Dwa hotele warszawskie i jeden gdański sieci IHG Hotels & Resorts stworzyły klaster
InterContinental Warszawa, Holiday Inn Warsaw – City Centre oraz Holiday Inn Gdańsk – City Centre stworzyły hotelowy „klaster”, czyli grupę hoteli, aby umocnić swoją pozycję na rynku i zaoferować gościom szerszy dostęp do najwyższej jakości usług i standardów.
Wspólna struktura w sprzedaży i marketingu ma pozwolić na optymalizację procesów sprzedaży i lepszą synergię między trzema hotelami. Celem współpracy jest kompleksowa odpowiedź na potrzeby klientów z różnych segmentów. Portfolio hoteli ma zapewnić różnorodność jednakowo w kwestii lokalizacji, ceny oraz oferty przestrzeni konferencyjnej, a także ofert dla klientów indywidualnych.
Na czele powstałej struktury klastrowej stoi Daniel Sosa – dyrektor sprzedaży i marketingu, wcześniej pełnił on funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelu InterContinental w Pradze. Daniel odpowiada m.in: za planowanie kierunków rozwoju i bieżącą analizę rynku w zakresie sprzedaży usług hotelowych oraz budowanie i realizację strategii polityki sprzedaży, a także nadzór i wyznaczanie celów dla zespołu sprzedaży i marketingu.
Dyrektorem sprzedaży jest Anna Rabczyńska, która od 2019 roku, była odpowiedzialna za dział sprzedaży w hotelu InterContnental Warszawa. Za współpracę z klientami z segmentu MICE oraz rynku turystycznego odpowiada Iwona Głuchowska, wcześniej zajmowała ona stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Holiday Inn Warsaw City–Centre.
Dyrektorem marketingu i komunikacji w strukturze klastrowej jest Monika Mikulska – Guźniczak, pełniąca wcześniej tę funkcję w hotelu InterContinental Warszawa.
Daniel Sosa, Cluster Director of Sales & Marketing powiedział: „Czuję się naprawdę zaszczycony, że mogę być częścią nowej, powstającej struktury klastrowej i mieć możliwość pracy z bardzo silnym zespołem specjalistów we wszystkich segmentach sprzedaży i marketingu w naszych hotelach oraz w sieci IHG. Podczas pandemii rynek hotelowy w Polsce wykazał się dużą odpornością, a jego ożywienie nabiera tempa, więc rozszerzenie naszych możliwości handlowych o nową strukturę pozwoli nam wykorzystać poprawiające się warunki i zapewnić najlepszą obsługę naszym klientom oraz najlepsze wyniki właścicielom”
Andreas Kohn, Commercial Director, IHG Hotels-Northern Europe dodał: „Jako jeden z kluczowych rozwijających się rynków hotelowych w Europie Północnej, Polska staje się coraz ważniejsza na poziomie strategicznym dla sieci IHG Hotels & Resorts. Przy stale rosnącym portfolio hoteli, uruchomienie tej struktury komercyjnej klastra dla trzech naszych kluczowych nieruchomości było naturalnym krokiem w kierunku zapewnienia najlepszych wyników dla naszych właścicieli i najlepszych ofert dla klientów. Podobne działania w innych regionach Europy okazały się dużym sukcesem.”
POWIĄZANE WPISY
4 listopada 2024
Sieć a&o Hostels otworzyła pierwszy hostel w Belgii
Europejska sieć hosteli a&o Hostels otworzyła pierwszy obiekt w Belgii – a&o Antwerpen…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Rezerwacje Ryanair dla firm dostępne na platformie Concur Travel
Ryanair ogłosił dostępność swoich połączeń w systemie Concur Travel, umożliwiając firmom…
0 Komentarzy1 Minuty
30 października 2024
Accor z przychodem 1,4 mld euro w III kwartale 2024
Grupa Accor zamknęła trzeci kwartał 2024 z przychodami wynoszącymi 1,434 mld euro, co…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
B&B Hotels redukuje emisję CO2 i walczy z marnowaniem żywności
Sieć B&B Hotels opublikowała raport za 2023 rok, w którym podsumowuje swoje działania na…
0 Komentarzy4 Minuty
28 października 2024
Polskie miasta łączą siły na rzecz rozwoju turystyki miejskiej
Siedem organizacji turystycznych z największych polskich metropolii – Gdańska, Krakowa,…
0 Komentarzy1 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
25 października 2024
Travelist.pl: listopadowe wyjazdy zyskują na popularności. Polacy wybierają góry i morze
Od kilku lat koniec wakacji nie oznacza końca sezonu urlopowego. Wzrost liczby rezerwacji…
0 Komentarzy3 Minuty
25 października 2024
Marriott International wprowadza program Connect Responsibly. Marka stawia na zrównoważony rozwój w organizacji spotkań
Marriott International ogłosił wprowadzenie programu Connect Responsibly, który ma na…
0 Komentarzy3 Minuty