DZT rozpoczyna kampanię Simply Feel Good. Będzie promować zrównoważony rozwój turystyki w Niemczech
Niemcy kontynuują wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju w turystyce, co potwierdza najnowsze zestawienie Indeksu Celów Zrównoważonego Rozwoju (Indeks SDG). W 2023 Niemcy awansowali z szóstego na czwarte miejsce w rankingu ONZ, oceniającym postępy krajów członkowskich w realizacji celów klimatycznych. Jako kierunek podróży, zajęli także trzecie miejsce pod względem ochrony klimatu i zrównoważonego rozwoju w analizie IPK International Deutschland z września 2022 roku, porównującej 27 państw. W związku z pozytywnym odbiorem na arenie międzynarodowej, Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uruchamia swoją globalną kampanię Simply Feel Good, promującą zrównoważony rozwój.
Kampania DZT skupia się na stronie: https://www.germany.travel/en/feel-good/sustainability.html, która stanowi źródło inspiracji i informacji. Strona prezentuje blisko 140 pomysłów na zrównoważone podróże, wybranych w drodze konkursu. Dzielą się one na cztery segmenty: odkrywanie, przyjemności, noclegi oraz w trasie, ułatwiając odbiorcom nawigację po treściach.
Mapy Niemiec zawierają odnośniki do ofert zrównoważonego podróżowania na stronach internetowych 16 krajów związkowych, a także do miejsc zakwaterowania posiadających co najmniej jeden z 17 uznanych certyfikatów zrównoważonego rozwoju.
„W naszej wyróżnianej, prowadzonej już od 2021 roku, kampanii Feel Good z powodzeniem wypromowaliśmy na rynkach świata całe mnóstwo profesjonalnych ofert turystycznych opatrzonych certyfikatami zrównoważonego rozwoju. Kampania 2023 pokazuje, jak podczas jednego wyjazdu do Niemiec udaje się wspaniale połączyć zrównoważony rozwój, rozrywkę i przyjemności oraz bogactwo doznań i przeżyć” – mówi Petra Hedorfer, prezeska zarządu DZT.
W ramach kampanii DZT tworzy także film Feel Good oraz korzysta z różnych form promocji, takich jak reklama natywna, reklama w wynikach wyszukiwania (Search Engine Advertising, SEA) i reklama w mediach społecznościowych. Tworzone są również dedykowane rynkom biuletyny, materiały prasowe oraz organizowane działania PR i wydarzenia.
Kampania Simply Feel Good 2023 na rynkach europejskich i światowych
DZT realizuje kampanię Simply Feel Good 2023 na rynkach europejskich, szczególnie na tych, które wykazują zainteresowanie zrównoważonym rozwojem, takich jak Austria, Belgia, Szwajcaria, Dania, Hiszpania, Francja, Włochy, Niderlandy, Szwecja, Wielka Brytania i Polska. Ponadto, kampania jest prowadzona na rynkach pozaeuropejskich, takich jak Stany Zjednoczone i Japonia. DZT skupia się na grupach docelowych, które zostały wytypowane na podstawie modelu Meta Millieus Sinus, który identyfikuje środowiska odbiorców na podstawie ich potrzeb i stylu życia, w tym tych związanych ze zrównoważonym stylem życia.
„Pomysły na podróże proponowane w ramach kampanii pokazują, jak coraz więcej regionów turystycznych, hoteli, operatorów turystycznych i dostawców usług zwraca się w kierunku zrównoważonego rozwoju. Kierunek strategiczny i realizacja kampanii bardzo konkretnie wpisują się w Cele Zrównoważonego Rozwoju (SDG) ONZ i tworzą fundament, na którym opieramy nasze działania w kształtowaniu zrównoważonej niemieckiej turystyki przyjazdowej” – dodaje Petra Hedorfer.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Wakacyjne plany Polaków na 2025 rok: poszukiwanie rodzinnych korzeni, przygody z adrenaliną i odkrywanie kraju
Jak wynika z najnowszego raportu, apetyt na podróże w 2025 roku będzie nadal rósł.…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
19 grudnia 2024
Wieczór z Krzysztofem Wielickim w Abu Dhabi w ramach promocji Polski na rynkach arabskich
25 listopada br. w Abu Dhabi zaprezentowano film dokumentalny o życiu i dorobku wybitnego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas gali na której…
0 Komentarzy2 Minuty