Ecco Holiday spotkało się z agentami
Przedstawiciele Ecco Holiday spotkali się ze swoimi agentami. Tematyka spotkań poświęcona była kluczowemu kierunkowi z oferty Ecco Travel – Izraelowi. Konferencje odbyły się w 5 miastach i uczestniczyło w nich prawie 300 osób.
Ecco Holiday odwiedziło swoich agentów w Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Katowicach i we Wrocławiu. Tematem kluczowym konferencji był Izrael, który jest drugim po Chinach najczęściej wybieranym kierunkiem z oferty Ecco Travel. Organizator zaprosił do udziału w tym projekcie Ministerstwo Turystyki Izraela, izraelskiego kontrahenta oraz linie lotnicze LOT.
Wiesława Marchewicz, Product Manager Ecco Holiday, powiedziała: „Izrael jest kierunkiem, na którym odnotowujemy w tym roku gigantyczne wzrosty sprzedaży. W naszej ofercie znajdują się wycieczki objazdowe z polskim pilotem, pobyty w hotelach oraz wyjazdy typu city break. Zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszy się zwiedzanie.
Z programu MAGIA IZRAELA skorzystało w tym roku już kilka tysięcy osób. Na powodzenie tego produktu ma wpływ kilka aspektów, takich jak ciekawy program, świetni piloci, wysoka jakość świadczeń na miejscu oraz niska cena. Nasze oferty rozpoczynają się już od 1999 zł i obejmują przelot, transfery, tydzień zwiedzania najważniejszych atrakcji Izraela pod opieką polskiego pilota, zakwaterowanie w sprawdzonych hotelach 3 – gwiazdkowych, 2 posiłki dziennie oraz ubezpieczenie. Na zainteresowanie tą destynacją z pewności ma także wpływ promocja wyjazdów do Izraela w Polsce oraz dostępność połączeń lotniczych.”
Na spotkaniach touroperator krótko omówił najbardziej popularne produkty na kluczowych kierunkach. Następnie głos zabrali goście i współorganizatorzy konferencji – Anna Zohar Żak, dyrektor Izraelskiego Rządowego Centrum Turystyki w Polsce oraz przedstawiciele linii lotniczych LOT. Najdłuższy panel należał do pilota Ecco Travel specjalizującego się w wycieczkach po Izraelu – Pani Zuzanny Pyry, która zabrała agentów w wirtualną podróż zgodnie z programami Magia Izraela i Izrael z Jordanią. Wiedza i doświadczeni pilotki w połączeniu z niezwykłą ekspresją wypowiedzi pozwoliły agentom zobaczyć Izrael tak, jak Ecco Travel pokazuje go swoim klientom.
Na zakończenie w każdym z miast odbył się konkurs, a wygraną było pięć tygodniowych wycieczek objazdowych do Izraela. Po oficjalnej części odbył się bankiet, który był nie tylko okazją do rozmów z organizatorami konferencji, ale i możliwością lepszego poznania się osób współpracujących ze sobą na co dzień. Ecco Holiday już zapowiedziało następne konferencje w marcu 2018, które tym razem poświęcone będą nowym produktom w Chinach.
POWIĄZANE WPISY
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty