DZT startuje z nową kampanią „51 zabytków UNESCO”. Pokazuje Niemcy jako cel zrównoważonych podróży
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) rozpoczyna kampanię promującą Niemcy jako atrakcyjny i zrównoważony cel podróży. Nowa globalna akcja skupia się na promocji 51 zabytków UNESCO, które reprezentują m.in. krajobrazy naturalne i dziedzictwo kulturowe Niemiec, połączone z dobrze rozwiniętą siecią transportu publicznego.
DZT w nowej kampanii skupia się na promowaniu 51 zabytków UNESCO, które reprezentują m.in. krajobrazy naturalne połączone z siecią transportu publicznego. Niemiecka Centrala Turystyki kontynuuje tym samym swoje działania, mające na celu pozycjonowanie Niemiec jako zrównoważonego celu podróży.
„W swojej uniwersalności i znaczeniu historycznym, 51 obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO wykracza poza horyzont wielu kryzysów, których obecnie doświadczamy. Zabytki te reprezentują nowe początki, przewroty i nieszablonowe myślenie oraz w wyjątkowy sposób ucieleśniają ideę zjednoczonej Europy. Do dziś z tego szczególnego ducha światowego dziedzictwa możemy czerpać inspirację dla nowych projektów. Uwzględniając oczekiwania turystów deklarujących wyjazd do Niemiec, badanie Destination Brand 2021 potwierdza ścisły związek między zamiłowaniem do zrównoważonych podróży a zainteresowaniem doświadczeniami kulturowymi. Dlatego zaplanowaliśmy kampanię w taki sposób, aby inspirowała ludzi do poznawania niemieckich obiektów wpisanych na listę światowego dziedzictwa UNESCO poprzez przyjazne dla środowiska i klimatu zachowania podróżnicze” – powiedziała Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Podróżowanie po Niemczech w poszukiwaniu miejsc światowego dziedzictwa zostało podzielone na siedem klastrów: „Zamki i pałace”, „Historia kultury”, „Przyroda i ogrody”, „Kultura przemysłowa”, „Architektura i wzornictwo”, „Kościoły i klasztory” oraz „Historyczne miasta”. Wyróżniono osiem tematycznych tras, które łączą różne obiekty z listy UNESCO, co ma zachęcić do dłuższych i bardziej zrównoważonych podróży. Kampania prezentuje również mniej znane regiony, aby inspirować turystów do odkrywania nowych miejsc. Na specjalnej podstronie DZT znajdują się propozycje wycieczek trwających od ośmiu do dwunastu dni, wraz ze szczegółowymi wskazówkami dotyczącymi podróży, mapami i linkami. Trasy są zaprojektowane w taki sposób, aby można je było łatwo pokonać również komunikacją miejską.
Partnerem premium w realizacji kampanii jest Saksonia-Anhalt, gdzie znajduje się sześć wyjątkowych zabytków kultury, cenne dokumenty i rezerwat biosfery pod ochroną UNESCO. Nowa kampania ma na celu przyciągnięcie młodych turystów oraz osoby zainteresowane kulturą, które są zaangażowane w zrównoważony rozwój i chętnie podróżują do lokalnych miejsc.
Niemiecka Centrala Turystyki po raz dziesiąty nagrodzona za zrównoważony rozwój
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
20 grudnia 2024
Kiwi.com: wzrost cen nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem
Z raportu Kiwi.com wynika, że Polacy nie rezygnują z podróży, mimo rosnących cen. W 2024…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Monika Wacowska-Maciąg na czele dwóch hoteli Leonardo Boutique w Krakowie
Monika Wacowska-Maciąg od grudnia 2024 roku objęła stanowisko hotel managera w Leonardo…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka podsumowało lato 2024. Wzrost liczby pasażerów o 32 proc.
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka podsumował sezon letni 2024, podczas gali na której…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2024
Costa Crociere nagradza partnerów i prezentuje ofertę na 2025
Costa Crociere, włoska firma oferująca rejsy wycieczkowe podsumowała rok 2024 podczas 29.…
0 Komentarzy3 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty