Ecco Holiday wyśle klientów na koszykarskie mistrzostwa świata do Chin
Reprezentacja polskich koszykarzy osiągnęła sukces na mistrzostwach świata w Chinach. A touroperator Ecco Holiday przygotował ofertę łączącą kibicowanie zawodnikom ze zwiedzaniem Państwa Środka. Firma nawiązała współpracę z Polskim Związkiem Koszykówki.
Egzotyczna marka Ecco Travel, należąca do poznańskiego touroperatora, specjalizuje się w wyjazdach zorganizowanych między innymi do Azji. Dlatego wiadomość o awansie polskiej drużyny jest dla niej okazją biznesową.
„Chiny są naszym sztandarowym produktem” – mówi Aleksandra Olechnowicz, marketing & PR manager Ecco Holiday. „Rocznie obsługujemy na tym kierunku kilka tysięcy klientów i śmiało można powiedzieć, że osiągnęliśmy pozycję lidera na rynku. Obecnie w naszej ofercie znajduje się kilkanaście programów objazdowych pozwalających zwiedzić ten kraj z polskim pilotem. Dzięki współpracy z lokalnym kontrahentem, który otwarty jest na oczekiwania polskiego klienta, stworzyliśmy niestandardową ofertę związaną z mistrzostwami świata w koszykówce.”
Ecco Holiday od lat współpracuje marketingowo z jednym z polskich klubów koszykarskiej ekstraklasy, Treflem Sopot. Firmy zrealizowały już wiele wspólnych projektów, jednak żaden z nich nie był dotychczas na tak dużą skalę.
„Jesteśmy organizatorem turystyki specjalizującym się wyjazdach do Chin oraz partnerem jednego z klubów koszykarskiej ekstraklasy, Trefla Sopot” – mówi koordynator projektu Robert Wereda. „Informacja, że w tym roku mistrzostwa odbędą się w Chinach było jak wywołanie do tablicy. Zwróciliśmy się bezpośrednio do Polskiego Związku Koszykówki z konkretną propozycją współpracy. Naszym celem było stworzenie produktu, w którym można będzie połączyć kibicowanie biało–czerwonym ze zwiedzaniem Chin.”
„Chcieliśmy w jak najbardziej optymalny sposób połączyć te dwie formy spędzenia czasu. Nie było to wcale proste, ponieważ mecze są o określonych godzinach, a sam Pekin ma tak wiele do zaoferowania. Musieliśmy przygotować pod ten projekt zupełnie inną bazę hotelową, żeby logistycznie to wszystko połączyć i nie tracić czasu na dojazdy. Sam awans do mistrzostw Polska wywalczyła na krótko przed turniejem, nie mieliśmy więc dużo czasu na organizację od strony zabezpieczenia przelotów” – dodaje.
Obecnie z Ecco Holiday przebywa w Chinach grupa kilkudziesięciu osób zrzeszonych w PZK. Kibice są oczarowani zarówno grą naszej reprezentacji, jak i Państwem Środka.
POWIĄZANE WPISY
15 stycznia 2025
Sun&Fun otwiera pierwszy salon w galerii handlowej
Sun&Fun otworzył swój pierwszy salon sprzedaży w warszawskim Centrum Handlowym Promenada.…
0 Komentarzy2 Minuty
14 stycznia 2025
Biura podróży – znaczny wzrost cen imprez turystycznych
W minionym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 stycznia 2025
Turystyka w 2025 roku – co nas czeka?
Poznaj trendy w turystyce na 2025 rok: dynamiczne pakietowanie, AI i zintegrowane…
0 Komentarzy3 Minuty
10 stycznia 2025
Sabina Saikovskaja nową dyrektorką regionalną Join UP
Od stycznia 2025 roku, stanowisko dyrektorki regionalnej na Polskę i kraje bałtyckie…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Wakacje.pl partnerem Gali Waszej Turystyki
Wakacje.pl będą partnerem czwartej edycji Gali Waszej Turystyki. Wydarzenie odbędzie się…
0 Komentarzy2 Minuty
9 stycznia 2025
Sykon w gronie partnerów Gali Waszej Turystyki
Sykon – specjalista w tworzeniu nowoczesnych systemów rezerwacyjnych dla biur podróży –…
0 Komentarzy2 Minuty
8 stycznia 2025
eTravel z nowym inwestorem. Enterprise Investors obejmuje mniejszościowy pakiet akcji
Enterprise Investors Fund IX wraz z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) jako…
0 Komentarzy2 Minuty
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty