Emirates – dwa nowe kanały TV promujące atrakcje Dubaju i Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Linie lotnicze Emirates wprowadzają dwa nowe kanały TV promujące atrakcje Dubaju i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kanały pojawią się w systemie ice już w grudniu. Innowacyjne rozwiązanie ułatwi firmom z Dubaju i ZEA promowanie swoich usługi wśród przeszło 5 mln pasażerów podróżujących liniami Emirates każdego miesiąca.
Dzięki nowym kanałom firmy te zyskają platformę, za pośrednictwem której będą mogły zachwalać swoje usługi wśród pasażerów Emirates udających się do Dubaju.
Na początek pojawią się dwa kanały promocyjne – jeden poświęcony gastronomii i rozrywce (Dining and entertainment) oraz drugi dotyczący atrakcji (Attractions and activities). Specjalne programy pomogą pasażerom dowiedzieć się, co warto zobaczyć na miejscu, zaplanować niezapomniane wycieczki czy wybrać z oferty najlepszych lokali. Linie Emirates będą sygnalizować pasażerom dostępność nowych kanałów, które znajdują się w sekcji „Dubaj i Emiraty” w systemie ice. Na filmach promocyjnych znajdzie się wszystko od restauracji poprzez pola golfowe i hotele po autentyczne atrakcje Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a z czasem wybór będzie się powiększał.
Nowe kanały oferują nowe możliwości marketingowe firmom, które będą mogły zaprezentować swoje produkty i usługi ogromnej grupie docelowej na trwających od 60 do 120 sekund filmikach na zamówienie.
Linie Emirates we współpracy z firmą Motivate Media Group zrealizują filmy promocyjne od etapu produkcji po umieszczenie ich w systemie ice. Motivate Media Group zajmie się przyjmowaniem zamówień oraz całościowym wsparciem produkcji, od koncepcji, planu i scenariusza aż po post-produkcję i montaż zgodnie z wytycznymi i stylem kanału.
POWIĄZANE WPISY
4 listopada 2024
Ryanair ze spadkiem zysków mimo rekordowej liczby pasażerów
Ryanair ogłosił, że zysk netto za pierwszą połowę roku podatkowego wyniósł 1,79 mld euro,…
0 Komentarzy2 Minuty
4 listopada 2024
Kiwi.com: Polacy wybierają ciepłe kraje na jesienny wypoczynek. W czołówce Hiszpania, Włochy i Malta
Kiwi.com przeanalizował tegoroczne trendy podróżnicze Polaków na listopad wskazując…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Wizz Air zwiększa liczbę połączeń z Rzeszowa do Rzymu: loty trzy razy w tygodniu
Wizz Air zwiększa liczbę lotów do Rzymu z lotniska Rzeszów – Jasionka. Teraz do stolicy…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Emirates rozszerza współpracę z Vietnam Airlines i VietJet
Linie Emirates podpisały dwa memorandum o porozumieniu z Vietnam Airlines i VietJet.…
0 Komentarzy2 Minuty
31 października 2024
Air France uruchomi w maju 2025 połączenie z Paryża do Orlando
Linia Air France uruchamia w maju 2025 roku nowe połączenie z Paryża do Orlando na…
0 Komentarzy1 Minuta
31 października 2024
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy: loty do Frankfurtu pięć razy w tygodniu
Lufthansa wraca na lotnisko w Bydgoszczy, uruchamiając od kwietnia 2025 roku pięć…
0 Komentarzy3 Minuty
31 października 2024
Lotnisko Chopina gotowe na sezon zimowy
Na lotnisku Chopina w Warszawie odbyła się parada „Akcji Zima” – coroczny przegląd…
0 Komentarzy1 Minuty
31 października 2024
Ryanair połączy Kraków z Mediolanem
Ryanair uruchamia nowy kierunek z lotniska w Krakowie. Pasażerowie będą mogli latać z…
0 Komentarzy1 Minuta
30 października 2024
Ryanair startuje z 48-godzinną promocją. Wybrane loty taniej o 20 proc.
Ryanair uruchomił wyprzedaż błyskawiczną na podróże od 1 listopada do 18 grudnia z cenami…
0 Komentarzy1 Minuty
[…] Emirates – dwa nowe kanały TV promujące atrakcje Dubaju i Zjednoczonych Emiratów Arabskich […]