Emirates i CNN rozpoczynają globalną kampanię dla podróżujących służbowo
Emirates i CNN nawiązują współpracę w celu uruchomienia globalnej kampanii, której głównym celem jest dotarcie do osób podróżujących służbowo. Kampania ma skupiać się na dostarczaniu treści biznesowych i rynkowych, a także na sponsorowanym segmencie biznesowym emitowanym na antenie CNN International.
10 lipca na antenie CNN ruszyła nowa kampania reklamowa i sponsoringowa Emirates skierowana do grup docelowych przewoźnika – globalnych decydentów biznesowych, entuzjastów technologii, inwestorów i ekspertów finansowych. Żeby dotrzeć do tej publiczności, CNN International Commercial opracowało wieloplatformową kampanię, która łączy markę linii lotniczych z treściami biznesowymi i rynkowymi dostępnymi w ofercie stacji. Głównym elementem kampanii jest nowy segment biznesowy nadawany w dni powszednie na całym świecie podczas wybranych flagowych programów CNN International.
Aby przyciągnąć uwagę odbiorców treści CNN w digitalu, przewoźnik jest również wyłącznym sponsorem sekcji CNN Markets, z uwzględnieniem contentu Emirates Business Briefing. W telewizji i na platformach cyfrowych można zobaczyć też spoty telewizyjne i reklamy displayowe skierowane do odbiorców podróżujących służbowo.
„Dzięki dostępnym na wszystkich platformach istotnym i angażującym treściom biznesowym, a także jako marka numer jeden pod względem dotarcia do podróżnych klasy premium, CNN jest doskonałym partnerem dla marek takich jak Emirates, pozwalającym na nawiązanie kontaktu i dotarcie do odbiorców biznesowych wysokiego szczebla” – mówi Cathy Ibal, starsza wiceprezes CNN International Commercial.
POWIĄZANE WPISY
20 grudnia 2024
Lotnisko Rzeszów-Jasionka zainwestuje ponad 50 mln zł w infrastrukturę i technologie
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka pozyskał ponad 31 mln zł dofinansowania z funduszy…
0 Komentarzy2 Minuty
20 grudnia 2024
PPL i POT będą wspólnie promować polską kulturę i turystykę
PPLS.A. i POT podpisały porozumienie o wspólnej promocji Polski na arenie…
0 Komentarzy3 Minuty
20 grudnia 2024
Grupa eSky prezentuje aplikację eSky 3.0. Personalizowane oferty i elastyczne wyszukiwanie w jednym miejscu
Grupa eSky zaprezentowała zaktualizowaną wersję swojej aplikacji mobilnej eSky 3.0…
0 Komentarzy1 Minuty
18 grudnia 2024
Wizz Air rozszerza siatkę połączeń z Warszawy. Cztery nowe trasy w 2025 roku
Wizz Air ogłosił dalszy rozwój swojej bazy na warszawskim lotnisku Chopina. W czerwcu…
0 Komentarzy2 Minuty
17 grudnia 2024
Linie SAS wracają do Wrocławia. Loty do Kopenhagi w codziennej ofercie
Po kilkuletniej przerwie linie lotnicze SAS wracają do Portu Lotniczego we Wrocławiu,…
0 Komentarzy1 Minuty
17 grudnia 2024
Rekordowy listopad na lotnisku Rzeszów-Jasionka: ponad 76 tys. obsłużonych pasażerów
Lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce obsłużyło w listopadzie ponad 76 tys. pasażerów, co…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2024
Michael Rousseau nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów Generalnych Star Alliance
Michael Rousseau, prezes Air Canada, został nowym przewodniczącym Rady Dyrektorów…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
TAP Air Portugal uruchamia nowe połączenia do Los Angeles i Bostonu
TAP Air Portugal ogłosił nowe kierunki transatlantyckie, które wystartują w maju 2025…
0 Komentarzy2 Minuty
13 grudnia 2024
Lotnisko w Katowicach w listopadzie obsłużyło ponad 350 tys. pasażerów
Lotnisko w Katowicach zamknęło listopad z wynikiem ponad 351 tys. obsłużonych pasażerów.…
0 Komentarzy2 Minuty
[…] Emirates i CNN rozpoczynają globalną kampanię dla podróżujących służbowo […]