Emirates liniami lotniczymi o najwyższej wartości
Według wydanego w tym tygodniu raportu Brand Finance Global 500 na 2014 roku linie lotnicze Emirates są marką o najwyższej wartości rynkowej na świecie wśród wszystkich linii lotniczych (już trzeci rok z rzędu).
Emirates obecnie plasują się na 234. miejscu na liście, są również czwarty rok z rzędu marką o najwyższej wartości rynkowej na Bliskim Wschodzie, a ich obecna wartość jest szacowana na poziomie 5,48 mld USD, co stanowi wzrost o 34 procent w stosunku do 2013 roku.
Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki powiedział: „Silna marka jest ważnym czynnikiem wyróżniającym w biznesie, dlatego Emirates od lat w nią inwestują. Cieszymy się, że wartość naszej marki wzrosła, i że Emirates zachowały swą pozycję lidera. Odzwierciedla to nasz sukces w zdobywaniu klientów i pozostawaniu dla nich ważnym dostawcą usług w szybko zmieniającym się i bardzo konkurencyjnym środowisku.”
David Haigh, dyrektor generalny Brand Finance dodał: „Emirates przewożą więcej pasażerów na większe odległości, niż którykolwiek z konkurentów i stały się standardem, według którego oceniane są inne marki sektora lotniczego. Za sprawą swej doskonałej obsługi pracownicy Emirates, marki o najwyższej wartości na Bliskim Wschodzie, są ambasadorami całego regionu, budując mosty i dobre relacje pomiędzy różnymi kulturami.”
Platforma Emirates ,,Hello Tomorrow” łączy ludzi i kultury poprzez inicjowanie znaczących i wzbogacających doświadczeń, które kształtują nasz świat. Ciągłą aspiracją linii jest rozwój do rangi globalnej marki lifestylowej – oferującej nie tylko połączenia z punktu A do punktu B, ale także uaktywniającej ludzkie nadzieje, marzenia i aspiracje. Pasażerowie na całym świecie mają teraz różnorodne możliwości poznawania marki Emirates na wielu platformach mediów społecznościowych, również poprzez znanych sponsorów, takich jak FIFA World Cup ™ i Formuła 1. Emirates to obecnie jedna z najbardziej aktywnych marek na Facebooku nie tylko w kategorii linii lotniczych, ale także wśród innych marek lifestylowych, publikująca posty na temat swej floty, produktów, sponsoringu i załogi. Emirates są również największą na świecie linią lotniczą aktywną na LinkedIn. Przewoźnik obecny jest także na takich portalach jak YouTube, Instagram czy Google Plus.
POWIĄZANE WPISY
23 stycznia 2025
Costa Cruises: pierwszy statek wycieczkowy z LNG zatankował w Dubaju
Na początku stycznia Costa Smeralda pomyślnie ukończył pierwsze tankowanie skroplonego…
0 Komentarzy3 Minuty
23 stycznia 2025
Letnia oferta Ryanair z Gdańska. 42 kierunki i Bratysława wśród nowości
Ryanair poinformował dziś (23 stycznia) o rozkładzie lotów na lato 2025 z lotniska w…
0 Komentarzy2 Minuty
23 stycznia 2025
Nowa prognoza IATA: w 2040 roku ponad 40 mln pasażerów rocznie
Lotnisko CPK w pierwszym pełnym roku swojej działalności może obsłużyć ponad 32 mln…
0 Komentarzy9 Minuty
22 stycznia 2025
Rekordowy rok Wizz Air: 62,8 mln pasażerów w 2024 roku
Wizz Air poinformował o rekordowym roku 2024. Linia przewiozła liczbę 62,8 mln pasażerów…
0 Komentarzy3 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair oferuje 20 mln miejsc z Polski w 2025 roku
Ryanair ogłosił rekordowy letni rozkład oferując ponad 20 mln miejsc na ponad 300 trasach…
0 Komentarzy2 Minuty
21 stycznia 2025
Ryanair połączy Katowice z Dubrownikiem
Ryanair uruchomi nowe połączenie z katowickiego lotniska – od 31 marca 2025 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
20 stycznia 2025
PLL LOT wprowadzają nowe rozwiązania dla podróżnych
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nowe udogodnienia, które ułatwią planowanie…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Enter Air otwiera bazę techniczną w Katowice Airport
Enter Air Services, spółka zależna największego polskiego przewoźnika czarterowego,…
0 Komentarzy4 Minuty
20 stycznia 2025
Rekordowy rok na lotnisku w Jasionce. Ponad 1,1 mln pasażerów obsłużonych w 2024
Dokładnie 1 145 257 pasażerów obsłużyło w 2024 roku lotnisko w podrzeszowskiej Jasionce.…
0 Komentarzy2 Minuty