Ecco Holiday zwiększa sprzedaż i zapowiada promocje
Sprzedaż w styczniu 2014 roku., w porównaniu do stycznia ubiegłego roku, wzrosła o około 40 proc.. Firma zamierza utrzymać tę dynamikę wzrostu w kolejnych miesiącach i zapowiada akcje promocyjne.
Celem firmy na kolejne miesiące jest podtrzymanie dynamiki sprzedaży. W związku z tym biuro przygotowało serię ofert specjalnych oraz promocji. Pierwszym etapem jest obniżenie kwoty zaliczki do 20 proc. Akcja trwać będzie pilotażowo do 20 marca. Również na marzec Ecco Holiday przygotowało promocję skierowaną do rodzin z dziećmi. Taniej kupić będzie można wyjazd rodzinny do wyselekcjonowanych hoteli w Bułgarii, Turcji, na Krecie i Rodos.
Magdalena Wawrzyniak, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday powiedziała: „Poprzedni rok zaczął się podobnie, tylko, że wówczas główną lokomotywą wzrostów były wycieczki egzotyczne, sprzedawane pod marką Ecco Travel. Na obecne wyniki wpływa sprzedaż wyjazdów do popularnych wakacyjnych miejsc, takich jak Bułgaria, Turcja, Grecja, Hiszpania czy Malta, które realizujemy zarówno samolotami czarterowymi, jak i tanimi liniami. Planując bieżący rok bardziej skupiliśmy się na analizie i weryfikacji oczekiwań Klientów i pod tym kątem dokonaliśmy selekcji produktu. Choć prace nad aktualnie obowiązującym katalogiem trwały nieco dłużej, bardziej analityczny mechanizm konstrukcji ofert, jak widać, opłacił się. Ale katalog to tylko namiastka naszych możliwości. Współczesny organizator powinien być kreatorem a nie wyłącznie producentem czarterowych pakietów na masową skalę, dlatego portfolio naszych usług kształtują potrzeby i oczekiwania klientów a nie odwrotnie. To ważne także dla naszych agentów, którzy nie tracą, dzięki naszym możliwościom, zwolenników samodzielnego konstruowania ofert, a takich jest coraz więcej. Możemy zabrać w podróż na Bali, pokazać Chiny lub Indie, zorganizować urlop na Krecie, porwać na romantyczny weekend do Paryża, ale i odkryć piękno polskich gór. Jedyne, co nas ogranicza, to marzenia naszych klientów. Luty i marzec w poprzednich latach były miesiącami małych „przestojów”. Aktualnie wszystko wskazuje na to, że w tym roku będzie inaczej. Od dwóch lat systematycznie ofertę czarterową uzupełniamy liniami nisko kosztowymi i ten produkt rozwija się najbardziej dynamicznie. Oferujemy wyjazdy do miejsc, w które nie docierają obecnie żadne czartery, np. na Costa Brava, Costa Blanca czy na Maltę. Wyszukujemy promocyjne ceny biletów, aby nasi Klienci mogli podróżować taniej i więcej. Na przykład 1240 zł to koszt tygodniowego pobytu na Malcie w hotelu trzygwiazdkowym ze śniadaniami, będącym świetną bazą noclegową do zwiedzania wyspy.”
Przypomnijmy, że Ecco Holiday w roku 2012 przebudowało model operacyjny, równoważąc produkt czarterowy imprezami tworzonymi w zindywidualizowany sposób, z wykorzystaniem przelotów renomowanymi liniami rejsowymi i liniami niskobudżetowymi. W tym samym czasie firma włączyła do swoich struktur 2 inne spółki: znanego eksperta od egzotycznych wakacji – Ecco Travel oraz specjalizujące się w turystyce biznesowej obecne Ecco Business. Ponad 8 milionowe zyski za rok 2013 firma zamierza reinwestować w doskonalenie rozwiązań odpowiadających zmieniającym się ustawicznie potrzebom klientów oraz we wzmocnienie relacji z partnerami biznesowymi, podążającymi za stale ewoluującym rynkiem turystyki wyjazdowej.
POWIĄZANE WPISY
2 stycznia 2025
Patryk Niewiadomski nowym dyrektorem sprzedaży i rozwoju w Anex Tour
Od stycznia do zespołu Anex Tour dołączył Patryk Niewiadomski. Dyrektor z długoletnim…
0 Komentarzy2 Minuty
23 grudnia 2024
Właściciel Wakacje.pl przejmuje Travelplanet.pl. Wirtualna Polska zostanie właścicielem Invia Group za 239,7 mln euro
Wirtualna Polska Holding podpisała ramową umowę zakupu 100 proc. akcji Invia Group do…
0 Komentarzy6 Minuty
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty