Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek
Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą posługiwać się marki Ecco Holiday i Ecco Travel.
„Nasze doświadczenia z ostatnich dwóch dekad i sposoby pokonywania kolejnych wyzwań, które regularnie stawały przed branżą turystyczną w ostatnich latach, uruchomiły w nas nowe pokłady energii i zaufania we własne siły” – tak nową odsłonę identyfikacji Ecco Holiday skomentowała Karolina Warzybok, prezes zarządu.
Nowa koncepcja brandingu została w całości opracowana wewnętrznie, przez zespół marketingu Ecco Holiday. Autorem nowych znaków jest Tomasz Brukarczyk, który odpowiada w firmie za komunikację wizualną:
„Z jednej strony zależało nam, by nowe logotypy czytelnie korespondowały z dotychczasowym oznakowaniem, z drugiej strony kluczowe było odzwierciedlenie niesamowitej energii, którą czujemy pracując razem na co dzień” – wyjaśnia autor nowej identyfikacji marek Ecco Holiday i Ecco Travel.
„Większość z nas ma za sobą wieloletni staż w firmie. To wiele mówi o naszych relacjach
i o tym, jak traktujemy naszą pracę. Jednak najważniejsze jest to, że ta atmosfera emanuje też na to, w jaki sposób tworzymy nasz produkt, który ma przede wszystkim dostarczać niezapomnianych wrażeń i fantastycznych przeżyć” – dodaje.
Ecco Holiday rozpoczęło działalność w 2002 roku. Flagowym produktem firmy od samego początku były egzotyczne wycieczki objazdowe. Od szeregu lat firma z Poznania jest jednym z najbardziej rentownych biur podróży w Polsce.
POWIĄZANE WPISY
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy5 Minuty
28 listopada 2024
Ryanair zachęca podróżnych największą promocją w swojej historii
28 listopada od godz. 10 rusza Black Friday w Ryanair. Przewoźnik zapowiada, że…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2024
Exim Tours podsumował sezon letni: wzrost liczby klientów o 30 proc.
Exim Tours podsumował sezon letni 2024, odnotowując blisko 30 proc. wzrost liczby…
0 Komentarzy4 Minuty
28 listopada 2024
Kiwi.com: 43 proc. Polaków wróci na święta do kraju, egzotyka popularna na Nowy Rok
Dla 43 proc. Polaków Boże Narodzenie to czas powrotów – najczęściej do Warszawy, Krakowa…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2024
Grzegorz Bosowski sprzedał udziały we Fly.pl inwestorowi spoza branży, pozostaje prezesem
Po 18 latach istnienia internetowe biuro podróży Fly.pl zostało sprzedane prywatnemu…
0 Komentarzy3 Minuty
27 listopada 2024
Brussels Airlines rozszerza siatkę połączeń na lato 2025
Brussels Airlines przygotowują się do sezonu letniego 2025, rozszerzając ofertę…
0 Komentarzy2 Minuty
27 listopada 2024
Marta Jonak-Mikołajczyk dyrektorem ds. zarządzania przychodami w hotelu Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach
Marta Jonak-Mikołajczyk została dyrektorem odpowiedzialnym za zarządzanie przychodami w…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2024
Mercure Kraków Stare Miasto partnerem krakowskich szopek
Mercure Kraków Stare Miasto, jako główny partner 82. Konkursu i Wystawy Szopek…
0 Komentarzy3 Minuty