Dubaj podsumowuje letnią kampanię: filmy wyświetlono 3,4 mln razy
Letnia odsłona kampanii #DubaiDestinations 2023 zakończyła się po dwóch miesiącach, w trakcie których Dubaj prezentował swoje letnie atrakcje. Kampania wywołała 1,8 mln reakcji w mediach społecznościowych, a wyprodukowane na jej potrzeby filmy zostały wyświetlone 3,4 mln razy.
Najnowsza edycja całorocznej kampanii stawiała na charakterystyczne atrakcje Dubaju, które wyróżniają to miasto jako wyjątkową, letnią destynację. Kampania #DubaiDestinations, która po raz pierwszy przeprowadzona była w 2021 roku, składała się z interaktywnych treści i materiałów, które posłużyły do podkreślenia atrakcyjności miasta o różnych porach roku.
Zaangażowanie liczone w milionach
„Tegoroczna letnia kampania #DubaiDestinations osiągnęła wysoki poziom zaangażowania odbiorców nie tylko w kraju, ale także w całym regionie i na świecie. Ciekawe treści udostępniane w ramach kampanii na wielu platformach, w tym na Instagramie, Facebooku i X (dawniej Twitter) zachęciły miliony osób do zapoznania się z różnorodną ofertą Dubaju. O sukcesie letniej kampanii świadczy fakt, że uzyskała poziom ponad 1,8 miliona zaangażowań i ponad 3,4 miliona wyświetleń filmów na platformach mediów społecznościowych. Na kanałach mediów społecznościowych i stronach internetowych opublikowano około 5 tys. treści” – komentuje Shaima Al Suwaidi, dyrektorka Brand Dubai.
Kampania zgromadziła najzdolniejszych twórców z Dubaju, w tym influencerów, fotografów, twórców treści w mediach społecznościowych, artystów wizualnych, animatorów i kamerzystów, którzy stworzyli narrację, prezentującą miasto jako letni cel podróży. Kampania została przeprowadzona w mediach cyfrowych, telewizji, w druku i nośnikach zewnętrznych.
Rekordowy rok dla Dubaju
Podczas kampanii, Brand Dubai, kreatywne ramię Biura Medialnego Rządu Dubaju, wydało serię interaktywnych dwujęzycznych przewodników, obejmujących najwyżej oceniane w okresie letnim doświadczenia i ukryte perełki Dubaju. Przewodniki uwzględniły najlepsze miejsca rozrywki, przyjazne dzieciom restauracje i place zabaw, letnie obozy dla dzieci oraz zniżki w obiektach hotelarskich i rekreacyjnych.
W pierwszej połowie roku Dubaj odwiedziło 8,55 mln międzynarodowych gości, co stanowi najlepszy wynik turystyczny od 2019 roku. Rezultat ten oznacza 20-procentowy wzrost odwiedzin rok do roku.
Rozpoczęto przygotowania do edycji zimowej kampanii, która wystartuje przed zakończeniem 2023 roku. Nowa kampania zwróci uwagę na najlepsze atrakcje Dubaju, aktywności na świeżym powietrzu, oferty gastronomiczne i hotelarskie oraz inne propozycje na chłodniejsze miesiące roku.
Kampania Dubaju pokaże mieszkańcom i turystom, jak spędzić lato w mieście
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Zimowe wydarzenia w Trentino: od Pucharu Świata po Tour de Ski
Trentino, region położony w północnych Włoszech w sercu Dolomitów, przygotowuje się na…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Kampania „Miasto Przygody” triumfuje: 17 mln wyświetleń i osiem międzynarodowych nagród
Wrocław podsumował kampanię „Miasto Przygody”, która w ciągu dwóch lat przyciągnęła uwagę…
0 Komentarzy3 Minuty
17 grudnia 2024
Hilton w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Nowe hotele w sieci Spark by Hilton w Polsce
Hilton otwiera dwa nowe hotele w Pobierowie i Krynicy Morskiej. Obiekty te, oferujące…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Rekordowa liczba turystów odwiedziła Bułgarię
Bułgarzy przewidują, że mijający rok okaże się rekordowy pod względem turystyki – kraj…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
SOIT wesprze dzieci w Sudanie Południowym. Zebrano ponad 58 tys. zł
Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel podczas tegorocznej gali Incentive Day…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2024
13 mln pasażerów Ryanair w listopadzie
Ryanair poinformował o wynikach za listopad 2024. Z siatki połączeń skorzystało 13 mln…
0 Komentarzy1 Minuta
11 grudnia 2024
Zmodernizowany Novotel Warszawa Centrum świętuje 50-lecie
Novotel Warszawa Centrum zakończył kompleksową modernizację obejmującą 364 pokoje,…
0 Komentarzy1 Minuty