Dubaj otwiera przedstawicielstwo w Polsce
Dubai Tourism and Commerce Marketing (DTCM) otwiera przedstawicielstwo w Polsce i zapowiada na jesień szeroką kampanię promocyjna mającą na celu zwiększenie ruchu turystycznego z Polski.
Dubai Tourism Board chce zwiększyć ruch turystyczny z tej części Europy i planuje na jesień uruchomienie kampanii marketingowych w Czechach, Polsce, na Węgrzech i w Rumunii. Za działania na tych rynkach będzie odpowiedzialna czeska firma Travel Advance, specjalizująca się w marketingu kierunków turystycznych.
Dubajski emirat ma już swoich przedstawicieli w wielu państwach Zachodniej Europy. Decyzja, by także w Polsce znalazło się przedstawicielstwo organizacji turystycznej Dubaju pokazuje, jak ważny jest dla władz emiratu polski rynek turystyczny.
We wrześniu na polskim rynku ruszy szeroko zakrojona kampania, w której Dubaj chce się zaprezentować nie tylko jako miejsce wypoczynku dla bogatych par i celebrytów, ale także dla rodzin, seniorów oraz tych podróżników, którzy cenią sobie niedrogie, ale ciekawe wakacje.
Elementami promocji Dubaju na polskim rynku będą m.in. duże wydarzenia, skierowane do poszukiwaczy ciekawych wakacji, współpraca marketingowa z najlepszymi firmami organizującymi wyjazdy turystyczne oraz szeroko zakrojone kampanie w mediach. Celem, jaki stawia sobie Dubai Turism, jest przyciągnięcie w 2020 roku 20 milionów turystów.
Dubai Tourism and Commerce Marketing (DTCM) jest oficjalną organizacją rządową, odpowiedzialną za promocję Dubaju jako atrakcyjnego celu wakacyjnych odwiedzin oraz światowego centrum biznesu. Oprócz tego DTCM jest odpowiedzialne za wydawanie licencji i wystawianie ocen lokalnym touroperatorom i firmom, świadczącym usługi hotelarskie w Dubaju.
Mająca swoją siedzibę w czeskiej Pradze firma Travel Advance jest jedną z najszybciej rozwijąjących się firm, których głównym celem jest tzw. marketing destynacji w Europie Środkowo – Wschodniej. Firmą zarządzają Paddington Tucker oraz Lenka Fidranska. Oboje mają wieloletnie doświadczenie w promocji kierunków turystycznych w środkowej i centralnej Europie.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Bułgarię
Bułgarzy przewidują, że mijający rok okaże się rekordowy pod względem turystyki – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
5 grudnia 2024
Islandia promuje swoje atrakcje na warsztatach w Warszawie
W Warszawie odbyły się warsztaty, w trakcie których islandzcy touroperatorzy…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2024
LOT wystartował z zimowym połączeniem do Innsbrucka
Od 1 grudnia br. do stolicy Tyrolu dolecimy bezpośrednio z Polskimi Liniami Lotniczymi…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2024
Film ,,Pielgrzym nadziei” w Instytucie Cervantesa
Instytut Cervantesa w Warszawie zaprezentował film dokumentalny TVP o Camino de Santiago…
0 Komentarzy2 Minuty
21 listopada 2024
Zamek, ścieżki rowerowe i teatr. Południowe Czechy zapraszają turystów
Południowe Czechy, region słynący z bogatej historii, malowniczej przyrody i unikalnej…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty