Ecco Holiday: rekordowa sprzedaż wycieczek na Cypr
Coraz częściej pojawiają się sygnały mówiące o tym, iż bieżące wyniki biur zbliżają się do tych, osiąganych w latach przed pandemią. W przypadku Ecco Holiday takim kierunkiem jest Cypr. W porównaniu do 2019 roku obecna sprzedaż wzrosła ponad piętnastokrotnie (1563 proc.).
„Sukces to zawsze efekt kilku czynników, występujących w tym samym czasie i umiejętność ich wykorzystania” – mówi Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday.
„Pandemia zmieniła w sposób oczywisty zachowania klientów, którzy stali się bardziej samodzielni, zarówno w procesie zakupowym jak i w korzystaniu z produktu. Te zmiany doskonale wpisały się w nasz sposób zarządzania pakietowaniem dynamicznym i model obsługi. Jakość i proste rozwiązania to coraz bardziej poszukiwany towar” – dodaje.
Jak podkreślają przedstawiciele Ecco Holiday, ogromna podaż produktów turystycznych, w różnych formatach, wymusza na organizatorach stałą optymalizację. Przy czym nie może ona oznaczać pod żadnym pozorem rezygnowania z jakości.
Touroperatorzy nie konkurują wyłącznie ze sobą. Cała masa podróżniczych influencerów, platformy hotelowe z kompleksową ofertą czy w końcu niezwykle prosty dostęp do biletów lotniczych sprawiają, że klient ma na wyciągniecie ręki cały zestaw inspiracji, wskazówek oraz narzędzi do samodzielnej realizacji swoich planów podróżniczych.
Jak dodaje prezes Ecco Holiday, taki stan wymusza bardzo selektywne podejście do budowania oferty i ścisłą współpracę z lokalnymi kontrahentami. Pakietowanie dynamiczne teoretycznie daje dostęp do niemal nieskończonej ilości ofert, jednak kluczowa jest tu samodyscyplina i doświadczenie. Widać to nie tylko na przykładzie Cypru, ale też innych kierunków, których wzrosty sprzedażowe (pamiętajmy, przy obecnej inflacji i wysokich kursach walut) sięgają poziomu ok. 1000 proc. Do takich kierunków należą m. in. niektóre z greckich wysp, Turcja czy Wyspy Kanaryjskie.
Gala Miss International Summer i konkurs dla agentów
Wspomniany Cypr wyróżnia się dalszym, olbrzymim potencjałem wzrostowym. To kierunek w zasadzie całoroczny. Według opinii klientów, zapewnia doskonałe warunki do wypoczynku na plaży jak i bardziej aktywnych form spędzania czasu, także poza letnimi miesiącami. Ecco Holiday będzie wykorzystywało te atuty wyspy w swoich działaniach w dalszych miesiącach roku.
W ramach tej strategii poznański touroperator wystąpił na gali Miss International Summer jako sponsor jednej z nagród dla zwyciężczyni, fundując wyjazd na wyspę Afrodyty. W połowie sierpnia ruszył także konkurs sprzedażowy dla agentów Ecco Holiday, w którym sprzedawcy mogą wygrać tygodniowy pobyt na Cyprze.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Rada Nadzorcza PPL S.A. odwołała Monikę Niewczas z funkcji członka zarządu
19 grudnia 2024 roku Rada Nadzorcza Polskich Portów Lotniczych S.A. podjęła decyzję o…
0 Komentarzy1 Minuta
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
XI GREMIUM TURYSTYKI: branża, nauka i samorząd razem w Toruniu
Za nami XI GREMIUM EKSPERTÓW TURYSTYKI. Tegoroczna edycja zgromadziła rekordową liczbę…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2024
Jacek Skrzypkowski nowym dyrektorem generalnym Aviareps Polska
Jacek Skrzypkowski od grudnia kieruje polskim oddziałem firmy Aviareps. Jego zadaniem,…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Gąsiory Turystyki 2024 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
Przyznaliśmy nagrody w pierwszej edycji konkursu Gąsiory Turystyki, którego celem jest…
0 Komentarzy8 Minuty
29 listopada 2024
Włocławek – industrialna siła z turystycznym potencjałem
W świadomości przeciętnego Polaka Włocławek jawi się jako miasto przemysłowe. Znajdują…
0 Komentarzy7 Minuty
28 listopada 2024
Katowice Airport świętuje rekord: 6 mln pasażerów w 2024 roku
W czwartek 28 listopada 2024 roku w Katowice Airport, po raz pierwszy w historii portu,…
0 Komentarzy3 Minuty
14 listopada 2024
Odkryj uroki Korei Południowej. Co warto zobaczyć w Incheon i Gangwon?
Korea Południowa to kraj, który łączy nowoczesność z głęboką historią, oferując zarówno…
0 Komentarzy4 Minuty
13 listopada 2024
Sara Binmahfoodh: Chcemy zmienić postrzeganie Arabii Saudyjskiej. Najlepszym sposobem na to jest podróż
Arabia Saudyjska cieszy się coraz większym zainteresowaniem polskich turystów. Budzi…
0 Komentarzy9 Minuty