Dubaj otwiera przedstawicielstwo w Polsce
Dubai Tourism and Commerce Marketing (DTCM) otwiera przedstawicielstwo w Polsce i zapowiada na jesień szeroką kampanię promocyjna mającą na celu zwiększenie ruchu turystycznego z Polski.
Dubai Tourism Board chce zwiększyć ruch turystyczny z tej części Europy i planuje na jesień uruchomienie kampanii marketingowych w Czechach, Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Za działania na tych rynkach będzie odpowiedzialna czeska firma Travel Advance, specjalizująca się w marketingu kierunków turystycznych.
Dubajski emirat ma już swoich przedstawicieli w wielu państwach Zachodniej Europy. Decyzja, by także w Polsce znalazło się przedstawicielstwo organizacji turystycznej Dubaju pokazuje, jak ważny jest dla władz emiratu polski rynek turystyczny.
We wrześniu na polskim rynku ruszy szeroko zakrojona kampania, w której Dubaj chce się zaprezentować nie tylko jako miejsce wypoczynku dla bogatych par i celebrytów, ale także dla rodzin, seniorów oraz tych podróżników, którzy cenią sobie niedrogie, ale ciekawe wakacje.
Elementami promocji Dubaju na polskim rynku będą m.in. duże wydarzenia, skierowane do poszukiwaczy ciekawych wakacji, współpraca marketingowa z najlepszymi firmami organizującymi wyjazdy turystyczne oraz szeroko zakrojone kampanie w mediach. Celem, jaki stawia sobie Dubai Turism, jest przyciągnięcie w 2020 roku 20 milionów turystów.
Dubai Tourism and Commerce Marketing (DTCM) jest oficjalną organizacją rządową, odpowiedzialną za promocję Dubaju jako atrakcyjnego celu wakacyjnych odwiedzin oraz światowego centrum biznesu. Oprócz tego DTCM jest odpowiedzialne za wydawanie licencji i wystawianie ocen lokalnym touroperatorom i firmom, świadczącym usługi hotelarskie w Dubaju.
Mająca swoją siedzibę w czeskiej Pradze firma Travel Advance jest jedną z najszybciej rozwijąjących się firm, których głównym celem jest tzw. marketing destynacji w Europie Środkowo – Wschodniej. Firmą zarządzają Paddington Tucker oraz Lenka Fidranska. Oboje mają wieloletnie doświadczenie w promocji kierunków turystycznych w środkowej i centralnej Europie.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Na konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty