Ecco Holiday – lider azjatyckich wyjazdów kusi „Koreą wczoraj i dziś” w super cenie
Jeżeli analizujemy ofertę turystyczną wycieczek do Korei Południowej, to nie może wśród niej zabraknąć lidera azjatyckich objazdówek, Ecco Holiday. Firma z Poznania właśnie wprowadziła do sprzedaży świeżą koreańską ofertę, zaczynamy od marca 2022.
Do Korei Południowej od marca do listopada z Ecco Holiday
Ecco proponuje nam całą serię wyjazdów do Korei Południowej. Pierwszy z nich ruszy 19 marca 2022 roku. Kolejne będą odbywały się w cyklu miesięcznym aż do listopada. W sierpniu biuro proponuje dwa terminy wyjazdów. Licząc z pewnością na uczniów i studentów.
Tak zaplanowana oferta daje nam pełny komfort planowania koreańskiej przygody.
Ecco to lider cenowy, nie inaczej jest w przypadku wyjazdów do Korei Południowej
Ecco od lat znane jest ze swojej doskonale wycenionej oferty. Biuro jest liderem w segmencie wyjazdów ekonomicznych, zachowując przy okazji bardzo solidny standard oferowanych usług.
Taki mix pozwolił zbudować pozycję lidera na rynku wyjazdów do Azji. W ostatnim czasie pandemia mocno zakłóciła możliwości zwiedzania tego kontynentu. Teraz jednak to się zmienia, Ecco z pewnością nie da sobie wydrzeć pozycji lidera. Dobrym przykładem jest właśnie koreańska oferta.
7-dniowe wyjazdy do Korei Południowej dostajemy od Ecco w cenie zaczynającej się od 5 649 zł. Tak wyceniony jest ostatni listopadowy termin. Cena zawiera m.in przelot (wraz z pełnymi opłatami lotniskowymi), a także zakwaterowanie w 3* solidnych hotelach.
Wszystko co najważniejsze w Korei Południowej
W ramach siedmiodniowego wyjazdu do Korei Południowej poznamy to, co najważniejsze przy pierwszej styczności z tym kierunkiem. Będzie więc Seul z jego starym miastem i nowoczesną twarzą, Busan z gorącymi źródłami, plażami i kultowym targiem rybnym.
Po drodze czekają na nas też inne ikony Korei. Andong z tradycyjną wpisaną na listę UNESCO wioską Hahoe (w kształcie kwiatu lotosu), będziemy zwiedzać również Gyeongju, zwanym z racji nagromadzonych tam atrakcji “muzeum bez ścian”. Warto zwrócić szczególną uwagę na astronomiczne obserwatorium Cheomseongdae z 632 roku, to prawdziwa perełka na tej trasie.
Intensywne siedem dni zwiedzania z pewnością pozwoli nam zakochać się w Korei Południowej, będzie dobrą zachętą by do niej wrócić ponownie, tak by poznać kolejne turystyczne klejnoty, których ten kraj ma do zaoferowania naprawdę wiele.
Ecco zachęci też do Korei młodzież
Co bardzo ciekawe, firmie z Poznania nie umknął fakt wielkiego wzrostu popularności Korei Południowej wśród młodzieży i studentów. Kultura koreańska święci w tej chwili wielki triumf w tej grupie potencjalnych klientów.
Odpowiedzią operatora na ten trend będzie przygotowanie specjalnie skrojonej dla tej grupy oferty. Ecco ma tu swoje niewątpliwe atuty, doskonałe relacje z dostawcami i siła negocjacyjna pozwolą przygotować produkt, który z pewnością zaakceptują patrzący często na cenę młodzi klienci.
Młodzieżowa oferta do Korei Południowej byłaby pierwszą na tak dużą skalę skierowaną na rynek przez tak dużego touroperatora. Czekamy z niecierpliwością, może Ecco będzie wstanie otworzyć nowy ciekawy (pop-kulturowy) turystyczny rynek.
Black Week – warto obserwować – może uda się kupić taniej koreańską wycieczkę
W sposób nieubłagany zbliżamy się też do drugiej połowy listopada. A to czas tradycyjnych wyprzedaży związanych black week/black friday. Branża turystyczna także się na nie szykuje.
Ecco zapowiada cały tydzień zniżek, począwszy od początku ostatniego tygodnia listopada. Warto zapisać się do newslettera by być na bieżąco z tymi specjalnym ofertami. Jest szansa, że uda nam się zapolować na koreański wyjazd w jeszcze niższej cenie.
Więcej o ofercie do Korei na stronie operatora, znajdziemy tam też galerie zdjęć.
POWIĄZANE WPISY
31 października 2024
(R)ewolucja w turystyce dzieje się teraz. Obyśmy jej nie przegapili. [XV Forum Promocji Turystycznej]
Zmiany na rynku turystycznym, rewolucja technologiczna, nowa strategia rozwoju - to…
0 Komentarzy22 Minuty
24 października 2024
Promocja Polski przez sport. POT i PZT podpisują umowę o współpracy
Polska Organizacja Turystyczna (POT) oraz Polski Związek Tenisowy (PZT) ogłosiły…
0 Komentarzy2 Minuty
23 października 2024
DZT wprowadza AI-Influencerkę do promocji turystyki
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) uruchamia swój pierwszy projekt AI-Influencer,…
0 Komentarzy4 Minuty
18 października 2024
W sobotę 19 października rusza Królewski Ogród Światła w Wilanowie
Już po raz trzynasty Królewski Ogród Światła w Wilanowie otworzy swoje bramy dla…
0 Komentarzy2 Minuty
18 października 2024
Polska na targach IMEX America 2024: nowe kontakty i rosnąca pozycja w branży MICE
Targi IMEX America – jedno z ważniejszych wydarzeń dla branży spotkań i eventów na…
0 Komentarzy4 Minuty
16 października 2024
Armantis Polska zajmie się call center eSky w Bułgarii
Polska Grupa eSky przekazała dział obsługi klienta w Bułgarii w ręce Armatis Polska,…
0 Komentarzy2 Minuty
16 października 2024
Wizz Air zawiesza loty do Izraela
Wizz Air zawiesza loty do Izraela. Przewoźnik nie będzie realizował połączeń do Tel Awiwu…
0 Komentarzy1 Minuta
9 października 2024
Gozo Europejskim Regionem Gastronomicznym 2026
Międzynarodowy Instytut Gastronomii, Kultury, Sztuki i Turystyki (IGCAT) ogłosił, że…
0 Komentarzy2 Minuty
26 września 2024
Wrocławskie Hydropolis pomoże powodzianom z Wlenia
Hydropolis, wrocławskie centrum wiedzy o wodzie należące do Miejskiego Przedsiębiorstwa…
0 Komentarzy2 Minuty