Ecco Holiday zawiezie kibiców na mistrzostwa świata do Chin.
Wspólnie z PZKosz, należąca do poznańskiego touroperatora marka Ecco Travel, zorganizuje wyjazdy dla polskiej delegacji oraz kibiców chcących wspierać polską kadrę podczas mistrzostwa świata w koszykówce, które w tym roku odbędą się w Chinach.
Robert Wereda, dyrektor sprzedaży odpowiedzialny za projekt realizowany we współpracy z PZKosz, powiedział: “Polska zagra na imprezie tej rangi po raz pierwszy od ponad 50 lat. Takie wydarzenie wymaga odpowiedniej oprawy. Szczególnie, że mistrzostwa odbywają się w miejscu niezwykle atrakcyjnym pod kątem turystyki. Kluczowe dla naszego wspólnego projektu jest też bez wątpienia doświadczenie jakie Ecco Travel ma w organizacji wyjazdów właśnie do Chin.”
Mecze naszej reprezentacji w fazie grupowej będą rozgrywane w Pekinie. Rozkład meczowy naszej kadry jest doskonałą okazją do zobaczenia symbolicznych wręcz miejsc, które kojarzymy z Chinami. W czasie 9-dniowego wyjazdu będzie można zobaczyć między Zakazane Miasto, Wielki Mur czy Plac Tiananmen.
Wyjazdy organizowane pod patronatem PZKosz będą organizowane od 28 sierpnia. W ich czasie polska kadra narodową rozegra 3 mecze: z Wenezuelą, Wybrzeżem Kości Słoniowej oraz gospodarzami imprezy, drużyną Chin.
Robert Wereda dodał: „Dla najbardziej zagorzałych kibiców istnieje możliwość skomponowania pakietów rozszerzonych o dwa kolejne mecze, które w zależności od wyniku grupowego nasza kadra rozegra w mieście Guangzhou lub Foshan na południu Chin.”
POWIĄZANE WPISY
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 marca 2025
Travelist.pl: poza sezonem, ale w trendzie. Polacy wybierają urlop w marcu
Wiosna w powietrzu, brak tłumów i najważniejsze – niższe ceny. To między innymi dlatego…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2025
Urlop.pl – dlaczego warto współpracować z marką
Urlop.pl znany dotąd jako Fostertravel.pl to dynamicznie rozwijająca się sieć biur…
0 Komentarzy6 Minuty
5 marca 2025
Join UP! Polska podpisuje umowę gwarancyjną z Euroins AD
Join UP! Polska podpisało umowę z Euroins AD na udzielenie gwarancji ubezpieczeniowej.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 marca 2025
Rego-Bis rozpoczyna serię Rego Workshops 2025
Rego-Bis rozpoczęło serię spotkań z agentami w ramach Rego Workshops 2025. Wydarzenia…
0 Komentarzy1 Minuty
4 marca 2025
Travelist.pl: poza sezonem, ale w trendzie. Polacy wybierają urlop w marcu
Wiosna w powietrzu, brak tłumów i najważniejsze – niższe ceny. To między innymi dlatego…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 marca 2025
Strelicje na klifach, czyli z Itaką na Maderę
Touroperator na Maderę wysyła klientów od 2007 roku. Dzięki doświadczeniu i długoletniej…
0 Komentarzy12 Minuty
7 marca 2025
Africa Showcase Roadshow po raz trzeci w Polsce
Africa Showcase Roadshow odbył się w zeszłym tygodniu w Polsce, Czechach oraz - po raz…
0 Komentarzy2 Minuty