Ecco Holiday zaprezentował nowe logotypy swoich marek

Pracownicy Ecco Holiday podczas prezentacji nowych logotypów w czasie jubileuszu 20-lecia firmy /fot. materiały prasowe

Podczas obchodów 20-lecia firmy zaprezentowano nowe logotypy, jakimi od teraz będą posługiwać się marki Ecco Holiday i Ecco Travel.

„Nasze doświadczenia z ostatnich dwóch dekad i sposoby pokonywania kolejnych wyzwań, które regularnie stawały przed branżą turystyczną w ostatnich latach, uruchomiły w nas nowe pokłady energii i zaufania we własne siły” – tak nową odsłonę identyfikacji Ecco Holiday skomentowała Karolina Warzybok, prezes zarządu.

Nowe logotypy Ecco Holiday

Nowa koncepcja brandingu została w całości opracowana wewnętrznie, przez zespół marketingu Ecco Holiday. Autorem nowych znaków jest Tomasz Brukarczyk, który odpowiada w firmie za komunikację wizualną:

„Z jednej strony zależało nam, by nowe logotypy czytelnie korespondowały z dotychczasowym oznakowaniem, z drugiej strony kluczowe było odzwierciedlenie niesamowitej energii, którą czujemy pracując razem na co dzień” – wyjaśnia autor nowej identyfikacji marek Ecco Holiday i Ecco Travel.

„Większość z nas ma za sobą wieloletni staż w firmie. To wiele mówi o naszych relacjach
i o tym, jak traktujemy naszą pracę. Jednak najważniejsze jest to, że ta atmosfera emanuje też na to, w jaki sposób tworzymy nasz produkt, który ma przede wszystkim dostarczać niezapomnianych wrażeń i fantastycznych przeżyć” – dodaje.

Ecco Holiday rozpoczęło działalność w 2002 roku. Flagowym produktem firmy od samego początku były egzotyczne wycieczki objazdowe. Od szeregu lat firma z Poznania jest jednym z najbardziej rentownych biur podróży w Polsce.

20-lecie działalności Ecco Holiday