Dubaj – platforma Amadeusa pomoże w promocji

Travel audience, platforma reklamowa należąca do firmy Amadeus – dzięki globalnemu zasięgowi i zaawansowanej analityce danych – pomoże miastu Dubaj lepiej poznać turystów.
W 2017 roku wydatki miasta przeznaczone na reklamę cyfrową przewyższyły wydatki telewizyjne osiągając wartość ponad 200 miliardów dolarów, a konsumpcja mediów cyfrowych ewoluowała w zawrotnym tempie. Wszystko to spowodowało, że specjaliści od marketingu destynacji turystycznych potrzebują jeszcze inteligentniejszych cyfrowych rozwiązań.
Dubajski Departament Turystyki, Marketingu i Handlu (Dubai Tourism), realizując swoją strategię „digital, mobile and social first”, zawarł umowę z travel audience – platformą reklamową dedykowaną branży turystycznej.
Dubajska organizacja będzie współpracować z travel audience przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii w wielu kanałach, m.in. na portalach turystycznych, w mediach społecznościowych i metawyszukiwarkach. Dzięki lepszemu dostępowi do schematów wyszukiwania podróży, będzie ona w stanie efektywniej mierzyć skuteczność kampanii
i zbierać dane nt. zamiarów i zachowań podróżnych. Dubai Tourism wykorzystuje także narzędzie Amadeus Destination Insight, które pozwala analizować informacje na temat globalnych podróży, w tym aktualne dane nt. wyszukiwań, rezerwacji i harmonogramów podróżnych.
Issam Kazim, dyrektor generalny Dubajskiego Departamentu Turystyki, Marketingu i Handlu powiedział: „Turystyka ma kluczowe znaczenie dla wzrostu gospodarczego i różnorodności Dubaju. Travel audience, dzięki wykorzystaniu inteligentnej technologii i zespołowi ekspertów, a także szerokiemu zasięgowi jaki daje Amadeus, to narzędzie, które dostarczy nam istotnych informacji pomagających w podejmowaniu ważnych decyzji. Realizując kampanie marketingowe dopasowane do konkretnych odbiorców w wybranych kanałach, możemy przyciągnąć nowych turystów z całego świata, rozbudowując zarazem naszą stałą bazę odwiedzających.”
Alexander Trieb, dyrektor zarządzający travel audience, dodał: „Wsparcie strategii cyfrowego marketingu – jednego z najszybciej rosnących kierunków podróży na świecie – wymaga najlepszego zespołu, technologii i sieci, dlatego bardzo cieszymy się, że możemy współpracować z Dubai Tourism. Razem zwiększamy liczbę punktów styczności podróżującego z daną destynacją podczas poszukiwań online, co przekłada się na liczbę turystów i pozwala kierować kampanie tam, gdzie przynosi to największe korzyści.”
POWIĄZANE WPISY
16 kwietnia 2025
Sardynia z Itaką
Itaka jako pierwszy polski touroperator rozpoczęła loty czarterowe na Sardynię już w 2008…
0 Komentarzy10 Minuty
16 kwietnia 2025
Nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii do Rawenny, Milano Marittima i Cervii
14 kwietnia 2025 roku uruchomione zostały nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2025
Rozkład lotów w sezonie letnim 2025: Chorwacja połączona z 122 zagranicznymi miastami
Z danych chorwackich portów lotniczych wynika, że w nadchodzącym sezonie letnim Chorwacja…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Drezno i Kraina Łaby podsumowały rekordowy rok 2024. Polska na czele zagranicznych rynków
Z wynikiem 117 tys. noclegów Polska po raz drugi z rzędu została największym zagranicznym…
0 Komentarzy4 Minuty
14 kwietnia 2025
Wieczór filmowy z Visit Trentino
Dnia 7 kwietnia br. odbyło się spotkanie prasowe organizowane przez Visit Trentino we…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Majowa promocja FlixBusa. Zwiększona liczba połączeń i bilety od 19,99 zł
FlixBus ogłosił nową kampanię promocyjną, obejmującą bilety na połączenia krajowe i…
0 Komentarzy3 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2025
Arabia Saudyjska: Tajemnice piasków pustyni
Arabia Saudyjska to wciąż kraj nieco tajemniczy. W gorących piaskach pustyni kryją się…
0 Komentarzy4 Minuty
16 kwietnia 2025
Sardynia z Itaką
Itaka jako pierwszy polski touroperator rozpoczęła loty czarterowe na Sardynię już w 2008…
0 Komentarzy10 Minuty
16 kwietnia 2025
Nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii do Rawenny, Milano Marittima i Cervii
14 kwietnia 2025 roku uruchomione zostały nowe połączenia autobusowe z lotniska w Bolonii…
0 Komentarzy1 Minuty
16 kwietnia 2025
Rozkład lotów w sezonie letnim 2025: Chorwacja połączona z 122 zagranicznymi miastami
Z danych chorwackich portów lotniczych wynika, że w nadchodzącym sezonie letnim Chorwacja…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2025
Drezno i Kraina Łaby podsumowały rekordowy rok 2024. Polska na czele zagranicznych rynków
Z wynikiem 117 tys. noclegów Polska po raz drugi z rzędu została największym zagranicznym…
0 Komentarzy4 Minuty
14 kwietnia 2025
Wieczór filmowy z Visit Trentino
Dnia 7 kwietnia br. odbyło się spotkanie prasowe organizowane przez Visit Trentino we…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Majowa promocja FlixBusa. Zwiększona liczba połączeń i bilety od 19,99 zł
FlixBus ogłosił nową kampanię promocyjną, obejmującą bilety na połączenia krajowe i…
0 Komentarzy3 Minuty
24 kwietnia 2025
Bachledka rozpoczyna sezon letni 2025 z nową atrakcją
Ośrodek turystyczny Bachledka rozpoczyna sezon letni w dniach 17–22 kwietnia, obejmującym…
0 Komentarzy2 Minuty
24 kwietnia 2025
Dubaj i Beautiful Destinations kształcą cyfrowych profesjonalistów branży travel
Dubai Corporation for Tourism and Commerce Marketing (Visit Dubai), we współpracy z…
0 Komentarzy2 Minuty
17 kwietnia 2025
Arabia Saudyjska: Tajemnice piasków pustyni
Arabia Saudyjska to wciąż kraj nieco tajemniczy. W gorących piaskach pustyni kryją się…
0 Komentarzy4 Minuty
16 kwietnia 2025
Sardynia z Itaką
Itaka jako pierwszy polski touroperator rozpoczęła loty czarterowe na Sardynię już w 2008…
0 Komentarzy10 Minuty