor DoubleTree by Hilton Łódź, powiedział: „Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy być częścią jednej z największych firm w branży hotelarskiej na świecie. Połączenie czterogwiazdkowego hotelu znanej sieci z niemal nieograniczonymi możliwościami hal klubu Wytwórnia okazało się bardzo trafnym przedsięwzięciem. Popularność hotelu wśród gości indywidualnych oraz organizatorów imprez, konferencji i kongresów nie byłaby możliwa, gdyby nie zgrany i oddany zespół pracowników, który liczy obecnie prawie 200 osób.”
W wewnętrznym rankingu jakości marki w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki łódzki hotel zajmuje 8. miejsce, plasując się w czołówce hoteli należących do sieci, wyznaczających światowe standardy.
Zespół łódzkiego hotelu świętował 100-lecie odwiedzając strażaków z Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 3 przy ul. Wólczańskiej 111/113, którzy na co dzień dbają o bezpieczeństwo i ratują życie mieszkańców regionu.
Dominik Chrapek dodał: „Symbolicznym gestem, poprzez przygotowanie i zawiezienie śniadania strażakom, chcieliśmy podziękować za ich codzienną, trudną pracę i niezwykłe poświęcenie.”
Pracownicy wspólnie oglądali także transmisję HILTON LIVE! prowadzoną na żywo m.in. z Nowego Jorku, w której Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny sieci podsumowywał dokonania i opowiadał o przyszłości.
Od 1919 r. hotele skupione pod szyldem Hilton gościły ponad 3 miliardy gości i zatrudniły blisko 10 milionów pracowników.
POWIĄZANE WPISY
14 listopada 2024
Arche otwiera nowy hotel w XIX-wiecznym klasztorze we Wrocławiu
Rusza kolejny, dwudziesty pierwszy obiekt Arche — największej w kraju sieci hotelowej z…
0 Komentarzy4 Minuty
14 listopada 2024
IGHP: stabilny październik w hotelach
Wyniki października w hotelach okazały się podobne do wrześniowych, głównie dzięki…
0 Komentarzy4 Minuty
7 listopada 2024
Sieć Mercure otworzyła pierwszy hotel w Bułgarii
Mercure, marka hotelowa grupy Accor, otworzyła pierwszy obiekt w Bułgarii – Mercure Sofia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty
22 października 2024
Nocowanie.pl: Zakopane, Karpacz i Gdańsk – najpopularniejsze na listopadowe i świąteczne wyjazdy
Polacy coraz chętniej spędzają długie weekendy, święta i sylwestra poza domem. Z danych…
0 Komentarzy5 Minuty