Dzięki nowej aplikacji Travelport wzrosną dochody biur
Firma Travelport wprowadziła nowe funkcje do Travelport Smartpoint, swojej aplikacji handlowej dla biur podróży. Dzięki najnowszej wersji, biura podróży mogą przeszukiwać, sprzedawać i rezerwować te usługi w sposób znacznie wygodniejszy i bardziej efektywny, tym samym zwiększając swoje przychody.
Jason Clarke, dyrektor zarządzający ds. globalnej sprzedaży w firmie Travelport, powiedział: „Aplikacja Travelport Smartpoint już teraz pomaga naszym klientom rozwijać swoją działalność. Przyspieszenie przepływów pracy i większa funkcjonalność przekładają się na większą wydajność pracy, a także — co ważne — na większą rentowność działalności. I to jest właśnie najważniejsze w nowej wersji. Firma Travelport połączyła największą ofertę produktów i usług turystycznych z wiodącą w branży technologią, aby zaoferować niemające sobie równych możliwości sprzedaży i umożliwić biurom podróży wzbogacenie swojej oferty. Przechodząc na najnowszą wersję aplikacji Travelport Smartpoint, biura podróży kładą podwaliny pod swój przyszły rozwój”.
Aplikacja oferuje teraz pracownikom biur podróży możliwość dokonywania takich samych rezerwacji, jakich podróżni mogą dokonywać samodzielnie w Internecie, łącznie ze zdjęciami, porównaniami i mapami lokalizacyjnymi — a wszystko to w ramach zintegrowanego procesu obsługiwanego w jednym miejscu.
Najważniejsze zalety najnowszej wersji aplikacji Travelport Smartpoint:
Wyświetlanie ocen hoteli i opinii o nich z platformy TripAdvisor bezpośrednio na ekranie pracownika biura podróży, co umożliwia lepsze obsłużenie klienta poprzez zaoferowanie podróżnym cennych porad i ofert porównawczych.
Funkcja Travelport Trip Quote umożliwiająca generowanie ofert dla klientów i wysyłanie ich pocztą elektroniczną bezpośrednio z aplikacji Travelport Smartpoint. Zwiększa to sprawność i wydajność pracy, a jednocześnie oferuje klientom przejrzyste informacje umożliwiające podjęcie decyzji dotyczących podróży najlepiej dopasowanych do ich potrzeb.
Funkcja Agent Alert przypominająca pracownikom biur podróży, aby podczas rezerwowania dla klienta lotu wymagającego skorzystania z noclegu, rozważyli dodanie noclegu w hotelu lub wynajęcie samochodu z odpowiednio dopasowanymi podpowiedziami. Pozwala to zwiększyć przychody biura.
Nowe funkcje ukierunkowane na klientów, takie jak rozbudowana historia rekordów PNR pozwalająca zwiększyć wydajność pracy i lepiej spersonalizować oferty w celu zacieśnienia relacji z klientami.
Więcej opcji dokonania płatności, szczególnie istotnych w przypadku dokonywania rezerwacji miejsc hotelowych, włącznie z modyfikatorami przedpłat i płatnościami za pomocą jednorazowych kart kredytowych oferowanych przez firmy takie jak eNett.
POWIĄZANE WPISY
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta