Ecco Travel szkoliło agentów za granicą

archiwum Ecco Holiday

Ecco Holiday zorganizowało pod marką Ecco Travel szereg wyjazdów studyjnych dla sieci sprzedaży. W tym roku organizator zaprosił wybranych agentów do USA, Wietnamu i Kataru, Jordanii, Indii, Gruzji i Izraela. Łącznie z wyjazdów szkoleniowych skorzystało ponad 120 osób.

Program wyjazdów rozpoczął się od zwiedzania zachodniego wybrzeża USA. Ochotników było bardzo dużo, gdyż do tej pory żaden z touroperatorów nie zabrał tam swoich agentów. Wyjazd miał charakter VIP i mogli skorzystać z niego tylko najlepsi sprzedawcy.

Kolejna wyprawa obrała za cel Wietnam i Katar. Trasa objazdu po Wietnamie prowadziła między innymi przez zabytkowe miasto Hoi An, Da Nang, Hanoi, zatokę Ha Long oraz tradycyjne wietnamskie wioski Kim Bong i Tra Que. Wycieczkę wieńczył trzydniowy pobyt w Doha, w Katarze i przejazd jeepami po pustynnych wydmach.

W połowie września kolejna grupa agentów wybrała się do Jordanii. W programie znalazły się najważniejsze atrakcje: Petra, Akaba, Karak, Amman, jordańskie pustynie i kąpiel w Morzu Martwym. Jordania podbiła serca agentów, co szybko znalazło odzwierciedlenie w systemie rezerwacyjnym.

Zupełnie inne wrażenia przywiozła grupa z Indii. Agenci mogli zobaczyć Stare i Nowe Delhi, zabytki Jaipuru i zrobić pamiątkowe zdjęcie pod Taj Mahal. Wyjazd pozwolił obalić wiele mitów, co z pewnością może w pracy z klientami ciekawymi Indii, ale mającymi pewne obawy przed wizytą w tym kraju.

W listopadzie odbyło się także study tour do popularnej w ostatnich latach Gruzji. Oprócz zobaczenia najważniejszych atrakcji turystycznych położonych w Tibilisi, Kutaisi, Batumi i regionie Kachetia, agenci mogli zasmakować gruzińskiej gościnności.

Cykl tegorocznych wyjazdów studyjnych zakończyła grudniowa wizyta w Izraelu. W ramach wycieczki grupa odwiedziła Górę Oliwną, Jerozolimę, Cezareę, Hajfę, Akkę, Nazaret, Galileę, Tel Aviv i Betlejem. Wyjazd miał wyjątkowy charakter, ponieważ na miejscu trwają przygotowania do Bożego Narodzenia i panuje wspaniała świąteczna atmosfera.

Katarzyna Turkiewicz, kierownik sieci sprzedaży Ecco Holiday, powiedziała: „Mamy świadomość, jak ważne w naszej pracy są wyjazdy study tour. Żadna lektura, film, blog nie zastąpi osobistego eksplorowania świata, poznawania ludzi, zbierania doświadczeń. Zupełnie inaczej pracuje się z produktem, który się dobrze zna. Daje to poczucie komfortu i pewności siebie w rozmowach z klientem. Mówiąc „Tam byłam”, „To widziałam”, „Tu mieszkałem” agent staje się autorytetem, pewnego rodzaju świadectwem. I o to w tym chodzi! Ale także o to, żeby na kilka dni wyrwać się domu, spędzić miło czas, odpocząć od codziennych trosk i wrócić z „naładowanymi bateriami”.

Pod względem wyjazdów studyjnych ten rok był w Ecco Holiday spektakularny: dalekie egzotyczne kierunki, wyjazd VIP do USA, programy wzbogacone o dodatkowe atrakcje. Panowała miła, wręcz rodzinna atmosfera. Agenci wracali zauroczeni nowo poznanymi destynacjami i zachwyceni organizacją na miejscu. Co przyniesie nowy rok, tego Organizator na ten moment nie zdradza. Jednak patrząc na bogatą ofertę egzotycznych wyjazdów Ecco Travel agenci na pewno nie będą zawiedzeni.