Ecco Travel szkoliło agentów na temat Chin
Ponad 170 przedstawicieli biur agencyjnych z całej Polski wzięło udział w ubiegłym tygodniu w spotkaniach szkoleniowych zorganizowanych przez Ecco Travel. Tematem były Chiny.
Wrześniowe konferencje poprowadzili przedstawiciele chińskiego kontrahenta Ecco Travel – Caterina Lee oraz Joanna Kuciel. Organizatorzy zadbali o chiński akcent w każdym szczególe: powitanie w stylu Tai chi, ciasteczka z chińską wróżbą, parzenie herbaty, chińskie eksponaty: miecze, maski, monidła, naczynia i dla każdego sympatyczny gadżet na pamiątkę. Na zakończenie przeprowadzony został konkurs, w którym można było wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Znalazły się wśród nich wizytowniki, pluszowe pandy, metalowe zakładki do książki, porcelanowe naczynia na herbatę, szklane breloczki, koszulki z chińskim murem. Najwięcej emocji wzbudzały nagrody główne w postaci programów objazdowych po Chinach. Sponsorem przelotu został partner Ecco Travel w tym zakresie – linie lotnicze Air France KLM.
Magdalena Wawrzyniak, dyrektor sprzedaży, powiedziała : „Chiny są naszym kluczowym egzotycznym kierunkiem, dlatego agenci powinni bardzo dobrze znać ten produkt, bo najczęściej go sprzedają.Wprowadzamy coraz to nowe programy objazdowe, odwiedzamy miejsca, do których nie docierają klienci innych touroperatorów. Tu agent musi być na bieżąco, żeby zaoferować imprezę adekwatną do oczekiwań kupującego. Przez szkolenia, realizowane kilka razy w roku, wyposażamy sieć sprzedaży w najważniejsze narzędzie – wiedzę, którą przekazujemy w niebanalny i ciekawy sposób. Agenci chętnie uczestniczą w tych spotkaniach, biorą w nich aktywny udział i pytają o kolejne.”
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
NKAR Travel & Tours ze Sri Lanki dołącza do Polhotrep
Polhotrep Travel Representation, firma specjalizująca się w reprezentacji DMC na polskim…
0 Komentarzy1 Minuty
19 grudnia 2024
Tydzień w Kolumbii z Rainbow do zdobycia podczas licytacji na IV Gali Waszej Turystyki
Już 10 stycznia 2025 roku w warszawskim Hotelu Renaissance odbędzie się IV Gala Waszej…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Nekera otworzyła sezon narciarski. Ponad 200 uczestników na „Ski Opening” w Dolomitach
Podczas „Ski Opening z Nekera” ponad 200 klientów i agentów świętowało zimowy początek na…
0 Komentarzy3 Minuty
13 grudnia 2024
Gotowy na Wakacje – łatwy i szybki kontakt z klientem
Szkolenia będą podzielone na dwie grupy: dla firm posiadających system rezerwacyjny…
0 Komentarzy2 Minuty
9 grudnia 2024
Wakacje.pl: pierwszy milion klientów w jednym roku
Po raz pierwszy w historii Wakacje.pl przekroczyły barierę miliona obsłużonych klientów w…
0 Komentarzy1 Minuta
4 grudnia 2024
Łotewska gwarancja Join Up zaakceptowana. „To precedens, potencjalne problemy dla rynku i dla klientów”
Urząd Marszałkowski województwa mazowieckiego umorzył postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy30 Minuty
4 grudnia 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych naprzemiennie rosną i maleją
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
2 grudnia 2024
Zmiany w sieci sprzedaży Itaki. Kacper Haluch dyrektorem, Michał Henicz jego zastępcą
Od 1 listopada 2024 roku Kacper Haluch objął stanowisko dyrektora sieci sprzedaży Itaki,…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2024
Join Up bez prawidłowej gwarancji. Postępowanie w sprawie wykreślenia z rejestru
Urząd Marszałkowski województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie w sprawie wykreślenia…
0 Komentarzy6 Minuty