Emirat Ras Al Khaimah kierunkiem nr 1 nad Zatoką Perską
Drugi rok z rzędu Emirat Ras Al Khaimah został uznany przez ministrów turystyki krajów Zatoki Perskiej za wiodącą destynację turystyczną w regionie.
Podczas piątego posiedzenia Rady Współpracy Zatoki Perskiej emirat ten został doceniony za szybką reakcję na pandemię COVID-19, wprowadzenie wielu nowości do oferty turystycznej oraz ciągłe wysiłki na rzecz dalszego rozwijania atrakcyjności, które doprowadziły do silnego ożywienia gospodarki turystycznej.
Nagroda „Gulf Tourism Capital 2021” jest świadectwem wczesnych i trwałych działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19, co zaowocowało uznaniem tego emiratu za bezpieczne miejsce dla turystyki przyjazdowej.
Emirat jest pierwszym miastem i emiratem na świecie, które otrzymały prestiżową odznakę „Safeguard Assurance” od Bureau Veritas, lidera w zakresie usług testowania i inspekcji oraz certyfikatu „Safe travels” Światowej Rady ds. Podróży i Turystyki (WTTC).
Biuro Promocji i Rozwoju Emiratu Ras Al Khaimah nadal rozwija swój status bezpiecznego miejsca docelowego, oferując bezpłatne testy PCR COVID-19 dla międzynarodowych gości przebywających w Ras Al Khaimah do końca marca 2021.
Raki Phillips, dyrektor generalny Biura Promocji i Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah, powiedział: „Cieszymy się, że emirat Ras Al Khaimah po raz kolejny został uznany za stolicę turystyki Zatoki przez szanowanych ministrów turystyki i wyższych urzędników Rady Współpracy Zatoki Perskiej. Jest to szczególnie mile widziane w bezprecedensowym i niezwykle trudnym roku i świadczy zarówno o odporności naszej branży, jak i naszym ciągłym dążeniu do innowacji, aby przyciągnąć odwiedzających.
Zgodnie z cenioną wizją szejka Sauda Bin Saqra Al Qasimi, członka Rady Najwyższej i władcy Ras Al Khaimah, emirat urósł do rangi lidera w dziedzinie przygody, kultury i turystyki przyrodniczej w regionie i będziemy kontynuować naszą podróż do zrównoważonego rozwoju w 2021 roku i później.”
Emirat rozszerza swoją ofertę, aby przyciągnąć turystów poprzez długoterminową strategię inwestycyjną mającą na celu rozwój masywu górskiego Jebel Jais jako samodzielnego miejsca docelowego. Zostanie to osiągnięte dzięki dywersyfikacji oferty i wprowadzeniu kilku nowych projektów opartych na naturze na najwyższej górze ZEA 1934 m.
POWIĄZANE WPISY
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
PHH po raz trzeci partnerem programu „Samodzielni” Fundacji PFR
Polski Holding Hotelowy po raz trzeci wspiera program „Samodzielni” Fundacji Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Ruszyła IV edycja konkursu „Zdobywca Szlaku Tajemniczych Podziemi”
10 kwietnia 2025 roku w Srebrnej Górze odbyła się konferencja prasowa inaugurująca IV…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Spanish Event 2025: ponad 360 agentów, 15 regionów, 11 sieci hotelowych
W dniach 7–10 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Spanish Event – prestiżowego…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności na rynku lotniczym. Z tej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Prawie 16 tys. pasażerów w I kwartale 2025 na lotnisku Zielona Góra-Babimost
W pierwszym kwartale 2025 roku port lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił blisko 16…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Lufthansa Cargo uruchamia regularne loty Frankfurt – Katowice
3 kwietnia 2025 roku Lufthansa Cargo uruchomiła regularne loty towarowe na trasie…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
PHH po raz trzeci partnerem programu „Samodzielni” Fundacji PFR
Polski Holding Hotelowy po raz trzeci wspiera program „Samodzielni” Fundacji Polskiego…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Ruszyła IV edycja konkursu „Zdobywca Szlaku Tajemniczych Podziemi”
10 kwietnia 2025 roku w Srebrnej Górze odbyła się konferencja prasowa inaugurująca IV…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Spanish Event 2025: ponad 360 agentów, 15 regionów, 11 sieci hotelowych
W dniach 7–10 kwietnia 2025 roku odbyła się kolejna edycja Spanish Event – prestiżowego…
0 Komentarzy3 Minuty
11 kwietnia 2025
Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności
W 2025 roku Corendon Airlines świętuje 20-lecie działalności na rynku lotniczym. Z tej…
0 Komentarzy2 Minuty
12 kwietnia 2025
Prawie 16 tys. pasażerów w I kwartale 2025 na lotnisku Zielona Góra-Babimost
W pierwszym kwartale 2025 roku port lotniczy Zielona Góra-Babimost odprawił blisko 16…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Lufthansa Cargo uruchamia regularne loty Frankfurt – Katowice
3 kwietnia 2025 roku Lufthansa Cargo uruchomiła regularne loty towarowe na trasie…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Ryanair i Grupa eSky przedłużają umowę partnerską o dwa lata
Linia lotnicza Ryanair oraz internetowe biuro podróży eSky przedłużyły umowę partnerską…
0 Komentarzy3 Minuty
12 kwietnia 2025
Powstał thriller inspirowany wyprawą z Rainbow
Wyprawa do Kenii zorganizowana przez biuro podróży Rainbow stała się inspiracją dla…
0 Komentarzy1 Minuty
12 kwietnia 2025
Zagraniczni turyści odkrywają Bieszczady. Liczba odwiedzających wzrosła o 52 proc. jesienią 2024
Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna poinformowała o wzroście liczby turystów…
0 Komentarzy2 Minuty