Ecco Holiday odnowiło gwarancję ubezpieczeniową
Ecco Holiday odnowiło gwarancję ubezpieczeniową na kolejny rok. Nowa polisa obowiązywać będzie od 20 czerwca 2014 do 19 czerwca 2015 i opiewać będzie na kwotę ponad 14 mln zł. W szczycie sezonu klienci firmy będą więc zabezpieczeni podwójnie, na łączną sumę ponad 28 mln zł.
Grzegorz Płókarz, prezes zarządu Ecco Holiday powiedział: „Obecny sposób naliczania gwarancji nadal nie zagwarantuje zwrotu 100% wpłaconych pieniędzy każdemu turyście, a tak być powinno. Zatem zmiana ustawy w ubiegłym roku zupełnie nic nie wniosła w tym zakresie. „Złoty” środek w postaci Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, upadł zanim powstał. Oznacza to, że w dalszym ciągu nie ma kompleksowych rozwiązań, pozwalających czuć się polskim turystom komfortowo i bezpiecznie. Czyli brak implementacji unijnej dyrektywy, co może być podstawą do nałożenia na Polskę wysokich kar ze strony Unii Europejskiej. A rozwiązanie jest niemal w zasięgu ręki w postaci obowiązkowego OC dla organizatorów turystyki, do wysokości wyrządzonej szkody. Zanim jednak taki produkt towarzystwa ubezpieczeniowe nam, organizatorom, udostępnią, będziemy konsekwentnie dbali o bezpieczeństwo klientów Ecco Holiday, aby mogli mieć pewność, że nie stracą swoich pieniędzy, a tym bardziej marzeń o wakacyjnych podróżach.”
W ubiegłym roku Ecco Holiday wypracowało łączny zysk netto w wysokości 9,57 mln zł, uzyskując przy tym najwyższy w historii firmy poziom rentowności. Kapitały własne spółki za rok 2013 wynoszą 47,54 mln złotych.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty