Egipt likwiduje Biuro ds Turystyki w Polsce
Minister turystki Egiptu, Khaled Rami zdecydował o zamknięciu 11 zagranicznych biur ds turystyki przy ambasadach Egiptu, w tym biura w Warszawie.
Informację taką podał dziennik Al-Masry Al Youm. Decyzja ta podjęta najprawdopodobniej bez dokładnych badań rynku, może przynieść Egiptowi dalsze zmniejszenie liczby turystów z Polski, która jest obecnie piątym rynkiem pod względem przysyłanych do Egiptu turystów. Decyzja ta kłóci się rónież ze słowami nowego ambasadora Egiptu, Youssefa Zady, który mówił m.in. “Egipt zamierza promować się na rynku polskim i pracować nad tym, by liczba turystów z Poslki wzrosła.”
Decyzja zbiegła się z decyzją o nie przyznawaniu wiz egipskich indywidualnym turystom na lotniskach (będzie je można uzyskać w ambasadach).
Za promocję na rynku polskim, a także na austriackim, szwajcarskim i niemieckim odpowiadać będzie biuro w ambasadzie Niemiec.
Biuro w Moskwie będzie promować Egipt w Rosji, Białorusi, Azerbejdżanie, Kazachstanie, Armenii, Estonii, Łotwie, Litwie. Biuro w Londynie będzie odpowiadać za: Wielką Brytanię, Irlandię, Norwegię, Finlandię, Danię, Szwecję, Islandię. Paryżowi podlegać będzie: Francja, Portugalia i Hiszpania, zaś Brukseli – Belgia, Holandia i Luksemburg. Rzym zajmie się promocją we Włoszech, Turcji, Grecji, Chorwacji, na Malcie, Cyprze oraz Słowenii. Praga nadzorować będzie promocję w: Czechach, na Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, w Serbii, Rumunii i Gruzji oraz Bułgarii.
Od teraz biuro ds. turystyki Ambasady Egiptu w Nowym Jorku będzie odpowiedzialne za promocję Egiptu w USA, Kanadzie, Meksyku, Ameryce łacińskiej i na Karaibach, zaś biuro w Pekinie za promocję w Chinach, Wietnamie, Korei Południowe i na Filipinach. Biuro w Bombaju zajmie się promocją w: Indiach, Indonezji, Malezji, Tajlandii, Singapurze, Tajwanie, Japonii, Australii i Nowej Zelandii, zaś placówka w Abu Dabi będzie odpowiadać za: kraje Zatoki Perskiej, Liban i Jordanię
.
POWIĄZANE WPISY
21 listopada 2024
Atrakcje południowych Czech
Podczas konferencji prasowej w ubiegłym tygodniu w Warszawie, Czech Tourism wraz…
0 Komentarzy3 Minuty
21 listopada 2024
Niemcy – ojczyzna bożonarodzeniowych jarmarków
Z końcem listopada nad niemieckimi miastami zaczynają się unosić zapachy korzennych…
0 Komentarzy9 Minuty
15 listopada 2024
Rekordowe targi WTM w Londynie. Ponad 4 tys. wystawców z całego świata
W dniach 5-7 listopada 2024 roku londyńskie hale ExCeL gościły największe w historii…
0 Komentarzy2 Minuty
28 października 2024
Dubaj szykuje się na zakupowe szaleństwo
Rozrywka na żywo, koncerty gwiazd, wyjątkowe oferty i zakupowe szaleństwo w czystej…
0 Komentarzy1 Minuty
23 października 2024
Saksonia zaprasza na jarmarki bożonarodzeniowe
Saksończycy od wieków słyną z kultywowania tradycji bożonarodzeniowych. Nie bez kozery…
0 Komentarzy5 Minuty
16 października 2024
„Najlepszym środkiem promocji Korei Południowej jest K-pop”
Zwiększenie liczby polskich turystów do 30 tys. rocznie – taki cel stawia przed sobą…
0 Komentarzy4 Minuty
9 października 2024
Rekordowy wzrost zainteresowania Austrią wśród polskich turystów
0 Komentarzy3 Minuty
4 października 2024
Tabarka – w poszukiwaniu prawdziwej Tunezji
Położona tuż przy granicy z Algierią Tabarka zachwyca plażami i świetnymi warunkami do…
0 Komentarzy5 Minuty
3 października 2024
Hiszpańskie nowości Rainbow: Costa Blanca i Costa Dorada
Na lato 2025 Rainbow przygotował kilka nowych kierunków w sprawdzonych już przez Polaków…
0 Komentarzy8 Minuty
Coś mi się wydaje, że turystyką zaczyna zarządzać facet od “wodociągów”. Skąd my to znamy. Szybko wrócą do tego co było, jak zobaczą, że uciekają im klienci.
Czy nie należałoby zweryfikować siatki polskich POIT-ów? Wyrywamy się na Daleki Wschód, skąd przyjazdy turystów są śladowe, a nie mamy ośrodków w większości krajów sąsiadujących z Polską /miliony turystów!/.